Kärsitkö sä sähköyliherkkyydestä?

  • Viestiketjun aloittaja netta
  • Ensimmäinen viesti
netta
http://ylex.yle.fi/radio/ohjelmat/ylex-tanaan/mielipidevanki/sahkoyliherkkyys-on-todellinen-ja-kasvava-ongelma

Musta tosi puhutteleva artikkeli. Vähän aiheen vierestä menee, mutta tuppaa ärsyttämään aina kun joku kysyy tyyliin: "Voiko kännykän säteilystä olla haittaa" tai "Onko läppärin säteily tuhonnut aivosoluni" eikä mitään noista kysymyksistä oteta vakavasti eikä mistään löydä kunnollista tietoa :/
 
Joskus jostaki luin että jos töpselit on väärinpäin pistorasiassa, voi tulla oireita. Siis jotenki että miinus on plussan reijässä ja plussa miinuksen reijässä. En tiä, en selvitelly tarkemmin mut tuo asia kyllä jäi mieleen pyörimään ja monesti iltasin tuijottelen pistorasiaa ja mietin että särkisköhän minun päätä jos kääntäisin töpselit toisinpäin. :D
 
En tiedä onko sähköyliherkkyyttä,mutta olen itse kutsunut aistimuksiani sillä nimikkeellä.
On lukmattomia tapauksia ollut kyseisen asian tiimoilta.
Mm. ennen ukkosta ja ukkosella olen iho kananlihan tapaisella...kuten nytkin.
Joskus metallist tikapuut ovat aihuttaneet kovaa kipua kun olen koskenut niihin.. ei ole tälläista normaali sähköiskun tunnetta joka tulee esim. keinokuidun aiheuttamana kipinöintinä ja hetkellisenä sähköiskun tunteena vaan todella kovana kipuna.
Samoin jotkut sähkölitteet..vatkaimet yn. ovat aiheuttaneet kipua jota muut käyttäjät eivät ole tunteneet.
Sähköhammasharjaa en voi myöskään käyttää koska tukkakin nousee pystyyn sähkö tuntesta =)
 
ei
En tiedä, en ole perehtynyt asiaan mutta ensituntumalta vaikuttaa vähän joltain snobbailulta ja hienostelulta. "Siis kun mähän oon niin hirveän sähköyliherkkä, saan migreenin tuosta mikroaaltouunista..." Tjtn... Mutta en siis tosiaan tiedä, en ole paneutunut. Voi olla että onkin ihan "totta".
 
Ego
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
En tiedä onko sähköyliherkkyyttä,mutta olen itse kutsunut aistimuksiani sillä nimikkeellä.
On lukmattomia tapauksia ollut kyseisen asian tiimoilta.
Mm. ennen ukkosta ja ukkosella olen iho kananlihan tapaisella...kuten nytkin.
Joskus metallist tikapuut ovat aihuttaneet kovaa kipua kun olen koskenut niihin.. ei ole tälläista normaali sähköiskun tunnetta joka tulee esim. keinokuidun aiheuttamana kipinöintinä ja hetkellisenä sähköiskun tunteena vaan todella kovana kipuna.
Samoin jotkut sähkölitteet..vatkaimet yn. ovat aiheuttaneet kipua jota muut käyttäjät eivät ole tunteneet.
Sähköhammasharjaa en voi myöskään käyttää koska tukkakin nousee pystyyn sähkö tuntesta =)
oho! :( . No ite saan välillä HIRMUISIA säkäreitä ovenkahvoista, ihmisistä, neuleista...ja se menee niin pitkälle välillä että en uskalla koskea kehenkään vaan on jo häirinnyt työntekoakin. Päänsärkyä saan kun ukkonen on lähettyvillä/tulossa...ilmassa kauheesti sähköö. :(

 

Yhteistyössä