Viina ei auta ongelmiin

noo
Kun olin raskaana ja yllättäen vauva kuoli kohtuun viime kuussa. Ja lääkärinä vaadin nähdä pienen... En voi koskaan unohtaa... Tämä on harvinaista, että juon suruun, on niitä murheita ennenkin kohdattu. Ohi menevää.
 
noo
Että älkää niin ottako tosissaan minun kännisiä höpinöitä ja jos täältä löytyis virtuaali olkapäitä että sais itkeä... Olen niin kova luonne selvänä etten itke. Mies lähti lasten kans sukulaisiin etelään ja kuin kiukutteleva kakara en suostunu mukaan... Suuttu ja lähti. No puhuttiin kyllä asia selväksi.

Tosi paha olo vaan. Tuntuu ettei mitään jaksa.... Itse olen ollut mukana kun on abortteja tehty, mikään ei tuntunu näin pahalta, vaikka ajoittain oksetti ja kyllä, mietin paljon pahaa.
Nyt antaisin mitä vain, vaikka elämäni puolikkaan, että saisin sen yllätysvaavin takas...
 
noo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 22:08 kaukosäädin kirjoitti:
Lähe johonkin ulos tuulettaa päätäs. Yksin ryyppääminen on kurjaa ja kaikki asiat vielä kurjistuu.
Niin lähdenki ku myru tulee. ollu todella apuna, jämäkkä nainen etten sanois. Jos yritän synkistellä se vit.tuilee niin kauan että nousen itsesäälistä ja elän hetken. Harmi että sillä on omaki elämä, eikä ole aina täällä. :LOL: katkeraa naurua
 

Yhteistyössä