Hakutulokset

  1. T

    Linnanmäestä ja pituuksista

    eli tyttäreni kävi juuri eilen neuvolassa ja pituutta oli 103cm, niin tietääkö joku että onko noi lintsillä niin tarkkoja että aikuisen pitää ostaa oma lippu? jotta voi mennä tytön mukana noihin laitteisiin kun ei se yksin uskalla mennä.. Tuntuis rahastukselta.. |O Tuol lintsin sivuil lukee...
  2. T

    KVTES Äitysloman palkallisuus

    Hei! Mietin sellaista kun KVTES antaa 72 arkipäivää palkallista äitiyslomaa, niin onko noi arkipäivät viikossa 6 vai 5 päivää? Meinaan olen vuorotyössä ja esim. kesälomassa lasketaan viikoksi 5 päivää eli ma-pe ja la sekä su on myös lomaa mutta niitä ei lasketa.. Niin tietäisikö kukaan...
  3. T

    miks ei tartu?!

    Höh.. Olen kahteen eri paikkaan vienyt neitoa kylään joissa on ollut vesirokko, mutta kumpanakaan kertana ei neitoseni sitä saannut.. Ihmetyttää kun sen pitäis olla herkästi tarttuva tauti mut ei vaan tartu! Haluaisin saada neidille sen koska olen vastaan ylimääräisiä rokotuksia ja koska oma...
  4. T

    Uni nipistely

    Onko kellään tälläistä? Meijän neiti jo ihan pikkusena teki tätä et kun oli väsynyt ja häntä nukutti niin alkoi nipistelemään nukuttajaa.. Nyt on jo 1½v. ja edelleen nipistely jatkuu. Mutta nykyään jos ei anna nipistellä niin sit ei myöskään nuku vaan alkaa kiukkuuminen. Mul on aina käsivarret...
  5. T

    hampaat

    HEipsis! B) Meijän neiti on jo 1½ vuotias ja sillä on kaikki muut hampaat tullut paitsi noi toiset poskihampaat, eli ne perimmäiset poskihampaat vain puuttuu.. Nyt neiti on alottanut kamalan kuolaamisen. Se ei ole ikinä ennen edes pienenä kuolannut ja nyt viimeiset 2 viikkoa on kaikki paidat...
  6. T

    Äidin hermot

    Mua hävettää :'( Neiti tänä aamuna meni jääkaapille ja kaatoi aprikoosi soseet pitkin lattioita ja söhri sen itseensä ja hiuksiin ja matoille. kun sain neidin pestyä ja puhtaat vaatteet päälle aloin luuttuu lattioita niin neiti meni taas jääkaapille ja kaato maito tölkin itsensä päälle. Minä...
  7. T

    Äidin hermot

    Mua hävettää :'( Neiti tänä aamuna meni jääkaapille ja kaatoi aprikoosi soseet pitkin lattioita ja söhri sen itseensä ja hiuksiin ja matoille. kun sain neidin pestyä ja puhtaat vaatteet päälle aloin luuttuu lattioita niin neiti meni taas jääkaapille ja kaato maito tölkin itsensä päälle. Minä...
  8. T

    Äidin hermot

    Mua hävettää :'( Neiti tänä aamuna meni jääkaapille ja kaatoi aprikoosi soseet pitkin lattioita ja söhri sen itseensä ja hiuksiin ja matoille. kun sain neidin pestyä ja puhtaat vaatteet päälle aloin luuttuu lattioita niin neiti meni taas jääkaapille ja kaato maito tölkin itsensä päälle. Minä...
  9. T

    Minkä kokoisia 1½ vuotiaat

    Meillä oli just 1½ vuotis neuvola ja neiti oli 81cm ja 10kg ja pipo 45,8cm Mites muilla? Ihmettelen kun lääkäri ei muuta tehnyt kun kuunteli sydämmen ja katso silmät.. oon kuullut et ne kattois sen 3 palikan tornin pinoamisen ja sukkien riisuumisen.. mut ei meil..
  10. T

    Atarax

    Antaisitteko omalle 1½ vuotiaalle ataraxia? Meijän neidil on niin kova ihottuma et neiti raapii ihoonsa usein. Oltiin tänään neuvola lääkärillä 1½ vuotis tarkaistuksessa, ja lääkäri määräsi tytölle ataraxia, essex plussaa ja sibicortia.. Kun luin ataraxin tuotetietoja niin siinä luki että...
  11. T

    kesäkuiset 2005

    Heips! Minä päivänä syntyneitä? Tyttö vai poika? Syökö itse? Puhuuko? Potalla käynti? Hoidossa vai kotona päivät? Minkä kokoisia? Koska oppi kävelemään? -Itselläni on tyttö syntynyt 2.6.2005. -Syö itse jonkin verran mutta yleensä menee leikiksi.. -Puhuu joku 20 sanaa.. -Potalla käy...
  12. T

    talvivaatteet

    Mietiskelin tässä että paljonkohan tollaselle 1½ vuotiaalle kannattais hommata noita talvivaatteita? niinkuin vara rukkasia yms. mietin et onnistuukohan toi meijän neiti kastelee vaatteet usein.. Haalarin ostin Lennen ja sen pitäis ola vettä hylkivä, tuulenpitävä, kulutusta kestävä yms. ja...

Yhteistyössä