Hakutulokset

  1. K

    Uskaltaisko teidän 4-vuotiaat nukkua kerrossängyn yläpedissä?

    Olin juuri vastaamassa kun ilmoitit löytäneesi : ) Vastailen kuitenkin: Unipuu sänkysarja on tosi kivasti muunneltavissa. Hinnakas, mutta lämpimästi voin suositella.Ei nitise,natise ja turvallinen,ajaton sänky. Löytyy käytettynäkin paljon sarjaa.
  2. K

    talvikenkiä hankkimassa perheen pienimmillle

    Meillä on ollut vuosien varrella varmaan jokamallia Viking gore-tex kenkiä. Tuo malli vaikuttaa lestiltään hyvin samanlaiselle kuin meillä yksinä viime talvena. Todella hyvin istuva kenkä meidän tytön jalkaan.Meillä oli tarralliset viking kengät myös samaanaikaan käytössä.Tuossa kuvaa...
  3. K

    Tepsut-talvikengät?

    Tepsut ovat hyvät talvikengät.Sopivat useimpaan pikkujalkaan kun ovat nauhasäädöllä ja tilavat. Prismoista on ainakin aiempina vuosina saanut.
  4. K

    ekaluokkalaisten toppavaatteista kysymys ! etenkin housuista !

    Meillä on tokaluokkalaisella vyötärömallisia toppahousuja.Jesper juniorista yleensä löydetty kivoja kivaan hintaan. Tällä hetkellä mukavat sisähousut tai legginsit joiden päällä ulkoiluhousut. Meillä on luokalla yleinen linja,että ulkohousuja käytetään kun kuitenkin leikkivät välitunneilla...
  5. K

    Tutista vierottaminen

    Meillä on otettu kerrasta pois kaikilla kolmella.Tai ovat siis itse antaneet ne pupuille,lampaille ja yhden kerran reissu sattui sopivasti, niin ti-ri vauvalle ti-ti nalle taloon : ) Tosi nopeasti ovat sopeutuneet tutitta elelyyn.Itse pelkäsimme esikoisen aikana enemmän mitä seuraa.
  6. K

    un taaperolla on vähän vaatteita

    Kyllä meillä on kaikilla lapsilla ollut vedenpitävät laadukkaat asut joita ei jokapäivä pestä,mutta jos ne olisivat ainoat niin kyllä niillekin se pesuilta koittaisi kiireessä. Tuossa tulikin jo kommenteissa,että kyllä kaikista kuravaatteista tai haalareista vesi joskus jostain pääsee asun...
  7. K

    Kuinka paljon on hyvä summa maksaa ystävälle?

    50e varmaankin ja korillisen erilaisia elintarvikkeita lapsille ja mistä ystävä tykkää.Itse varmaan leipoisinkin suolaista piirakkaa ystävän maun mukaan jne.
  8. K

    un taaperolla on vähän vaatteita

    Lisäilen vielä,että naapurustossa on samanikäinen lapsi kuin meidän kuopus ja kun haetaan kurakelillä ulos niin ei voi lähteä toiseen kertaan päivässä ulos kun kamppeet on märkinä.surullista. Kyse ei ole rahasta vaan juuri lasten tarpeista pihistäminen.
  9. K

    un taaperolla on vähän vaatteita

    Meillä taas tulisi turhaa stressiä jos yksien ulkoiluvaatteiden kanssa pelattaisiin.Minimissään se 3 kertaa ulkoilua päivässä joten ei hihansuut yn. kauaa puhtaana pysy. Siis iltamyöhäisellä olisi pyykkihuoltoa tehtävä jos vain yksi ulkoiluasu kaudessa.huoh! Toisekseen tykkään,että on kunnon...
  10. K

    mitä teillä kuumepotilaat syö

    Meillä on kans helteellä ja sairaana pirtelö sellainen joka maistuu. Yhteen mukilliseen saa tosi paljon energiaa pirtelön muodossa.Ei tarvitse jätskiäkään kun laittaa marjoja jäisinä. Meillä laitetaan mm. mustikoita,maitoa,weetabixiä,banaania...pahimpana syömättömyysaikana...
  11. K

    Onko teistä tyhmää kysyä lapsen vanhemmilta synttärilahjavinkkejä?

    Fiksua minunkin mielestäni kysyä jos ei ole muuten ilmennyt mikä sopisi. Nykylapsilla niin paljon leluja ja kaikkea,että itse olen ainakin iloinen jos meiltä kysytään mikä sopisi. Jos kyse kaverisynttärilahjasta niin yleensä sanon toiveeksi hyvin pienihintaisen jutun. Esim. viime vuonna oli...
  12. K

    Mä niin haluaisin esitellä teille mun uudet saappaat

    Minusta ihan kivat saappaat juuri kaikenlaisiin arkimenoihin.Pohja ei ole ihan lättä kuitenkaan vaikka matala.Nahalle näyttää kuvassa ihan selvästi..eli muotoutuu jalkaan hyvin. Joku tuolla mainitsi ettei talvikengät ole koskaan nahkaa ??????Meillä on koko perheellä joka talvi kaikilla ainakin...
  13. K

    Kärsitkö sä sähköyliherkkyydestä?

    En tiedä onko sähköyliherkkyyttä,mutta olen itse kutsunut aistimuksiani sillä nimikkeellä. On lukmattomia tapauksia ollut kyseisen asian tiimoilta. Mm. ennen ukkosta ja ukkosella olen iho kananlihan tapaisella...kuten nytkin. Joskus metallist tikapuut ovat aihuttaneet kovaa kipua kun olen...
  14. K

    Mä en ymmärrä vanhempia, jotka päästävät alaikäisensä feissipuukkiin..

    Kyllä näyttää näkyvän tyttärenikin kavereista monikin ihan normihaulla.15-17 vuotiaita.
  15. K

    Mä en ymmärrä vanhempia, jotka päästävät alaikäisensä feissipuukkiin..

    Meidän vanhempina täytynee käyttäytyä feissibookissa sen mukaisesti mitä haluamme lapsille sopivaa olevan. Itse en ole antanut ala-asteikäiselle lupaa liittyä enkä myöskään hyväksynyt kaveriksi alaikäisiä (18v.). Tiedän,että vaikka kuinka "valvotusti,säännöllisesti..plaa..plaa.plaa..)Lapset...
  16. K

    Minkä kokoisia 7-vuotiaita teillä on?

    Tyttö nippa nappa 120cm.Painoa en tällä hetkellä tiedä,mutta hoikka ja jäntevä.Harrastaa aktiivisesti urheilua ja muutoinkin liikkuvainen.
  17. K

    Tappelu papin kaa

    Meillä meni kahden lapsen nimet nimilautakunnan kautta. Kuopuksen kohdalla oltiin ajamassa maisraatista vasta kotiin niin saatiin hymyilevä puhelinsoitto,että "kaunis nimi hyväksytty".Lähinnä heitä oli mietityttänyt kun oli kaksi kaksoisnimeä,että lasketaanko ne neljäksi nimeksi.(kolmehan saa...
  18. K

    Mitä olette pelargonian kanssa istuttaneer ruukkuihin?

    Minkä kokoisista ruukuista kyse? meillä on viime vuosina tullut traditio laittaa yhteen pihalaatikkoon kirkkaan pinkkejä pelakuita,hennon keltaisia petunioita,lemmikinsinisiä korkeahkoja Rickhardeja ..joo hieno nimi,mutta lobelian tyyppisiä. Lisäksi morsiusharson siemeniä jotka sitten...

Yhteistyössä