Hakutulokset

  1. L

    Tammikuiset 2024

    Heippa! Tullaas nyt mukaan tänne keskusteluun. Viikkoja tänään 10+5. Nt-ultra olis 19.7. Vähän jo jännittää. Neuvolalääkäri ultralla katteli rv 9+0 ja siitä jäi vähän epävarma fiilis itselle, kun en sykettä ruudulta erottanut ja lääkäri ei meinannut löytää ensin pikkuista. Lääkäri kyllä kuulemma...
  2. L

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heipparallaa! Mut voi tiputtaa tuonne mukana menossa -listalle En ole ehtinyt lainkaan käymään täällä. Yk:t huutelee jo niin korkeita lukemia. :/ Mutta tsemppiä kaikille! :heart: Käyn joskus kurkkimassa ketjun kuulumisia.
  3. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heipparallaa! Mut voi tiputtaa tuonne mukana menossa -listalle En ole ehtinyt lainkaan käymään täällä. Yk:t huutelee jo niin korkeita lukemia. :/ Mutta tsemppiä kaikille! :heart: Käyn joskus kurkkimassa ketjun kuulumisia.
  4. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heippa :) Ei ole kesän kiireiltä ehtinyt käymään täällä laisinkaan. Pikapäivityksenä vain tulin sanomaan, että tänään kp7/30 ja yk 13 yk:t alkaa paukkua kohta jo semmosia lukemia, ettei enää edes viitsisi laskea niitä. Mutta plussatuulia kaikille teille!! :)
  5. L

    Esikoinen vuodelle 2014

    Heipparallaa! Kiirettä on pitänyt, ettei ole ehtinyt käymään täällä laisinkaan. Täti käväisi jo kylässäkin ja tänään olisi kp7/30 yk 13 Niin vain aika vierähtää, mutta enpä taida ottaa mitään stressiä. Vasta viime kuukausina tuntunut siltä, että kroppa alkanut pelaamaan pillereiden lopetuksen...
  6. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    maijac, mennään melkein päivälleen samoissa. Yk 12 alkoi eilen. Mutta nythän me plussataan täältä yhdessä oikein ryminällä. Vai mitä? ;)
  7. L

    Esikoinen vuodelle 2014

    Kp 1/31 yk 12 Siis jo 12. kierto! :O Elokuuhun asti odottelen, niin sitten kilpirauhaskokeisiin. Lääkärin kanssa jo puhuttiin tuosta, kun kävin muuhun asiaan liittyvässä tutkimuksessa. : /
  8. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Valitettavasti saa päivittää kp 1/31 yk12 Kesän jälkeen kilpirauhaskokeisiin ym. Puhuttiin jo tuosta lääkärin kanssa, kun kävin muuhun asiaan liittyvässä tutkimuksessa. Odotan elokuuhun asti. Tässä on vielä ainakin 1 mahdollisuus ennen sitä. (peukut pystyssä)
  9. L

    Esikoinen vuodelle 2014

    Äh.. täti taitaa tehdä tuloaan. Ilmoittelen, kun se oikeasti on visiitillä. Harmi vaan, että mulla on tässä kierrossa tuntunut oikeasti siltä, että tärppäsi.
  10. L

    Esikoinen vuodelle 2014

    Liitytäänpäs nyt tänne mukaan, kun täällä näyttää plussa-aalto olevan huikea. :) Leva 24v. kp 28/30-33 yk 11 Ensimmäinen lapsi kyseessä ja toivottavasti tärppi tulisi pian. Ei jaksa enää odottaa. Plussatuulia kaikille ja oikein hyvää juhannusta! :)
  11. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Oi, oikein paljon onnea matkaan jenniii90 :flower:
  12. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Jenniii ja Divinee Mä pidän peukkuja täällä teille :) Itsellä ei mitään ihmeellistä. Välillä alkanut mietityttää, kun viimeksi täti oli niin niukka, että olikohan ne ihan oikeat menkat. Nimittäin kolmisen viikkoa ollut mahassa hassua juilintaa ja eilen aamulla herätessä oli rinnat kipeät...
  13. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Voi ärtymys! :mad: Facebookissa tuttava, johon olen harrastuksen kautta tutustunut, laittoi äsken uuden kuvan. Ja se oli masukuva! Kuvatekstinä "22+3 <3". Ei siinä muuten mitään, mutta hän on vasta yläasteella ja tuskin on yrittämällä yrittäneet. Tasan ei kyllä taas nallekarkit ole menneet. Ei...
  14. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Silloin kun ensimmäisen kerran tähän ketjuun ilmoittauduin, niin täällä oli tosi aktiivista keskustelua. Nyt on täällä melko hiljaista ja muutenkin listassa melko vähän yrittäjiä. Mulla oli itsellä myös tuo pelko, miten reagoin muiden vauvoihin. Mutta ei onneksi ole ollut mitään ongelmaa...
  15. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Hmph.. Miksiköhän osa riveistä ei mahdu samalle riville, vaikka esikatselu väittää muuta.. No, toivottavasti tiedot on kuitenkin oikein. Siitä on aikaa, kun viimeksi olen päivitellyt. Silloin ei esimerkiksi ollut tuota (ya) kohtaa. Tyhmänä kyselen, että mitähän se mahtaa tarkoittaa? =)
  16. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT LAUANTAI 8.6. Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa Kp 31 -> Anlii.................kp72/27-30(54)....23v........yk19(ya3/2011)....1.lapsi...
  17. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heipparallaa taas pitkästä aikaa! :wave: Täällä on tullut niin paljon keskustelua sitten viime näkemän, että en mitenkään kaikkea pysty lukemaan. Mutta onnittelut kaikille plussanneille ja tervetuloa uudet. :flower: (Tässä kyllä tuntee itsensäkin ihan uudeksi) Nyt olen pitänyt hiljaiseloa sen...
  18. L

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Siirtäkää minut menossa mukana -listalle Kun saan taas motivaatiota tulla enemmän seurailemaan, niin kerron sitten. Mutta oikein hyviä jatkoja kaikille! :)
  19. L

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Tänään kp 2/33 yk6 Kovasti on tullut uusia kirjoittelijota. Tsemppiä kaikille ja oikein suuret onnittelut plussanneille, joita onkin tullut useampi viimeisen kuukauden sisään. :heart: :heart:
  20. L

    Kakskymppiset yrittäjät 2012

    Hiljaiseloa olen nyt vietellyt, että koneella en käy kuin korkeintaan pyörähtämässä katsomassa sähköpostin. tänään kp2/33 yk5 Tsempit kaikille ja onnea plussanneille, joita näyttäisi olevan useampiakin parin kuukauden sisään! :heart: Minä se jatkan hiljaiseloa, mutta tulen heti kertomaan...

Yhteistyössä