Neuvolassa todettiin minulal hpv virus,onko mieheni pettänyt?

  • Viestiketjun aloittaja Neljäs lapsi tulossa
  • Ensimmäinen viesti
Neljäs lapsi tulossa
Koskaan aikaisemmin ei minulla ole tätä virusta todettu ja mieheni kanssa olen 10v yhdessä ollut enkä varmasti ole muiden kanssa ollut liittomme aikana.
Nyt kun muistelen niin välillä minua on kutittanut alapäästä ja olen tuntenut semmoisen kipeän näpyn mutta luulin että johtuu esim.pikkareiden hankauksesta tai kun olen siistinyt alapäätäni niin luulin että voisi olla siitä ärtynyt.Onko tämä nyt varmaa että mieheni on pettänyt minua?
 
"vvieras"
Sanoisin miehelle että sulla on todettu sukupuolitauti eli hän on pettänyt. Katso reaktio. Jos on täysi ei pidä paikkansa niin selvittäkää voiko olla piilevänä pitkään. Älä siis miehelle ensin niin sano jos haluat totuuden tietää. Ja puhu vaikka ihan kondyloomasta niin oikeen pelästyy (se siis on kai vaan hpv viruksen näkyvä muoto).

Kun mies kertoo, päätät mitä teet.
 
"joku"
Milloin papa otettu viimeksi ennen tätä näytettä?Siitäkin saa viitteitä millä aikavälillä on tullut. Aika vakava juttu, uhkaa hoitamattomana jopa henkeä. Että ihan kivä yllätys mieheltä! Ja pikainen googletus antoi kyllä ymmärtää että 1-8kk kuluessa yleensä on tartunta tullut tai korkeintaa muutama vuosi sitten. Eikö mies oireile? Levittää tautia tietämättään? vielä muillekin ellei muna kerran pysy housuissa. Hyi Hitto! Olen pahoillani puolestasi, kaikkein ikävin aika saada tällaista selville.
 
"nnn"
[QUOTE="viola";29746936]Ei tosiaan tarkoita sitä :) Siis tai voihan se miehes olla sinua pettänyt, mutta ei tuo HPV:n esilletulo sitä tarkoita.[/QUOTE]

miten niin? eihän se noin pitkään voi olla ollut "näkymättömissä" jos ap:ltä on kuitenkin otettu papa-kokeita tässä 10v aikana ennenkin???
 
ulkopuoline utelias
Ota tästä nyt sit selvää, kun toinen sanoo, että on varmasti pettänyt ja toinen sanoo että ei se sitä tarkoita. Tätähän se tietty on kun lähtee keskustelupalstoilta kyselemään. Mutta voiko joku kyllä tai ei vastaajista perustella, että mihin tietämys perustuu. Ja voiko joku selittää mikä on HPV-virus.
 
"..."
"viola"
[QUOTE="nnn";29746966]miten niin? eihän se noin pitkään voi olla ollut "näkymättömissä" jos ap:ltä on kuitenkin otettu papa-kokeita tässä 10v aikana ennenkin???[/QUOTE]

Hpv-tartunta voi olla ihmisellä vaikka hamasta nuoruudesta hautaan ilman että se paljastuu papassa ikinä =ei aiheutasolumuutoksia sinne kohdunkaulalle.
 
"nnn"
[QUOTE="viola";29746989]Hpv-tartunta voi olla ihmisellä vaikka hamasta nuoruudesta hautaan ilman että se paljastuu papassa ikinä =ei aiheutasolumuutoksia sinne kohdunkaulalle.[/QUOTE]

No mistä sen sitte tietää että sellanen on ja koska sen onsaanu jos ei ikinä löydy? Ja ap:n tapauksessa, miksi se sitte just nyt löytyi eikä aiemmin?
 
[QUOTE="nnn";29747001]No mistä sen sitte tietää että sellanen on ja koska sen onsaanu jos ei ikinä löydy? Ja ap:n tapauksessa, miksi se sitte just nyt löytyi eikä aiemmin?[/QUOTE]

Siksi kun ei Hpv:ta erikseen tutkitaan ilman että olisi muutos, olisi liian kallista tutkia sen ja kun jokainen tietä kuitenkin että jokainen kantaa jonkun Hpv:n viruksen
 
"nnn"
Siksi kun ei Hpv:ta erikseen tutkitaan ilman että olisi muutos, olisi liian kallista tutkia sen ja kun jokainen tietä kuitenkin että jokainen kantaa jonkun Hpv:n viruksen
Tarkoitin, että jos jollain on hpv nuoruudesta hautaan asti ilman että tulee esiin niin mistä se sit tiedetään? Ei vissiin kuolleita testata, että kappas täl oli hpv, mitä ei elinaikana huomattu..

Toiselle kirjoittajalle vastaus siis..
 

Yhteistyössä