Hakutulokset

  1. O

    vinkkejä

    mieheni isein sanoo minulle että haluais että mä niinku "raiskaisin" sen. en osaa oikein tehdä ikinä aloitetta seksiin, enkä vain ole semmonen ottaja tyyppi- mutta haluaisin kuitenkin joksus yllättää mieheni mutta kun en vain oikein osaa mitenkä homma toimii. mieheni yleensä määrää aina homman...
  2. O

    onkelmia

    mua ottaa itseni niin päähän. en haluais ajatella tälläsiä... useimmiten kun mieheni kanssa sekstaillaan niin kuvittelen että mieheni nus.sii jotakuta muuta tai että ollaan kolmen kimppaa tai itse olen naisen kanssa. miksi? ajatuskin naisen kanssa olemisesta tai että mieheni olisi jonkun toisen...
  3. O

    Kääretorttuja

    Olisko tällä porukalla hyviä kääretorttujen ohjeita , makeita ja suolaisia . Kiitos nyt jo !!! :flower: :flower: :flower:
  4. O

    5kk, yöuni ja päiväuni

    Kaipaan muiden kokemuksia. Nyt 5 kk tyttö nukkui ennen yöt uskomattoman hyvin, 9-11 h. Aamutirsat oli 1-1,5 h, mutta yli 1/2 tunnin päiväunet vain joka toinen tai kolmas päivä. Illalla usein 1/2 tunnin tirsat. Päivän unimäärä n. 14 h Kiinteän ruoan aloittamisen jälkeen alkoi itkeskellä enemmän...

Yhteistyössä