Lääkkeet

Ovulaatio ollut myöhässä tai jäänyt kokonaan tulematta. Jos ei 3kk aikana tule menkkoja, niin sitten lääkäriin.

Mitä lääkkeitä olet käyttänyt? Tiedäthän ettei tiettyjä lääkkeitä saa käyttää, jos toivoo raskautta? Tiedän joidenkin lääkkeiden haittaavan ovuloimista, mutta tietääkseni mikään lääke ei estä raskautta näkymästä testissä. Joskus harvoin raskaushormoni ei näy pissassa ja plussa todetaan verikokeesta, mutta todennäköisempää näkymättömyyteen on liian aikainen testaaminen. On ihan normaalia, että joskus kierto venähtää esim. stressin takia. Jos ongelma on jatkuva, on sitä syytä tutkia tarkemmin. Toivotaan tilanteelle pikaista selviämistä.
 
Voisko se sun kilpparilääkitys olla syynä tuohon kierron pitenemiseen? Jos ne sun arvot on edelleen hyvin korkealla.
Sulla taisi nyt mennä muutama asia sekaisin. :rolleyes: Vai onko ap kertonut tilanteestaan muussakin pinossa?

Mullakin kyllä oli viimeisin kierto normaalia pitempi, mutta lääkityksellä siihen ei varmaankaan ole vaikutusta. Arvot ovat rajojen sisällä ja parempaan suuntaan menossa. :) Ehdin jo ajatella, että hoitotauosta huolimatta kierto on säännöllistynyt käytyjen hoitojen myötä. Olin väärässä. Pco kenkkuilee ja kilpparilääkityskin on oireilun perusteella hakusessa. Turhauttava tilanne siis täälläkin.

Hapsuliini > Lisätietoja odottelen. :)
 
Juu..Siis ei oo mulla kilpparia ollenkaan ja lääkitys päällä..Mutta tää tilanne on ollu päällä vuodenvaihteesta lähtien niin nyt vasta on ensimmäistä kertaa näin pitkä kierto niin sitä vaan ihmettelen..Kyllä mä tiiän et kilppariongelma vaikuttaa tähän mut sit vaan haluun tietää et onko jollain ollu jotain lääkitystä joka vaikuttaisi..Ihan mielenkiinnosta..
 
Mutta siis palatakseni ensimmäiseen kysymykseen, niin en kyllä itsekkään koskaan ole kuullut lääkkeestä joka estäisi plussan näkymisen testissä.
Olen kyllä kuullut, että jotkin lääkkeet saattavat antaa väärän positiivisen.
Ja jotkin lääkkeet saattavat estää ovuloimisen tai kiinnittymisen, näitä esim. burana.
 

Yhteistyössä