Hakutulokset

  1. N

    Mikähän piru tuohon minun ukkoon on iskeny?

    Aamulla huomasin että se väijyi minua saunasta kun olin pesemässä hampaita kylppärissä. Ja siitä lähtien koko päivän on kurkkinut nurkan takaa tai ovien raosta ja jos kysyn mitä touhuaa, kävelee muina miehinä ohi ja vilkuilee arvoituksellisesti... :o Ollaan molemmat sairaslomalla joten...
  2. N

    Myönnän

    Piti kerran hieraista silmiä kun tulin palstalle pitkästä aikaa.... :|
  3. N

    Viina ei auta ongelmiin

    Mutta niinpä sitä nyt vain korkkas leijonan ja aloin murehtiin itsekseen tätä elämää. Paha olo ei hellitä.
  4. N

    On niin tyhjä olo.

    14.4 lähdin hurjaa vauhtia sairaalaan kun vuosin verta. Siellä sitten olin yön yli, sikiön sydänäänet kuului hyvin. Nukahdin ja heräsin parin tunnin kuluttua hiljaisuuteen. Kun se laite ei enää piipannutkaan. Tietenki ajattelin ensin että olen huonossa asennossa, tai laite epäkunossa, antura...
  5. N

    Turvaistuin ja 3-ovinen auto

    Onko kokemuksia, miten 3-oviseen autoon saa takapenkille turvaistuimen ja siihen myös matkustajan kiinni? Kokemukset automerkkeineen olisi tosi tervetulleita! Meillä autonvaihto edessä, eikä kokemusta kummallakaan kuin 5-ovisesta autosta. Meillä on kaksi autoa, ja toinen on tilavampi, tässä...
  6. N

    tiesittekö mikä on ehkäisy

    suunnittelitko raskauden vai tuliko yllätyksenä? Enkä tarkoita, etteikö nuoret sais lapsia tehdä.
  7. N

    Kemi-Tornio lähialueet

    Laitetaan tänne myös. Eli huomenna, perjantaina oltais lähdössä bilettämään isommalla porukalla, tällä hetkellä löhtijöitä 5 joista 3epävarmaa (minä mukaanlukien). Joten halukkaat laittakaa yytä nimimerkille myru tai minulle. Tai tähän ketjuun ilmoitteluja! Huomenna päätetään missä tavataan ja...

Yhteistyössä