Hakutulokset

  1. R

    Kaunein kukka?

    Tykkään orkideoista :)
  2. R

    "melkein"ADHD"?Mitä neuvoja?

    [b]Onko neuvoja, kun minulla poika 2lk, jolla levottomuutta, ja lievää keskittymis häiriötä koulussa. -Kouluavustaja on, mutta en tiedä kuinka kauaa, kun kunnalla on se hauska säästämisperiaate. Välillä menee paremmin, välillä "vallaton"nousee pulpetin päälle. Välillä muuten vaan menee ulos...
  3. R

    43v huonot mahkut?

    [b] B) Kyllä, se vain niin on, jotta vielä 39-vuotiaana on mahdollisuuksia. 43-vuotiaana mahdollisuudet melkein 0. Itse 43-vuotiaana söin muutaman satsin hormooneja, jotta olisin tullut raskaaksi. Sillä ei tienaa muuta kun lääkärit. Ja pillerit aiheuttivat ihan "räjähtämis"tunteen...
  4. R

    muita turhautuneita?

    niin kiikka kuuluukin ehkä eri "ryhmään"kun alkuperäinen...sinä touhuat lasten kanssa ja vedät jumppia...eli olet perfekto kotiäippä,mutta siitä se turhautuminen tuleekin kun kaikki eivät ole!kaikki eivät tulekaan "tyydytetyksi"kotona olemisella(karrikoidusti sanottuna).mutta juuri sinun...
  5. R

    Miehen huomioiminen odotusaikana

    kerro tästä miehellesi ja lupaa hyvittää kaikki hänelle kun olet paremmassa kunnossa, koska alun jälkeen tulee ihana keskiraskaus, ilman raskauspahoin vointia ja masukaan ei vielä ole niin iso että olisi "tiellä". Lähetä miehellesi vaikka kesken työpäivän ihana tekstiviesti jossa kerrot...
  6. R

    Kirjeystäviä ;)

    Haluaisin kirjeystäviä miehistä sekä naisista,iseistä sekä äideistä. Olen 24v huumorilla ja symppis luonteella varustettu 2 pojan äiti. Pidän kuntoilusta,ruuanlaitosta,iloisista ihmisistä,bilettämisestä välillä jne. Olen naimisissa. Jos mukava postittelu kaveri kiinnostaa laita pian postia...
  7. R

    Servetiti ristiäisiin

    Me tilattiin servetit, joihin tulee lapsen nimi ja kastepäivämäärä.
  8. R

    Sininen hetki

    Oikeastaan vasta luettuani tämän viestin, tajusin, että talvestakin voi nyt todella nauttia! Olen tähän asti lähinnä harmitellut lyhyitä päiviä ja tuskaillut väsymyksen kanssa. Mutta todellakin: töissä ollessa edes näistä lyhyistä valoisista hetkistä ei voinut nauttia! Nyt voi käydä...
  9. R

    Onko kukaan samaa mieltä?

    Minä kysyin synnytyksen jälkeen, että pitääkö suihkuttaa haalealla vedellä vai mitenkä. Kätilö(opiskelija) sanoi, että sen lämpöisellä mikä itsestä tuntuu hyvältä. No, minä suihkuttelin sitten sellaisella kädenlämpöisellä, ihan hyvästi parani. Eli varmaan olet tehnyt juuri oikein, kun on haavat...
  10. R

    Vatsan päältä työntäminen ponnistusvaiheessa

    Hmm... muistelen, että mullakin kätilö avitti mahan päältä painamalla samalla, kun lääkäri veti imukupilla. Ponnistusvaihe kesti 1 h 36 min. Vielä olisi voimia itselläkin riittänyt, mutta kun vauva ei vaan päässyt putkahtamaan ulos, niin ei päässyt. Oli jotenkin sellaisessa "kulmassa" pää tai...
  11. R

    avautumisvaiheen kestot pinoon

    Hui, onpa lyhyitä ponnistusvaiheita... Mulla avautumisvaihe 8 h ja ponnistus 1 h 36 min. Olisin vieläkin jaksanut, vaikka hiki lensi. Onneksi kuitenkin autettiin imukupilla loppujen lopuksi. Kyllä tuo 1,5 h tuntui jossain vaiheessa ikuisuudelta..! Mutta tyttökin kesti sen hyvin ja hyvin...
  12. R

    positiivisia synnytys kokemuksia kaivataan

    Pieni tyttömme (esikoinen) syntyi kuukausi sitten ja synnytyksestä on vain hyviä muistoja! Kuviakin katson ja näytän muillekin ihan mielelläni, ei ahdista yhtään. Raskausaikana itsekin välillä mietin, että mitähän on edessä. Sitten noin 1-2 viikkoa ennen laskettua aikaa tuli sellainen...
  13. R

    Epilaattorit

    Mä nypin pinseteillä ja suurentavaa peiliä apuna käyttäen. Joskus erissä,jos on paljon nypittävää. Mutta ei mulle juurikaan enää kasva edes ne. En vois mäkään kuvitella karvapimppaa enää
  14. R

    Vauvan odotusajan nimi?

    Iita-Eemeli, kun ei tiedetty, onko tyttö vai poika. mutta vilkkaalta vaikutti masussa! Isä kutsui myös jalkapallistiksi, kun potki kovasti. Kotipaikka Lieksa. (tyttö tuli!)
  15. R

    limatulppa

    Mulla irtosi limatulppa ilmeisesti tänään suihkussa käynnin jälkeen. Se näytti ylipitkään lioteltu luumulta eli oli sellainen rusehtava (kuten sitä edeltänyt pieni tiputteluvuoto illalla ja tänä aamuna). Liekö tuo sitten normaalivärinen?? Laskettu aika olisi ylihuomenna, tänään on supistellut...
  16. R

    En oikein ymmärrä

    Hyvä havainto ! Lisäksi jotkut alkavat ventovieraita arvostelemaan ja moralisoimaan. Laukomaan täällä ihan omia luulojaan toisten sexielämästä ja myös parisuhteesta. Luulisi täällä olevan aikuisia ihmisiä,jotka saattaisivat jopa saada vinkkejä "kokeneemmilta".Mutta kuka tänne viitsii hyviä tai...
  17. R

    Keskoslapset

    Onko tai onko ollut kenelläkään teidän keskoslapsella jäykät kädet ja huono pään kannattelua? Onko jollekkin tehty diagnoosi siitä vai onko lapsesi vetreytynnyt ajan kanssa? vähän sekava teksti, mutta toivottavasti joku ymmärtää :)
  18. R

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Vantaa tyttö -06
  19. R

    Tavataanko,eri kaupungit pinoon-uusia tuttavuuksia

    Vantaa kuittaa :wave:
  20. R

    TATUOINTI;millainen seksikäs,millainen ei ?

    kaunis ,tyylikäs kuvio on plussaa, joku mauton tai kaksimielinen teksti on naurettava ja lapsellinen

Yhteistyössä