Hakutulokset

  1. O

    Lääkkeellinen keskeytys ja keskenmeno, mitä odotettavissa?

    Minulle on tapahtumassa keskenmeno. Tarkoituksena on tehdä lääkkeellinen tyhjennys. Miten olette kokeneet tyhjennyksen? Onko kivulias? Onko tullut vastoinkäymisiä? Milloin kuukautiset ovat alkaneet ja onko uusi raskaus alkanut pian?
  2. O

    Ovistesteistä ja viivan vahvuudesta -toivoa!!

    Ajattelin laitta tähän aloituksen ovistesteistä. Eli toivoa kaikille teille, jotka ette saa ovistestiin plussaa. Eli teistailin ovista kolmisen viikkoa sitten. Sain aluksi haamun, sitten vahvemman haamun seuraavana aamuna ja illalla viivat olivat melkein yhtä vahvat, mutta ei kuitenkaan. No...
  3. O

    3 follikkelia kasvamassa Clomien ansiosta.. onko muilla?

    Mulla siis nyt ekaa kiertoa clomit käytössä. Olin kontrolliultrassa kp 11 ja siellä näkyi 3 follikkelia kasvamassa. Kaikki kasvoivat suunnilleen yhtä suurina, reilu 10 mm kokoisina. Lääkäri ei antanut seksikieltoa, vaan kehotti miettimään, olemmeko valmiita ottamaan vastaa komoset, vaikka se...
  4. O

    hormoonitoiminta kohtukuoleman jälkeen

    Miten olette toipuneet fyysisesti kohtukuolemasta? Meillä kohtukuolema tapahtui rv 27, siitä on nyt pari kuukautta. Jälkivuoto kesti kaikenkaikkiaan reilu 3 vko, tosin loppuajassa oli jo muutaman päivän vuodoton aika ja sitten vuosi vielä muutaman päivän. Taas oli muutama päivä vuodotonta ja...
  5. O

    kuinka pian menkat alkoi km:n/ kohtukuoleman jälkeen?

    Meillä tyttö kuoli kohtuun rv 27. Siitä on reilu 3 vko. Jälkivuoto kesti verisenä 2,5 vko ja sitten ne muutamat päivät oli vuodottomia tai ihan vähän ruskeshtavaa limaa ei kuitenkaan verta. Nyt sitten alkoi taas verinen vuoto ja muistuttaa kyllä menkkoja. voiskohan olla jo menkat? Ajattelin vaan...

Yhteistyössä