Hakutulokset

  1. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Hei vauvalaiset! Täällä oltu kotona viime ma lähtien ja vauvan kanssa sujuu ihan hyvin. Nukkuu ihan järjettömän paljon ja tankkailee aina tisulla uusille unille. Yöt on aikamoista syömistä, syö noin tunnin välein silloin. Nukkuu tällä hetkellämun kainalossa, aina kun yritän siirtää omaan...
  2. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Ollaan jakauduttu! Olin eilen ihan puhki, nyt alkaa elämä voittamaan ja odotellaan sairaalassa kotiuttamislupaa. Tosiaan vedet meni la aamuna, Supistelua alkoi klo 15 aikoihin. Lähdettiin Jorviin klo 20 aikaan ja supparit oli tosi kipeitä siihen mennessä vaikkakaan ei ihan säännöllisiä. Mut...
  3. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Vedet meni aamulla! Esikoinen ja koira hoidossa ja odotellaan supistusten alkamista. Illalla viimeistään sairaalaan! Jee! Bring it on, mä oon niin valmis tähän hommaan!
  4. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Vieläkin yhtenä. Kotona verenpaine on osoittautunut normaaliksi, mikä lie mittausjuttu siel neuvolassa oli. Saan siis Tokkis rauhassa kiehua :mad::sneaky: Päivät tuntuu ihan ikuisuudelta, meen vaan nukkumasta nukkumaan. Eilen tuli illalla yllättäen muutama kipeä supistus. Voi perse sitä toivoa...
  5. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Minä oon ainoa joka ei ole vielä poksahtanut! Mut mihin kerttupetteri on hävinnyt? Huhuu?! Tänään the day, virallinen 40+0. Kävin neuvolassa, verenpaineen alapaine oli yli 90, sitä seurataan nyt. Ens viikolle neukkuaika ja sit yliaikaiskobtrolli. Aivan järjetön Tatti otsassa, jokottelut ajaa...
  6. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Onnea Minervan ja Anrai! Pikaista toipumista mammoille ja vauvoille, siinä ne Nyytit nyt on! Joo, täällä odotus senkun jatkuu... oon asennoitunut et käynnistetään. Laskin et 41+5 on maanantai ei ens vaan seuraavalla viikolla. Voi perse jos sieltäkin laittaa kotiin. Miksi oi miksi mun suvun...
  7. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Marikkinen, Tokkis puhuu asiaa imetyksestä ja herättämisistä. ja tosiaan ole armollinen itsellesi, tossa tilassa kun uni tulee niin pätkissä alkaa kuuppa sekoilua omiaan. Vannon ja vakuuta et hommat sujuu päivä päivältä teillä paremmin ja vaikka aika tuntuukin ehkä ikuisuudelta nyt, niin ne on...
  8. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Marikkinen, kiva kuulla et ootte hengissä ;)(y) siinä alussa se vauva tilaa sitä maitoa et kannattaa antaa vaan lutkuttaa jos rinnanpäät antaa periksi. Itse mietin paljon kyljellään maaten, eli tarjosin sitä alempaa rintaa kyljellään makaavalle vauvalle. Mun mielestä tossa alussa on turha ressaa...
  9. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Minervan kuulostaa ihan mun elämältä! Mulla kans ihme ja kumma supisteli eilen iltapäivästä, ihan synnytys suppareit oli. Lahjakkaasti ne sit loppuivat ja tänään ei taas niin mitään. Eilen tuntui heti aamusta et vauva oli jotenkin uudessa asennossa, painoi peräsuolta niin että oli jatkuva...
  10. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Anrai, anteeksi olin sut unohtanut kokonaan! Sitä velloo niin näissä omissa oloissaan... mut 40 cm sf mitta? On noissa mahoissa eroja! Tuntuu et omakin Pakki on kasvanut kun ei meinaa lopun ajan housut enää mahtua... o_O
  11. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Minervan voi että noi tiedustelut ärsyttää! Mulla vee käyrä nousee ku miehelätin tiedustellaan. Ai että nää on perseestä. Toi kolmosjuttu oli hyvä, päivän ainoot naurut! On tää vaan raskasta... sulla Minervan on onneks varmuudella enää pari viikkoa! Muistelen et 5 % joutuu käynnistykseen...
  12. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Minervan, täällä toinen kiukkuinen akka. Mä en tajua miten nää vikat viikot voikaan olla niin syvältä ja mieliala on jotain järkkyä. Ei juuri mitään tuntemuksia, on niin raivostuttavaa. En millään ilveellä haluais taas siihen käynnistykseen, en kestä vielä kolmea viikkoa tätä elefanttikroppaa...
  13. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Onnea onnea onnea! Oon koko ajan kytännyt et milloin ilmoitat vauvautumisen! Kuulostaa ihan siedettävältä synnytyksestä eikä katseita sotavammoja tainnut jäädä? Ihania tutustumishetkiä vauvan kanssa (y) Luna 38+6
  14. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Tsemppiä Marikkinen! Voi kun täälläkin tapahtuisi jotain mut ei.... ehkä yks supistus tänään ja alakerta ihan super kipee. Kaupan päälliseks nyt tuli peräpukama jotka on kans kipeitä... ihanaa tää loppuraskaus!
  15. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Yhtenä kappaleena. Esikoisen synttärit juhlittu viikonloppuna ja hengissä selvitty. Olin kyllä juhlapäivän iltana niin kipeänä touhuamisesta että oksat pois... pari yötä sitten supisteli, nyt ei taas mitään... niin sitä toivoisin et tää poika tulis ulos mut ei. Eilen oli muuten se eka laskettu...
  16. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Onnea stellaria ja pikaista toipumista pikkuiselle! Aletaan odottelijat käydä aika vähiin täällä! Mulla kans potkii ja jumppaa ja toivon kans et edistyis jokin... mulla taas vaihteeks kurkku kipeenä :mad: ikinä en oo sairastanut näin paljoa... ja mitäs sit jos oon taudissa ku pieni tulee häh...
  17. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Onnea rouva m, Tokkis ja mammamiina! Hienoa kun alkaa vauvauutisia tulla tupsahdella! Kateudella kyllä otan ne vastaan, alkaa odotus nyppiä sen verran tässä o_O:cautious: Mulla oli neuvola aamulla, kaikki ok. Tää on vaan tätä odottelua. :cry: Saatiin lisäjännitystä pari päivää sitten ku auto...
  18. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Minervan, no niin, täytyy seurata miten meidän käy, kyllähän sitä vois moikata jos samaan aikaan osutaan. .. Marikkinen, tai tiedä jos mäkin löydän itseni kättäriltä. . . viimeks olin vika joka otettiin Jorviin ennen sulkua, pikkasen oli täyttä siis. Mulla on yhtäläinen matka kumpaan vaan...
  19. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Paljon onnea Nuppis85! Hienoa että kaikki meni suunnitelmien mukaan ja raskaus on tältä erää pulkassa! Mun zen olo on pahemman kerran hävinnyt jonnekin... eilen ja tänään itkettänyt ja pinna ollut kireällä. Outoa kyllä paikat ei oo kovin kipeenä ollu et ihan muuten vaan kiistänyt vanne päätä...
  20. L

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Onpas täällä levottomia naisia :ROFLMAO: Anrai uni tekee niin terää, mulla sama juttu et pari yötä saanu nukuttua heräämättä miljoonaa kertaa ja olo ku uudella ihmisellä! Nuppis85 , tsemppiä vikoille odotusmetreille, hyvin kaikki menee! Mun esikon laskettu aika oli 6.10. :love: Mä täällä...

Yhteistyössä