Hakutulokset

  1. I

    Mitä kerrot yhteiselle lapselle?

    :attn: ensinnäkin menen lapsen tasolle...ja kerron että hänen kotinsa on tämä,ja miksi sisarukset sanovat hänen isäänsä etunimeltä,koska heillä on jo oma isä...ja minulla äitinä itsenä(kun olen tapaava osapuoli)nousi niskakarvat pystyyn kun kuulin(anteeks vaan)kommentin että lapset käyvät...
  2. I

    huonot muijat saa huonoja miehiä

    :/ :attn: [i]en halunnut vaihtaa miestä,kun ero tuli ja lapset jäivät ex:lle yhteisen päätöksen tehtyämme.uusi mies tuli kuvioihin mukaan varmaan pari vuotta eron jälkeen.ja ei todellakaan ole mikään renttu.ja en tunne mitenkään itseäni huonoksi(enään)vaikka päädyinkin tällaiseen...
  3. I

    Oman pojan kuoleman ja ikuinen ikävä

    :hug: luin kirjoituksesi....otan osaa suruusi vaikka siitä onkin jo jonkin aikaa kun tuo tapaus on sattunut.tulipa niin elävästi mieleen oman sukulaisen lapsen menetys,hänen poikansa oli syntynyt 19.01.1987 eli he hän ja poikasi olivat saman ikäisiä,asia on tuore,viime kesänä sattunut ja oli...
  4. I

    tuntuuko samalta

    tiedän, että tää on ns.viimeinen lapsi jonka aion vielä tehä ja nyt kun olen pikkuhiljaa laitellu kaikkia valmiiksi sitä tulevaa varten,olo eikun menee kaihosemmaks,onko teitä muitakin odottavia äitejä joista tuntuu aivan samalle? :ashamed: etenkin kun kokosin pinnasängyn,laitoin siihen uuden...
  5. I

    hermestans vai canderell?

    :/ hei!joku aika joku kysyi onko näillä makeutusaineilla jotakin erovaisuutta muu kuin nimi?ite kysyn samaa ja lähinnä siks et jos on raskaana ni miksi jompaa kumpaa pitäis välttää?onko niissä jotaki ainesosia joista voi olla haittaa raskaana ollessa äidille tai vauvalle?vastatkaa,please...
  6. I

    viihteellä olo avasi silmäni

    :hug: niinpä,tuossa sulle kommentti kommentistasi,haluaisin välillä käydä mieheni kanssa kaksin vaikka elokuvissa,sekin olisi jo jotain ,mutta kun ei ole lapsenvahtia.tuntuu .että kaikki menee liiankin hyvin niin romantiikka kuin muutkin asiat siinä sivussa?joskus pysähdyn miettimään että...
  7. I

    flunssanen odottaja

    :'( olo on tosiaankin surkea,kuumetta ei ole mutta niiskutan ja niistän sekä silmistä vuotaa vesi,voisiko ihminen enää kipeämpi enää olla ja tässä tilassa?soitin lääkäriin torstaina kysyäkseni aikaa lääkärille kun huimas ja päätä särki...pirteä ääni sanoi että kaikki lääkärin ajat ovat varattuja...
  8. I

    Kilpailuvirasto sakottaa lastentarviketta

    niinpä,se onkin ihmeellistä että "jotkut"asiakkaat kehuvat saaneensa ko.liikkeestä alennusta joistakin tuotteista esim.rattaista,yksi tuttavani oli soittanut ko.liikkeeseen ja sanonut että ostaa toiselta paikkakunnalta samanlaiset rattaat koska heidän myymänsä rattaat ovat kalliita?!!!niin tämä...
  9. I

    tuplat

    hei!olen aikeissa ostaa käytettynä tuplat,osaako kukaan sanoa merkistä ORA-mitään ja onko ko.merkki ok?ja onko 3,5v.vanhat vaunut kalliit käytetyt jos myyjä pyytää niistä 400e?jos vaunut ovat olleet vain kaksosilla eli yksillä lapsilla?? ;)
  10. I

    Lapsilla ikäero 1v?Kertokaahan kokemuksia

    erään sukulaisen miehen siskon lapsilla(nyt ovat jo isoja tosin...)sisko sanoo että tyttö oli 3kk kun hän alkoi odottaan toista.sanoi ettei olis selvinny ilman äitinsä apua,koska tämä vanhempi lapsista ei olisi koskaan päässyt ulos jos mummi ei olis tullu ulkoiluttamaan ja kaveriksi muutenkaan...
  11. I

    Kilpirauhasen liikatoimintaa kellään?

    minulla vajaatoimintaa ja siihen on lääkitys,se on vain nyt koko loppuiän perussairaus joka pitää muistaa aina mainita kun tai vaikka ei lääkärissä käydessä kysyttäisikään...vajaatoiminnassa ja liikatoiminnassa on omat oireensa,itse olen huomannut että jos olen unohtanut ottaa ko.lääkkeen...
  12. I

    Kiinnostaako Ketjukirje 1998-2006?

    ei kiinosta.laitoin sellaiset pojamme ja tyttömme nimissä eteenpäin ja tein kuten kirjeessä neuvottiin...ja yhtään postikorttia ei ole tullut?!tämä 10v.poikani sanoi ettei ne hänen kaverit sit varmaan alkaneetkaan siihen,yksikin kaveri oli sanonut et tylsä kirje et en kyllä vastaa....ja oli...
  13. I

    Lapsilla ikäero 1v?Kertokaahan kokemuksia

    ;) oli mukava lukea toisten kommentteja siitä kun lapsilla on ikäeroa vuosi tai enemmän,meidän tulevalle lapselle ja jo syntyneelle tytölle tulee ikäeroksi 1v.3kk kaikki ovat kauhistelleet että miten jaksan kahden kanssa jne.en tiiä aika näyttää-olen vastannu osalle, toisakseen olen myös sanonut...
  14. I

    mummulassa äidillä paha olo

    :'( a-k-olipa tosi kamalaa käytöstä äidiltäsi.varmasti viisaampaa kyl sun tilanteessa ettet pidä yhteyksiä äitiisi.eihän lastenlasten tarvitse kärsiä mummin sairudesta...kaikkea hyvää teille jatkossa! :hug: :hug:
  15. I

    Tallinnasta vaunuja??

    Haettiin -99 "emmaljungan" yhdistelmät kaikkine varusteineen yli puolet suomen hintoja halvemmalla. Kaikki toimi moitteettomasti ovat nyt toisella lapsella menossa.Suomen varaosat sopii, vaihdettiin ilmapyörät. Ja oli hyvä tuoda matkatavarat niissä. Terminaalissa törmättiin eläkeläis mummoon...

Yhteistyössä