Hakutulokset

  1. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Mä taidan nyt poistua tästä jengistä, kun tuntuu lähinnä ahdistavalta lukea mitään vauva-aiheista tämän oman vauvantäyteisen arjen päälle. :D Kiitoksia kaikille ja mukavaa jatkoa!
  2. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Täällä muuten myös kiljutaan ja pölistään ihan mahdottomasti. Pari päivää sitten tuli ensimmäinen naurun käkätys ja nyt hieman yli kolmen kuukauden iässä käännyttiin selältä mahalleen parin päivän treenin päätteeksi. :) Kyllä on hieno fiilis, kun toinen kehittyy ja oppii uutta!
  3. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Titti.: Täällä vauva syö tissistä aina ollessani paikalla, muuten pullosta. Aluksi ei huolinut pulloa millään, mutta nyt sujuu jo hienosti, eikä ole vaikuttanut imetykseen. Ehkä siinä tapauksessa, jos päiväkausia syöttäisi pelkästä pullosta, niin voisikin jotain vaikutusta olla. Tämän ikäisellä...
  4. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Meillä myös Manducan reppu, joka oli kyllä ihan mahtava varsinkin ensimmäiset kaksi kuukautta, kun vauva viihtyi vain ja ainoastaan sylissä. Nyt tykkää seurustella jo pitkiä aikoja leikkimatollakin, leluihin on tarttunut jo useita viikkoja ja työntää kaiken suuhunsa mitä käsiinsä saa. :D Kuola...
  5. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Seksiä täällä on harrastettu ekaa kertaa jo silloin, kun synnytyksenjälkeistä vuotoa oli edelleen hiukan. Muutamat kerrat tuntui tosi inhottavalta ja sattuikin, mutta hiljalleen ne paikat siitä sitten taas tottui tuohonkin hommaan. Harvemmin sitä tulee sekstailtua kuin ennen lasta, mutta kyllä...
  6. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Täällä taas olin koko raskausajan aivan varma saavani pojan, kun myös kaikki merkit siihen viittasivat (oireet, mahan muoto, vauvan sykkeet jne.). Olin lievästi sanottuna hämilläni, kun kätilö ilmoitti synnyttäneeni tytön. Ilmeeni oli varmaan näkemisen arvoinen. :D Sukupuolta emme siis etukäteen...
  7. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Meillä on pinnasänkynä Brio, jonka mallia nyt en muista. Käytettynä ostettiin ja kahteen tasoon saa nostettua pohjan. Alunperin olisin halunnut myös laskettavan laidan, mutta musta väri kuitenkin sitten nousi tärkeämmäksi kriteeriksi eikä uutta ollut varaa ostaa, niin päädyttiin sitten tähän...
  8. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Maddi: Pakko kysyä, et tarkoititko potkarilla sitä sellaista hartioilta kiinni laitettavaa mallia vai pelkkiä housuja? Meillä nimittäin ollaan molemmat laitettu alusta asti noi potkuhousut (vai mitkä puolipotkarit nyt onkaan) bodyn alle, eikä oo tullut mieleenkään laittaa niitä siihen päälle...
  9. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    Pukemisesta: Meillä vaunuissa +5 keleillä on untuvamakuupussi, sisävaatteiden lisäksi fleecehaalari, villaiset tumput, huppu ja yleensä myös pipo päässä. Jos sylissä ulkoillaan ja on tuulista, niin yleensä pidetään sitten paksumpaa kevyesti topattua pörröhaalaria, jossa myös huppu ja se...
  10. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset 2014

    En oikein osaa mitään ihmeellistä kommentoida muuten kuin kertoa miten meidän päivät yleensä menee. Vauva nukahtaa nykyään jo kahdeksan aikaan illalla yöunille, herättää yleensä 2-3 aikaan yöllä syömään ja joskus toisen kerran 5-6 aikoihin. Nukahtaa hyvin uudestaan petiinsä, kunhan vain on...
  11. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Täällä on alkanut mieliala jo parantumaan, kunhan on kunnolla tutustunut tuohon pikkutyyppiin ja vähän edes tietää, kuinka huutoa saa helpotettua. Sieltä se äidinrakkauskin on lopulta sitten herännyt tähän kivisydämeen. :heart: Meillä iso helpotus oli myös kantoreppu, joka saatiin suht...
  12. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Kummasti sitä on jo turtunut tähän arjen pyörittämiseen, eikä enää edes itketä ihan joka päivä. Vituttaa kyllä sitäkin enemmän, kun muksu huutaa eikä mikään tunnu auttavan kuin hetkeksi kerrallaan. Itsellä on jo kroppa ihan hajalla tästä jatkuvasta edestakaisin ravaamisesta vauva sylissä tai...
  13. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Täällä tuota painoa kertyi raskauden aikana kaiken kaikkiaan 10 kg, joista laitokselle jäi muistaakseni 5 kg ja 1-2 viikkoa synnytyksestä olin lähtöpainossa eli ihan mukavasti on pudonnut. Nyt tosin tullut kilon verran lisää, kun on vihdoin alkanut ruoka taas maistua.
  14. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Vähän kuulumisia: Synnytys ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan ja turvauduin sitten lopulta epiduraaliin, kun kohdunsuulla ei ollut tapahtunut mitään edistystä tuntikausiin ja jouduttiin nopeuttamaan hommaa oksitosiinilla. Olin tuossa vaiheessa kärsinyt säännöllisistä, koko ajan kipeämmistä...
  15. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Meidän nyytti syntyi sitten rv 41+0. Tyttö tuli ja kaikki meni ihan hienosti. :) Yritän kirjoitella myöhemmin lisää...
  16. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Täällä myös yhden aikaan herätty kipeisiin supistuksiin, joita tuli 5-6 tuntia 8-3 minuutin välein (kesto keskimäärin minuutin/supistus). Välit kuitenkin harvenivat aamusella ja nyt ollut jo pari tunninkin mittaista taukoa välissä. Ihan hyvä toisaalta, niin on saanut vähän torkkua välillä...
  17. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Mä oon onneksi säästynyt ilman ensimmäistäkään raskausarpea. :) Täälläkään ei mitään uutta (rv 40+5). Viime yön sain nukkua ihmeen hyvin, kun heräsin vain pari-kolme kertaa supistuksiin, jotka olivat kyllä sitten voimakkuudeltaan taas reilusti edellisiä kovempia. Tänään bongattu noin...
  18. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Sonatar: Täällä on yliaikaiskontrolli äitiyspolilla rv 41+5, jolloin katsotaan istukan toiminta yms. ja sen perusteella päätetään onko jo tarvetta käynnistellä. Neuvolatädin mukaan kuitenkin yleensä viimeistään viikoilla 42+1 aletaan laittaa hommaa käyntiin, jos ei siihen mennessä ala mitään...
  19. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Kiitos Maddi tsemppauksista, onneksi ei tosiaan ainakaan kahta viikkoa kauempaa tarvitse tässä enää kärvistellä... :) Mulla sf-mitta on heitellyt ihan yläkäyrältä alakäyrälle, vaikka on ollut sama mittaaja joka kerta. Enpä ole asiasta osannut edes huolestua, kun neuvolatädin mukaan se on...
  20. Alexandra89

    Tammikuun tähtöset loka- ja marraskuussa

    Täällä ois nyt sit se 40 viikkoa täynnä, jee. :ashamed: Pinna niin kireellä, ettei meinaa happi kulkea, itkeskelen pienimmästäkin asiasta ja olo on kaiken kaikkiaan paska. Oon niin kyllästynyt tähän odottamiseen, mahaan, liian pieniin vaatteisiin, väsymykseen ja yleensäkin ihan kaikkeen! Mies on...

Yhteistyössä