Miehen huomioiminen odotusaikana

Hmm.. Meillä raskaus on vasta alussa, mutta oma vointini on ollut todella huono. Miestäni en ole pystynyt päästämään lähelle enkä vastaavasti itse ole hellyyttä hänelle suonut.

Miten ihmeessä voisin hänelle osoittaa, että hän on todella tärkeä. Olo vain ei anna nyt myöden kuin vain olla.

Kärsin tästä itse ja luulen, että mieskin.
 
kerro tästä miehellesi ja lupaa hyvittää kaikki hänelle kun olet paremmassa kunnossa, koska alun jälkeen tulee ihana keskiraskaus, ilman raskauspahoin vointia ja masukaan ei vielä ole niin iso että olisi "tiellä".
Lähetä miehellesi vaikka kesken työpäivän ihana tekstiviesti jossa kerrot tunteistasi.... osoita se rakkaus hänelle jotenkin muuten ja näytä että haluat ja rakastat yhä vielä häntä, ettei käy niin että hän katkeroituu ja hyppää vieraaseen "pöytään".
Kyllä se vielä iloksi muuttuu!!! :hug:
 
yrjö
Mä oksensin viikolle 16 asti, olin tiputuksessakin.
Ei siinä paljo itestäkään pystyny huolehtii.
Miehelle kyllä kerroin kuinka kurjaa on kun meidän elämä on pelkkää mun oksentamista, ja se olikovin huolehtivainen mun syömisistä ja muusta.
Kyllä sitä sitten ehtii myöhemmin miestä hoitaa... mutta suosittelen et ennen synnytystä.
Itseasissa ihan hyvää koulutusta miehelle semmonen pehmeä laskeutumien, kun vauvan kanssa menee sit aikaa ja huomiota niin ei tuu ihan yllärinä miehelle et häntä ei niin paljon ehdi huomioda!
 
kysympä vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 09:45 ruusu kirjoitti:
koska alun jälkeen tulee ihana keskiraskaus, ilman raskauspahoin vointia ja masukaan ei vielä ole niin iso että olisi "tiellä".
Mikä on tämä ihana keskiraskaus? Meillä on tainnut jäädä se puuttumaan. Emäntä puuhaa omiaan ja on jättänyt ukon kuin nallin kalliolle. Kyllä ottaa päähän.
 
Hei kaikki naiset!
Älkää antako raskauden tai lapsien viedä kokonaan huomiota, siitä tulee vain ongelmia... Kun se mies kuuluu siihen kuvioon myös ja on kyllä mun mielestä ensiarvoisen tärkeetä hoitaa sitä parisuhdetta. Sehän on pohja koko elämälle ja lapsien hyvinvoinnille. Ja jos on oikein paha olo tai hirveän väsy, se pitää kertoa sille puolisolle! Sitten jotenkin yhdessä löytää ratkaisu siihen miten tilanteen hoitaa. Joo, ja tiedän kyllä että se on monesti helpommin sanottu kuin tehty, mutta yrittää pitää!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.03.2007 klo 00:53 kysympä vain kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 09:45 ruusu kirjoitti:
koska alun jälkeen tulee ihana keskiraskaus, ilman raskauspahoin vointia ja masukaan ei vielä ole niin iso että olisi "tiellä".
Mikä on tämä ihana keskiraskaus? Meillä on tainnut jäädä se puuttumaan. Emäntä puuhaa omiaan ja on jättänyt ukon kuin nallin kalliolle. Kyllä ottaa päähän.
Kylläpä meillä ainakin tuo keskiraskaus oli ihan hyvää aikaa, tuntui että halujakin oli enemmän kun koskaan ennen... ne hormoonit ;)
Yritä hyvä mies sanoa tästä hieno varaisesti vaimollesi, .... anna oma huomiosi hänelle... tee pieniä vihjailevia tekoja... mielikuvitus peliin ;)
onko lapsi teidän ensimmäinen?
 
kysympä vaan
Itseasiassa on jo pari lasta tullut. Aiempien kohdalla tilanne on ollut sut ok, mutta nyt on yhdessäolo jäänyt pois ja itsestä tuntuu melko vieraalta ja etäiseltä. Vähän sellanen fiilis että kun vielä jonkin aikaa sitten itse osoitti kiinnostusta toista kohtaan, niin tällöin heti tyrmättiin. Nyt sitten itseäkään ei huvita tai jaksa osoittaa mitään kiinnostusta. Odottelen vain josko tuo emäntä tuosta joskus heräisi.
 

Yhteistyössä