Hakutulokset

  1. M

    mitä odotatte

    Mitä odotatte mummin ostavan/tuovan lapsenne ristiäisiin lahjaksi? Mitä haluaisitte saada? Veimme vauvan synnyttyä jo kaikenlaisia vaatteita ja vaippoja, joten niitä ei enää. Antakaa ideoita!
  2. M

    Ahdistaako ketään muuta?

    Hei, tuli mieleen, että suostuisikohan miehesi lähtemään perheneuvolaan? Se voisi olla hyvä paikka puhua yhdessä ja erikseen. Minun miehelleni se ei kyllä auttanut, mutta suostui kuitenkin tulemaan. Ja eihän kaikki miehet ole samanlaisia! Muuten, lyömistä ei pidä hyväksyä mistään syystä. Saatko...
  3. M

    Ahdistaako ketään muuta?

    Todella kurja tilanne sinulla. Minulla olisi voinut itsellä olla samoin kuin sinulla, mutta olen sen verran kai kovempi luonne, että minua ei anopit jyrää :) Toivon, että itse olisin ja osaisin olla myös tulevalle miniälle hyvä anoppi. Ihmettelen kyllä miestäsi, kyllähän hänen täytyisi olla...
  4. M

    Ahdistaako ketään muuta?

    \ Minä kunnioitan lasten vanhempia ja ihan omasta tahdostaan tulevat meille. Pyytävät usein myös meitä sinne ja toki käymmekin. Lapset vain tulevat mielummin mummilaan, kun on erilaisia leluja ja aikaa heille. En koskaan pakottaisi heitä meille, enkä kyllä oikein ymmärrä, miten se olisi...
  5. M

    Ahdistaako ketään muuta?

    Onneksi kaikilla ei ole asiat yhtä huonolla mallilla. Minä tapaan lapsenlapseni vähintään joka viikko, yleensä kyllä enemmänkin. Onneksi asumme vain parin kilometrin päässä toisistamme, joten he käyvät todella usein ja kaikki pyhät vietämme yhdessä.
  6. M

    Hoitavatko isovanhemmat?

    Hoidan aina kun on tarvetta ja vaikka ei olisikaan. Omia menojani olen perunut lasten takia, mutta heidän vanhempansa ei sitä tiedä. Haluan olla avuksi aina kun voin. Rakastan lapsenlapsiani paljon ja nautin heidän seurastaan (1v ja 3v). On ihanaa, kun lapset tulevat mielellään ja vanhemmat...
  7. M

    HUUTISTA sunnuntaille 20.5.2007

    täältä olen kaikkea löytänyt enkuli79 nimimerkin takaa siis!
  8. M

    Anoppi ei hoida..

    Olen sattumoisin 48 ja yhden pienen mummi. Minusta on ihana hoidella lapsenlasta. Kerran hän on ollut meillä ilman vanhempia yötäkin (1v3kk)! Vanhemmilla ei kovin paljon menohaluja ole ollut, mutta kun ovat meillä käymässä, mielelläni otan aamulla lapsukaisen puurolle ja leikkimään, että äiti ja...
  9. M

    mummo kutsuu "vahingossa" äidiksi...

    Taidat olla aika mustasukkainen lapsestasi. Vahinkoja sattuu niin nuorille kuin vanhemmillekin. Ei se lapsesi ala pitämään mummoa äitinä, vaikka joskus mummo niin sanoisikin,ellet sitten pidä häntä mummon luona aina. Kyllä minäkin kutsun lastenlapsilleni itseäni milloin mitenkin, kun...
  10. M

    miksi anopit...

    Onkos tää palsta nyt muuttunut anoppila-palstaksi, jonne virheettömät miniät kokoontuvat siuanilemaan anoppiensa liikkeitä? Mä kun luulin että tää oli sisovanhempien keskustelupalsta. Mitä mieltä olette mummit ja ukit, pidettäiskö tämä palsta kuitenkin isovanhempien hallussa? Paljon olisi...
  11. M

    tupperwarelaiset

    Kun tyttöni on pitämässä esittelyä niin lapset tulevat mummille jos lasten isä on töissä. En usko että olisi järkevää viedä lapsia esittelyyn. Mitähän siitäkin tulisi, jo tavaroiden raahaamisessa on oma hommansa.
  12. M

    3v poika ja kevätvaatteet

    Olen ostamassa 3v ikäiselle lapsenlapselle kevätpukua. Kannattaisiko se olla haalari vai takki & housut- yhdistelmä? Kumman olette kokeneet paremmaksi?
  13. M

    Mitä toivoisitte..

    Meillä on kaikki asiat niin mallillaan, ettei enempää voi toivoakkaan. Lapsenlapset ovat elämän ilo ja rikkaus!
  14. M

    Moderni mummu

    Olen 47v kahden lapsen mummi. Minä tulin näille sivuille tyttöni neuvosta. Teen myös lastenhoitotyötä, joten sikäli kiinnostaa kaikki lapsiin liittyvä. Tietokoneen käytön ovat omat lapseni opettaneet minulle ja ostin sitten tän kannettavan kun he muuttivat kotoa pois. Että näin!
  15. M

    Mitä näistäkin häistä tulee?:(

    Vaikea elämä sinull on edessä tyttökulta. Parempi jos näytätte anopille omaa paikkaa muuten olet pulassa. Voimia ja onnellisiä vuosia teille :flower:
  16. M

    Lastenlapsi mummolle, joka häntä ei kaipaa?

    Minusta on todella hienoa, että olet valinnut kotiäidin osan. Olen myös sanonut omalle tytölleni, että hän on valinnut hienosti kun on jäänyt kotiin kahden lapsensa kanssa. Se työ on vaivan arvoinen ja siitä saa "palkkansa" lapsilta, jotka ovat onnellisia kun saavat olla parhaan mahdollisen...
  17. M

    Kaikilla isovanhemmille

    kyllä mielelläni menisin lasten joulu iloa katsomaan, mutta eihän sitä voi väkisin mennä, jos selvästi ilmoitetaan , että viettävät joulun keskenään. Vähän on haikea olo, ja ajattelin jos vielä ensi joulu tulee, menen jonnekkin hotelliin missä on kaiken ikäisiä , jospa se joulutunnelma tulisi...
  18. M

    Kaikilla isovanhemmille

    Oletteko miettineet että mummoilla ja papoilla ei enää montaa joulua ole vietettävänä? Kun meitä mummeija ei enää ole , turha silloin kaivata mummeja jouluksi . minä itse vietän joulun yksin, koska tyttäreni haluaa viettää joulun oman perheensä kanssa, ja tietysti en itseäni sinne tuputa...
  19. M

    unohdetut ukit

    Niin eikö ukit kirjoittele, ovatko katsomassa telkkarista urheilua mielummin?
  20. M

    Ilmalämpöpumpusta...

    ;) mieheni on ilmastoinnin kanssa päivittäin tekemisissä ilmalämpöpumppu kyl säästää sähköä jos sillä vain lämmittää mut jos käyttää viilennystä kuluu säästetty sähkö siihen eli + - 0.

Yhteistyössä