Hakutulokset

  1. Aniit

    Hei, oon pyytäny sua kaveriksi fb:ssa ja lähetin yv myös!

    Hei, oon pyytäny sua kaveriksi fb:ssa ja lähetin yv myös!
  2. Aniit

    Juha Tapion konsertista

    Onks joku ollu tänä syksynä kys. herran konsertissa? Kuinkahan pitkään se sellanen kestää? :D
  3. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    luna noi on kyllä inhottavia pelästyksiä, onneks kuitenkin kaikki hyvin! Ja kiitos kysymästä. Hyvin on mennyt. Meidän jätkä nukkuu täysiä öitä ja vetää piiiitkiä päikkäreitä. Alussa oli kyllä kovin itkunen mut onneks niistä vatsavaivoista päästiin. Oon kovin onnellinen. :)
  4. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Käväsin vähän lukemassa teidän kuulumisia. Hyviä vointeja kaikille! Meidän poika onkin tänään jo 3kk. :heart: Aniit ja V 3kk
  5. Aniit

    Elatusvelvollinen jättänyt elatusavun maksamatta - miten pian voi hakea elatustukea Kelasta

    mä hain heti kun lapsen isä jätti maksamatta.
  6. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Vauvan vatsavaivat on suuremmilta osin ohi nyt, toistaseks ainakin. Vaihdettiin korvikemerkkiä ja ostin kuplastoppia. D-vitat ois pitäny jo alottaa mut vielä venytän. Viime viikolla vauvalla alko nuha, joten siks ollaan nyt valvottu jkv. No, tätähän tää. Synnytyksestä voisin nyt pikasesti...
  7. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hollannissalle onnea! :heart: Tuli ihan omat muistot mieleen kun lapsivedet meni, oli se jotenkin järkyttävää. :D Saati vielä tuolla sun lapsivedenmäärällä! Oon ihan hirmu väsyny. Vauva on kiltti ja vaan nukkuu ja syö. Muutamia tunteja jaksaa päivässä olla hereillä. Ehkä joskus jaksan...
  8. Aniit

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Pikasesti kirjottelen tänne. Meille syntyi poika rv 39+4 18.1 mitoin 4150g ja 54cm. :heart: Olen aivan hormonipöllyissä ja itkeä tihrustan kaikkea. Aniit ja poika 4vrk
  9. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Moikka! Meille syntyi poika 18.1 mitoin 4150g ja 54cm, pipo 38cm. :heart: Voin kirjotella teille synnytyskertomuksen kunhan ehdin. Eilen päästiin kotiin ja hormonit on aivan sekaisin. Erityisesti vauvattoman mahtava uutinen sai kyyneleet silmiin! :heart: Onnea! Nostan katseen taivaalle ja...
  10. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hollannissa vaikuttaa siltä ettei sielläkään siis enää pitkään odotusta ole jäljellä. Tsemppiä! Olin äsken akupunktiossa ja nyt siis vaan odotellaan. (ihan ku ei ois jo kuukausitolkulla niin tehty. :D) Huomenna siis ä-polille ja mahd. käynnistykseen. Aniit 39+2
  11. Aniit

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea vauvautuneille! :heart: Piipu ootteko kokeillu muita korvikemerkkejä? Mulla esikoinen oli korvikevauva ja muistan että semper ei ainakaan hälle sopinu. Puklas paljon ja oli itkusempi. Oma vointi, entisellään. Kohta lähen akupunktioon käynnistelemään synnytystä. Toivottavasti auttaa...
  12. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hei kaikki, kyllä mä täällä edelleen oon yhtenä kappaleena. :) Lauantaina kyl hetken kelloteltiin suppareita ja eilen käytiin synnärillä liikehälytyksen vuoks. Kaikki oli kuitenkin hyvin ja ultrassakin poika liikku hirmusesti. Mä en vaan tunne nyt juurikaan niitä liikkeitä, luultavimmin...
  13. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hollannissa kyllä ne oli aika kipeitä, mut se kunnon kipu niistä vielä puuttu. Ja loppuivatkin mokomat jo. :) On sulla siellä jännät paikat. Olis mielenkiintosta tietää miten tuollasta "tilannetta" hoidettas Suomessa.. Tsemppiä vieläkin vaan!
  14. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    huhuuu! Kyllä on hiljasta. Mua on tänään supistellu aika ahkeraan. En kyl vielä osaa uskoa että nää olis mitään kunnollisia. 38+2
  15. Aniit

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Zarix onko sun mies joskus hoitanu pientä vauvaa? :D Ja kiukkunen äiti täälläkin. Ärsyttää vaan kaikki, eikä vähiten mies.
  16. Aniit

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Pinsuli pyyntö laitettu eteenpäin. :) Onks teistä kuin moni jatkuvasti huonolla tuulella? Mä haastan kokoajan jostain riitaa.
  17. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Tikkerituu mä olen hoitoalalla ja muistelen että esikoisesta alko olla vaikeeta tehdä niitä hommia tuossa 26 viikolta eteenpäin. Mulla on sillä puolella aika fyysinen työ. Nyt jäinkin jo paljon aiemmin pois niiden hengenahdistusten vuoksi. Petipotilaita olisin ekassa raskaudessa pystyny hoitaan...
  18. Aniit

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Onnea kaikille vauvansa saaneille! :heart: Ite kirjottelen tuolla fb:n puolella mut käyn täälläkin lukemassa toisinaan teidän kuulumisia. Mulla on ilmeisesti kahden viikon päästä käynnistys jolloin viikkoja on 39+3. Ei kyllä millään enää meinais jaksaa. Vointi on kokoajan heikompi. Ja maha...
  19. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hollannissa kiva kun kirjottelit! Ootko edelleen makuulteen suurimman osan päivästä? Hyville viikoille oot kuitenkin jo päässyt. Ikävää että tollasia kipuja on ilmaantunut. Olin neuvolassa tänään. Kaikki ok. Sf on noussu kolmessa viikossa 5cm ja oli nyt 38cm. HUI! Turvotusta on, painokin...
  20. Aniit

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Ihanaa Ambrosia! :heart: Noilla viikoilla tulee niin herkästi mittavirheitä ettei kannata ainakaan siitä huolestua. :)

Yhteistyössä