Hakutulokset

  1. S

    kuinka usein suihkussa/kylvyssä 1 ½ v ?

    Juu kyllä meillä käytetään puhdistuspyyhkeitä. Potallakäynti ei ole ottanut oikein tulta joten vaipoissa ihan vielä on. Mun mielestä paperilla ei lähde tarpeeksi siistiksi, ja kun joka kakan jälkeen en pese kuitenkaan. (Iltaisin ja aamuisin vaan pesu).
  2. S

    kuinka usein suihkussa/kylvyssä 1 ½ v ?

    Kiiitos vastauksista :) Pysyykö teidän lapsilla iho sitten ihan kunnossa vaikka päivittäinkin suihkuttelette/saunotte? Meillä on riesana tosi kuiva iho...
  3. S

    kuinka usein suihkussa/kylvyssä 1 ½ v ?

    Mites usein teittin 1-2 vuotiaat käy suihkussa tai kylvyssä? Tuntuu että hiekkaa on varpaat ja kaikki täynnnä, muttei viitsis liikaakaan pestä... Hikoilehan tuonikäinen nyt ei vielä ihmeemmin. ("Hajuhikeä" tarkoitan)
  4. S

    Saako mistään tilattua morsiuslasten asuja?

    Olisiko esim. ulkomaalaisia edullisia firmoja?
  5. S

    Maidoton ruokavalio- mitä tarjottavaa?

    Hedelmäsalaatti (raikas), marenkia mansikkasurvoksella, "tikkuihin" viinirypäleitä, lihapullia, ananasta jne...
  6. S

    Oksentaminen ja veri

    Hei, Antees suht suora teksti, mutta mitä sitä kaunistelemaan... Onks teistä kukaa oksentanu myös vähän verta? Mulla on tänään kerran aamulla sekä nyt illalla tullu kirkasta verta ihan pikkasen mukana, kun oon käyny oksentamassa. Voiko esim. kurkku olla niin ärtynyt, että tulee verta mukaan...
  7. S

    Muutorverokortti sosiaalietuuksiin??

    Muutosverokortin saa "normaalisti" myös netin kautta, eiköhän se onnistu tässäkin tilanteessa.... tai niin olettaisin, en tiedä..........
  8. S

    Kajaanissa 4D-ultra???

    Moi, Onko kenelläkään tietoa, että onko Kymenlaaksossa mahdollisuutta 4D-ultraan?
  9. S

    Rattaat - Teutonian Timmyt vai Emmaljungan Scooterit?

    Ehdottomasti Timmyt! Meillä oli ne Scooterit aiemmin ja sattui jotkut maanantaikappaleet, oli paljon vikaa ja sen takia inhottavat käyttää. Ja sattui vielä niin että naapurilla oli myös samaa vikaa (puoltamista ja raivostuttavaa kitinää) joten voi olla tyyppivikakin. Ostettiin tuttavalta vähän...
  10. S

    äänenkäyttö synnytyksessä

    Luin tässä yhtenä päivänä jutun äänenkäytöstä synnytyksessä ja sen avusta rentoutumisessa ja kivunlievityksessä. Kuulemma tällaisia äänenkäytön kursseja on olemassa, missä harjoitellaan suun ja kasvojen alueen rentoutusta ja vokaalien- yms. äänenkäyttöä. Onko kenelläkään kokemusta, että...
  11. S

    Mitä ET suosittele?

    näitä en suosittele - Emma, Carena, Bora-yhdistelmät, kaikki huonolaatuisia halpismalleja joissa vaan puolen vuoden takuu - emmaljungat, vain siksi että on liian isoja - teutonia, liia jäykät ja matalat omaan makuuni nää on makuasioita, kaikissa merkeissä on vikoja joten kannattaa ostaa...
  12. S

    tästäkin selvitään

    Heippa! Kokemuksia ja ajatuksia täällä kaipailisin yh:lta.. Minulla 4kk tyttönen, ja lapsen isän kanssa avoero aluillaan. Hän kun humalapäissään pahoinpiteli minut..Homma tuli viimeistään siinä vaiheessa selväksi, minuahan ei toiste lyödä! Muutimme väliaikaisesti vanhempieni olohuoneeseen, ja...
  13. S

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    16.8.99 tyttö 1760/41 olin 20v 27.11.00 tyttö 1615/41 0lin 21v 29.7.03 tyttö 2640/48 olin 24v
  14. S

    minkä ikäiselle purkkaa?

    meillä purkka touhu alkoi 1.5 vee ja opetin sen kans puolikkaalla ja toinen puoli omaan suuhun ja mässytin sitä oikein korostetusti ja aika nopeasti pudotin omani ensi kämmenelleni ja poika tietysti matki kun neuvoin. eli opettaminen oli tosi helpoa. pari kertaa on nielaissut jos en o ajois...
  15. S

    Hedelmöityshoidot kaikille?

    Siis... Mun mielestä on aivan hirveää, että lapsia tuomitaan alusta asti kasvamaan isättä tai äidittä. Kasvaahan niitä kaiken aikaa ja ihan ihmisiä niistäkin tulee (itsekin olen isättä kasvanut), mutta että ihmisewt tietoisesti tekemällä tekevät lapsia lesbo- ja #&%?$!*... Itsekin lapsia vain...
  16. S

    onko kenellekään sattunut?

    No meille kävi niin, että mulla oli ma-aamuna klo 9 aika lapsettomuuslääkärille keskussairaalaan. Olin jo yksityisellä gynellä käyny ja tiesin että on PCO ja munasarjat hirveen näköset... Menkat tuli miten sattuu jos tuli... Siihen pöydälle kömmin ja ajattelin taas näkeväni ne hirveet...
  17. S

    Myöhään kävelemään lähtijöitä?

    Tyllerö täyttää tänään 1v 5kk. Pari viikkoa takaperin oppi kävelemään kahdesta kädestä talututtuna, ei vielä tasapaino pidä, jos toinen käsi on vapaana. Pieniä hetkiä seisoo ilman tukea, mutta aika pian pyllähtää kyllä pepulleen. Into seisomiseen olisi kyllä kova, mutta lantio tuntuu vaan kovin...
  18. S

    Mitkä ruoka-aineet sopii

    Meillä on syöty puoli vuotta kousan riisijauheesta tehtyä puuroa johon lisätään piltin päärynä sosetta. Meilläkään ei heti käynnyt bataatti eikä maissi mutta nyt käy. Aloitin maissin kokeilun uudelleen maissinaksuilla ja siitä sitten jatkettiin piltin maissi soseeseen. sit kannattaa kokeilla...
  19. S

    Vaadinko liikaa?

    Ikävä kyllä kuulostaa aika tutulta. Eikä meille koskaan pitänyt käydä näin... Mutta tässä sitä kuitenkin ollaan. Musta kuulostaa liiankin tutulta tuo, ettei enää edes jaksa yrittää muuttaa asioita, kun se ei kuitenkaan johda mihinkään. Useimmat meidän tuttavat luulee varmaan, että meillä menee...
  20. S

    kavereita kaipaava!

    Etsin meilikaveria/kavereita joiden kanssa voi jakaa niin ilot kuin surutkin! Itse olen 21.vuotias avoliitossa asusteleva nuori nainen (08-alueelta) jolle perheen perustaminen ei ole vielä ajankohtaista! Toivon, että olisit lähes saman ikäinen kuin minäkin! Jos kiinnostusta löytyy niin...

Yhteistyössä