Hakutulokset

  1. H

    PAS

    Jos pas alotetaan zumenonilla ja sen jälkeen on lugesteron ni voiko ne määrätä tähän väliin jarrua tai jotain? Mikä siis on oikea ajankohta pas:lle.? Montako päivää kestää alkioiden sulatus? Tarviiko yleensä hoidon aikana käydä vaan 2 kertaa lääkäris? Millä kiertopäivillä teille on siirto tehty?
  2. H

    Verenpaine

    Onko jolla kulla verenpainelääkkeet et miten on raskautuminen sujunu tai johtuuko sen takii lapsettomuus?
  3. H

    Zumenon

    Montako pakettia tavallisesti menee yhden Icsi-hoidon aikana Zumenonia? Miten niitä siis tavallisesti otetaan.Mulle on määrätty viis pakettia et haenko heti kaikki vai voiko olla et kaikkii ei tarviikkaan käyttää?
  4. H

    Metforem

    Jos joku on syöny joskus metforemiä ni ootteko lopettanu sen syömisen seinään vai pikkuhiljaa annosta pienentäen?
  5. H

    IVF-menopur, gonal f..ym

    Jotka olette käyneet useita hoitoja niin oletteko huomanneet eri lääkkeilä eri vaikutustehoja?
  6. H

    primolut

    Onko kukaan käyttäny primolutia hoitojen yhteydesää niin minkälaiset kierrot teil on ollu? Itellä on terolutilla on ollu aika pitkät ni pelottaa saako tuo primolut kierrot kuriin.
  7. H

    Hoidot Kys 2014

    Uusi vuosi ja uusi ketju..Minkäpituisia yleensä Kysissä on ollut kesätauot?
  8. H

    Kiinnittyminen

    Aiheuttaako teillä kiinnittyminen minkäänlaisia tuntemuksia jos jolla kulla on kokemuksia? Tässä kierrossa itellä ei ollu ovistestejä et on menty musta tuntuu periaatteella. Kiertopäivänä 12 ultrattiin ja siellä näky n 15 m folli. Kiertopäivänä 14 oli limavuotoo joka päivän päätteeksi oli...
  9. H

    s-prog

    Jos kiertopäivinä 21 s-prog on 72 niin voiko olla että raskaus on alkanut vai pitääkö olla arvo sata niin raskaus on alkanut?
  10. H

    limis

    Mitähän tarkottaisi tiivis limis?
  11. H

    Metforem

    Onko ketään muuta joka syö metforemia ja silti kierto on aika pitkä?
  12. H

    terolut

    Jos määrätään terolutit niin otetaanko ensimmäinen tabletti heti ensimmäisenä päivänä kun plussa pärähtää ovulaatio-testiin vai vasta seuraavana päivänä sitten?
  13. H

    PCO-Gallup

    Jos joku Pcolainen on raskautunut niin mitkä lääkkeet oli käytössä?
  14. H

    Tilanne

    on tämä. Julkisella oon ollu noin kolme vuotta hoidoissa ja tässä välissä on ollu reilun puolen vuoden tauko leikkauksesta johtuen. Olen saanu clmofenia, letzoralia ym. Nyt seuraavaksi olisi vuorossa pistoshoidot ja muutenkin vaikeammat hoidot. Mutta emme halua lähteä vaikeampiin hoitoihin...
  15. H

    Raskausoireet

    Ennenkuin saitte raskaustestiin plussan ni oliko teillä juilimista munasarjoissa eikä esim. kohdun kohalla? Tässä vielä 6 päivää ennenkuin saa testata ja kaikkia oireita yritän tulkita vaikka ei pitäisi.
  16. H

    Pistoshoidot

    Jos lääkäri sanoo että seuraavaksi voisi kokeilla pistoshoitoja ni mitä se voisi käsittää ja paljonko ne piikit voisi maksaa? Entäs onko kukaan raskautunut heti ensimmäisestä kerrasta?
  17. H

    Silmälasit ja Kuopio

    Minun tyttäreni saa ehkä silmälasit. Tietääkö kukaan että korvaako Kuopion osan lasien kustannuksista? Oon kuullu että jossakin kustannetaan lapsen lasit osittain jollakin aikavälillä eli esim. kerran vuoden.
  18. H

    PCO

    Onko ketään jolla olisi PCO ja olis laihuttanut. Ja tämän laihutuksen seurauksena ois tullu raskaaksi ilman mitään muita hoitoja.. Tietääkö kukaan et näin ois käyny?
  19. H

    Lääkkeet

    Oisko kenelläkään tietoa että voiko joku lääke vaikuttaa raskautestien tulokseen tai luotettavuuteen?
  20. H

    Raskaustesti positiivinen

    Millä viikoilla vasta on pärähtänyt raskaustestiin plussa eli voiko viel olla toivoa 5 viikolla?

Yhteistyössä