Hakutulokset

  1. J

    Haluaisitteko Vesa Keskisen mieheksenne / menisittekö sänkyyn

    Ja varmaan toooosi iso sänky ku kattelee sen onnen kenkääkin :whistle:
  2. J

    kuinka monella on joku kanavapaketti?

    meinattiin irtisanoa plustv ja ottaa joku VÄHÄN parempi tilalle. Missäs muilla kanavilla voi sitä formulaa katsoa, että toi ukko voi sitä katsella..
  3. J

    ehdotelkaas mulle uutta nikkiä..

    toi kyllä kuvais minuu aika hyvin, kun tuntuu että mä olen elefantti :laugh:
  4. J

    Yliaikakontrolli ja käynnistys?

    Meilläpäin on yak 10 päivää lasketun ajan jälkeen. No mä lähdin sinne ilman kasseja ym, ku mies oli töissä. Lääkäri katsoi että tää on jo 4kg ja ei tätä enää aleta kasvattaa mahassa. 30h päästä syntyi suloinen 3298g ja 50cm tyttö :heart:
  5. J

    ehdotelkaas mulle uutta nikkiä..

    kun mä en voi sietää tota nykyistä :/ En vain silloin keksinyt mitään muuta ja tekis mieli vaihtaa se. Kaikki otetaan vastaan ja kokeilen sitten mieluista mikä onnistuu =)
  6. J

    minkä merkkinen auto teillä on?

    Tosi hyvin toiminut,ollut nyt puol vuotta meillä ja saatiin halvalla. Eikä pohja ole läpimätä kun siellä ei tungeta joka tien koloon sitä suolaa
  7. J

    Ponnistaminen

    mulla oli koko ajan tunne että pitää päästää vessaan, huusin kätilöillekkin et antakaa mun nyt mennä p...alle :kieh: tuntu että peräreikä halkeaa hetkenä minä hyvänsä, sen enempää kipuja mulla ei tuntunut
  8. J

    minkä merkkinen auto teillä on?

    meillä on Volvo V70 saksasta =)
  9. J

    Mitä lasissa?

    missäs sä nyt asuitkaan,kun en muista.. täällä ne on samanhintaisia
  10. J

    Mitä lasissa?

    se on parasta,kippis :wave:
  11. J

    Laittaako äijäsi partavettä kun lähtee töihin?

    ei laita. Eiköhän siellä tehtaalla ole omat arominsa =)
  12. J

    kenet julkkiksen ootte tänään nähnyt?

    Eli se on se mitä veikkasin :D Se on kyl oikeesti namu :p vaikka nimeä en muistakkaan
  13. J

    kenet julkkiksen ootte tänään nähnyt?

    kuka se on? Onko se joku niistä "daltoneista"? :p
  14. J

    Pluspaketti

    saa tottakai, mee ärrälle tai tilaa se netistä
  15. J

    kenet julkkiksen ootte tänään nähnyt?

    Mä näin Sanin vaikka se nyt ei niin big stara ookkaan B) Mut sen mies on aika namu :p
  16. J

    Toimintarajoitteiset lapset tapettava

    huh huh, tälläset tuo vaan hallaa muille hoitajille, varmaan moni sairaalassa ajattelee että mikä hullu tuokin on. Varmaan itseäkin pelottaisi jos jotain lääkkeitä alettaisiin antamaan :o
  17. J

    G:minä vuonna....

    mä-79 ja tyttö-06
  18. J

    PÄIVÄKOTI VAI PPH? KUMMAN VALITSIT LAPSELLESI/LAPSILLESI JA MIKSI?

    päiväkotiin meinasin sen takia laittaa kun teen 3-vuorotyötä
  19. J

    jummi jammi mikä ukonilma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    täällä itärajan tuntumassa vajaa tunti sitten jyrähti 2 kertaa ja sit ei mitään ja sadekin taitaa loppua,onneksi =)
  20. J

    kukaan tilannut linssejä täältä

    En ole mutta www.piilolinssimyynti.fi oon tilannut monta kertaa, pitäis taas tilata. Mulla itsellään on vaaleen siniset silmät ja oon tilaillut niit värilinssejä vahvuuksilla. Meinasin tässä tilata samalla jotkut mageet "bile"linssit :D

Yhteistyössä