Hakutulokset

  1. Y

    Lahti hohoi

    Täällä ois äippäkaveria vailla 20-vuotias tuleva äiti (LA 1.4) Kaipaisin kahvittelu ja höpöttely seuraa, ja tulevaisuutta ajatellen vaunulenkeille ja leikkipuistoon :) Laita yksityisviestiä jos itsekkin kaipaat seuraa :)
  2. Y

    Kysely nuoret mammat! :-)

    1. Helmikuussa 20 2. Ei, meillä ainakin kehuttiin että "Ihanaa että nuoretkin haluavat tehdä lapsia nykyään!" 3. Ihan kasvotustetan ja olivat onnellisia, kun tiesivät että haluamme lapsen (: Isäni itki onnesta :) 4. 32 alkoi juuri tänään :) 5. Suunniteltu, ensimmäisellä yrittämällä tärppäsi...
  3. Y

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Miwwi itse kyselin tuote samaa jo tuossa aikaisemmin ja tuli nyt vielä vähän lisäystä mieleen :) Eli yksi syy myös miksi en ole kertonut omille vanhemmilleni on se, että he asuvat ulkomailla. Äitini on tulossa Suomeen juuri ennen vappua ja sen takia tuo äitienpäivä olisi hyvä vaihde kertoa...
  4. Y

    Olisko lapsen hankkiminen tässä tilanteessa mahdotonta?

    Itselläni on melko sama tilanne. Olemme vain vuoden vanhempia ja asumme jo yhteisessä asunnossa, mutta olemme muuttamassa kesällä toiselle paikkakunnalle. Itse valmistun tänä keväänä ammattiin ja mieheni on hakenut opiskelemaan amk:hon (: Omasta mielestäni lapsen hankkiminen tapahtuu silloin...
  5. Y

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Itse en osaa kirjoitella hirveän hyvin minkäänlaisille palstoille, mutta luen kyllä tätä joka päivä, aina uusimmat kommentit! :) Mutta nyt on ihan pakko kirjoittaa kun yksin kun pyörittelee päässään asioita ja mitä vastaisin teidän muiden kysymyksiin, niin eihän siitä tule mitään. Ensinnäkin...
  6. Y

    Joulukuun Toivevauvat *HUHTIKUU*

    Olen täällä aivan innosta pinkeenä! :) Maanantaina testi näytti plussaa :) ja tänään sain varattua neuvolaan ajan rv 9, 4.5 eli kuukausi pitäisi vielä jaksaa odottaa... Olin niin yllättynyt ja onnellinen kun ekalla yrityksellä tärppäsi :) Eli minut voi lisätä listalle La 7.12...

Yhteistyössä