Hakutulokset

  1. O

    Työjuttu

    Oletko koskaan puhunut pomostasi pahaa selän takana? Tuli vaan mieleen kun, kauhee riita tänään töissä......
  2. O

    kohdun laskeuma

    kertokaa oireita, mitä teillä on ollut
  3. O

    "turha ammatti"

    niin, kuinka turhana ammattina pidät kosmetologia? Itse juuri valmistuin tähän ammattiin ja eräskin tuttava kysyi, että miksi opiskelit noin turhan ammatin ja pinnallisen ammatin, jossa vaan meikataan ja lakataan kynsiä :( (ei sitä kyllä oikeasti ole)
  4. O

    jee jee

    pääsin kirjautumaan toooosi pitkän tauon jälkeen :D Harmaana olen kirjoitellut samalla nikillä.
  5. O

    Hoitoalan palkat....

    niin, se on vaan niin kummallista, että aina puhutaan vaan sairaanhoitajien palkkakuopasta ja huonosta palkasta jne. Onhan meitä hoitajia muitakin, ja vielä pienemmällä palkalla esim. itse työskentelen lasten parissa ja lto:n palkka on sh:n palkkaa huonompi, mutta siitä ei kyllä puhuta...
  6. O

    Tamperelaiset!

    tietääkö kukaan, että moneltako vapputori huomenna avautuu?
  7. O

    lastenhoitajat

    Te, jotka olette ammatiltanne/koulutukseltanne lastenhoitajia, miltä työ on tuntunut kotiäitiyden jälkeen? Onko ollut sellainen olo, että ei lastenhoitotyötä kiitos, vai onko tullut omien lasten myötä uusia näkökulmia/intoa työhön?
  8. O

    kolmonen....

    Heippa! Onko täällä muita, jotka haaveilevat/kuumeilevat kolmosesta? Aina olen vannonut, että kaksi saa riittää, mutta mutta...niin vaan se luonto tekee tepposet! Ikää minulla 31v ja välillä miettii, että kuinka sitä taas jaksaisi. Toisaalta meidän lapset on jo 6 ja 4-vuotiaat ja vauvasta...

Yhteistyössä