Hakutulokset

  1. T

    Neidoille nimet

    Meillä on tytsyjen nimet vielä vähän kateissa.. <br><br>
  2. T

    Ystäviä Hattulasta/Parolasta

    Löytyisikö pian Parolaan muuttavalle äidille kavereita Hattulasta? Vietän nyt aikaani kotiäitinä ja mies on paljon töissä, joten seura ei olisi pahitteeksi :) sissiliina@hotmail.com
  3. T

    Ystäviä Hattulasta/Parolasta

    Löytyisikö pian Parolaan muuttavalle äidille kavereita Hattulasta? Vietän nyt aikaani kotiäitinä ja mies on paljon töissä, joten seura ei olisi pahitteeksi :)
  4. T

    Julialle toinen nimi?

    Siis asia tuli oikeestaan jo otsikossa...Eli mikä ois hyvä toinen/toiset nimi/nimet Julialle?Ehdotuksia... =)
  5. T

    löytyiskö nummelasta tai lähialuilta seuraa

    Moi ! Hiljattain nummelaan muuttanut kolmekymppinen äiti ja pari kuukautta vanha tytär, etsivät seuraa muista äideistä ja lapsista, olisi mukava vaihtaa ajatuksia, käydä kahvittelemassa, vaunuttelemassa ja miksei välillä vaikka viihteellä. Itse asun nummelan keskustassa, mutta matka ei ole...
  6. T

    mielekästä tekemistä sisälle...

    kun kyseessä 1v-kiipeilijäpoika? Mistä kiinnostuisi hetkeksi? Olis kiva esim leipoa tai piirtää esikoisenkin kanssa joskus...mutta ulos olis tuolla 1v-pojalla kova vietti.
  7. T

    nimiehdotuksia...

    L:llä alkavia tai M:llä alkavia pojalle...
  8. T

    kertokee...

    kertokaas paljon teidän talopaketit on tulleet maksamaan tontteineen ja ilman tonttia.kun olen kuullut että talomalli esitteessä kerrotun hinnan saa kertoa kolmella jotta pääsee lähelle lopullista summaa.pitääkö paikkansa.kusevatko laskelmat usein,tuleeko suuria yllätysmenoja/lisälaskuja?olisin...
  9. T

    Maksa-arvo

    Onkos täällä ketään, jolla ollut maksa-arvo koholla??Voiko se vaikuttaa lapsettomuuteen?? :/
  10. T

    pottailusta / kakan panttaamisesta

    Meillä on pottailtu keväästä lähtien; alkuun ihan hyvällä "menestyksellä" ja sitten jotenkin stoppasi. Kesällä tuli harvemmin käytettyäkään potalla, kun oltiin paljon reissussa. Nyt on taas alettu, mutta on erittäin harvinaista että pottaan jotain tulisi. Jos en vie heti syötyä potalle, niin...
  11. T

    Nutri Junior

    Haluisko joku ostaa,olis 8 purkkia Nutri Junioria! Hinta ois 50?! Parasta ennen päiväys on 4.8.2006! Kerkesin hakeen 10 purkkia,kun meillä nyt vaihtu Neocateen!
  12. T

    Hellittelystä...silittelystä...

    Onko kellään muulla näin? Tai löytyisikö apua keltään... Nimittäin musta tuntuu, että mun ja mun miehen seksi elämä ei oikeen toimi. Ja syy on siinä, että mieheni ei osaa näyttää hellyyttä. Tai vaikka ihan huvikseen pyydän häntä silittelemään, niin aina tulee joku teko syy siihen. Tai laiskuus...

Yhteistyössä