Hakutulokset

  1. P

    Koululainen kävisi kahta koulua eri paikkakunnilla???

    Puhuin lasteni isälle (exälle) että mahdollisesti muutan kesän aikana toiselle paikkakunnalle ja että sitten poika kävisi koulun siellä ja olisi isänsä luona joka toinen viikonloppu. Tähän hän ei suostunu vaan ehdotti että kävisi siellä koulua joka toinen viikko ja hänen luota joka toinen...
  2. P

    10 kiloo pois parissa kuukaudessa! MITEN?

    Pitäis saada 10kg painoo pois nopeesti. Heinäkuussa häihin meno ja tuntuu että tälle kropalle ei varmasti passaa mikään mekko ja läskit pursuaa joka puolelta. Lenkillä pitäis käydä mutta tuntuu ettei aikaa oo koskaan, vaikka hyvähän se on selittää. Nytkin vois lähteä... Kahden raskauden...
  3. P

    Eihän parisuhteessa tarvitse kuunnella piikittelyä?

    Minusta ei. Silti mieheni sitä tekee vaikka olen asiasta sanonut sen sata kertaa. On nimittelyä, moittimista, morkkaamista, vittuilua ym... Lapset saavat osansa siitä myös (ei meidän yhteisiä lapsia). Toista lasta morkkaa kun tämä on niin hidas syömään. Ja sitten syyttää minua kun en tee...
  4. P

    kääk!

    huomenna siirrytäänkin sitte seuraavalle vuosikymmenelle. 30v pamahtaa mittariin. apua! miehen kanssa ollaan keskusteltu että milloin olisi oikea aika hankkia yhteinen lapsi. minulla on kaksi poikaa edellisestä liitosta. tuskin sitä oikeaa aikaa on koskaan mutta miehen mielestä ei ole vielä...
  5. P

    Ovulaatiossa verenvuotoa?

    Kierto puolessa välissä ja verta vuotaa. Tätä on ollut nyt viimeiset kolme kiertoa. Joka kerta alkanut verta vuotaa kierron puoli välissä. Olen 29v ja kaksi lasta. Onko tuo verenvuoto ihan normaalia tässä iässä? Vai onko kyse jostain vakavasta? Itseä alkaa kyllä jo huolestuttaa.
  6. P

    Touhutipasta raskaaksi?

    Siinäpä se... Onko se mahdollista? Googletin tätä ja löytyi paljon keskusteluita joissa oltiin montaa mieltä. Jotenkin tuntuu "hullulta" koko ajatus... Touhutipassa ei ole välttämättä edes siittiöitä (kuten luin niistä keskusteluista). Mutta toisaalta mistä sen voi tietää mistä...
  7. P

    Kuinka kertoa 6-vuotiaalle lapselle vanhempien erosta?

    Eli ero tapahtunut jo yli viisi vuotta sitten mutta eilen poika kysyi että miksi te isin kanssa erositte... En osannut sanoa siihen mitään. Tiesin kyllä että tämä kysymys joskus esitetään mutta en ole valmistautunut siihen mitenkään. En haluaisi kertoa lapselle suoranaisesti miksi ero tuli...

Yhteistyössä