Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kiva kun kävit kurkkimassa Miramei! :wave: Ja kiitos! :)
tarana: Juu, tosiaankin ei sun nyt noiden yk:den takia kannata täältä lähteä! (nimim. yk21) Mutta jos sulla on jokin muukin syy, niin sitten... : /
Kiva kuulla sinustakin Millinkäinen! Sun blogikin on nyt niin hiljainen...
 
Tosiaan... Vähiin käy väki ja kovin hiljaista on. : / En sitten tiedä missä on vika? Mulle just tämä pino on ollut, varsinkin ekan yritysvuoden ajan, tosi iso henkireikä! Täältä saatu tuki ja neuvot on jotain aivan korvaamatonta. Nykyään kommentoin vähemmän, mutta lueskelen sitäkin enemmän (vaikka ei täällä nykyään ole paljoa luettavaa).
 
Oon huomannut ihan saman kun Grill
Sillon kun ite liityin tähän pinoon viime talvena, niin tämä oli todella aktiivinen!
Nyt on melkomoni niistä ns. pääpuhujista plussannut tai siirtynyt muualle.
Meidän pitäisi saada täällä uusi keskustelu vireille, ettei tästä tule ihan kuoleman hiljainen! :)
Onko kaikki vaipunut niin epätoivoon sitten plussauksien kanssa kun ei hirveästi käy kukana päivittelemässä? Itsellä nyt vähän vähempi stressinen kausi menossa, nautiskelen pienen kummitytön syntymästä ja odottelen kummipoikaa syntyväksi. LA:kin lähenee kovaa vauhtia(19.6), vajaa viikko enää! Oma plussilu menee vähän intuition varassa, pupuillaan kun mielitekee ja testaillaan jos ei menkkoja kuulu teroista huolimatta. Sitten taas harmitellaan kun vuoto venyy. Vähän on kaavoihin kangistunut nyt tää meininki. Onneksi on noita pikku tuhnuttajia joita voi haistella pahimman harmistuksen poistattamiseksi :)<3 Ajattelin, etten pystyisi olemaan normaalisti muiden vauvojen lähellä, nyt kun omaa ei kuulu vaikka toiveet on niin suuret. Ajattelin että ole niin katkera etten halua niitä lähelleni.. mutta väärässä olin! Nautin enemmän kun paljon kun pystyn auttamaan kavereitani vauvojen kanssa, nauttimaan pikkusista ihmeistä ja tukemana heitä :) Ja jos en koskaan omia lapsia tule saamaan, voin ainakin nauttia näistä pienistä kummilapsosistani ! Joten otan kaiken ilon irti, nyt kun he ovat pieniä, ettei pian huomata että itse yritetään vieläkin ja kummilapsetkin menee kouluun! :D

Joten plussa tuulia kaikille, nautitaan tilanteesta sen sallimalla tavalla! :)

"Life's not about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain!"
-Vivian Greene
 
Millinkäinen
Grill blogikin tosiaan hiljentynyt mulla, kun tuntuu ettei vaan ole kerrassaan ollut mitään sanottavaa :( jospa sitä taas saisi itseään niskasta kiinni! :) mutta sama mulla, kun vajaa vuosi sitten siirryin palstailemaan, niin liityin 2-3 keskusteluun mukaan, mutta lopulta tämä oli ainut mihin tunsin "kuuluvani" ja mihin jäinkin pyörimään. Nähtävästi suurin osa niistä silloisista aktiivisista on jo plussannu (Hopeakissa, Pamsku, Miramei tuli nyt ekana mieleen) ja osa pidempään yrittäneistä muuten vaan hiljentynyt (itsekin ajoittain, vaikken nyt ihan pisimpään yrittäneisiin kuulukaan). Sitten mun jälkeen tulleista osa taas on ollut aktiivisempia, joista kanssa osa jo plussannu.. ja osa on tainnu käydä vaan alussa ilmoittautumassa ja hiljentynyt samontein : / no eikai sille mitään mahda.. alkaa vaan itsestänikin tuntua, etten enää oikein kuulu tähän pinoon, vaikkei yk:t niin hirvittävät vielä olekaan. Mutta jotenkin tuntuu, että yli vuoden yritys ja yk:t yli 10 on jotenkin niin kaukana siitä alun jännityksestä ja aloituksen riemusta. Mutta kaitpa minä täällä vielä ainakin siihen asti pyörin, kunnes löydän "uuden kodin" tai kunhan hoidot alkaa :)
 
haaveilija: Itse myös pelkäsin sitä, miten reagoin vauvojen ja muiden lasten lähellä, mutta eihän siinä mitään ongelmaa ole ollut. Itse vain kehittää päässään kaiken näköistä! :)
Millinkäinen: Eipä siinä mitään jos ei kerrottavaa ole. Mutta ehkä sitten taas kun hoidot alkaa, niin alkaa myös "ruonosuoni" kukkia. ;)
 
Silloin kun ensimmäisen kerran tähän ketjuun ilmoittauduin, niin täällä oli tosi aktiivista keskustelua. Nyt on täällä melko hiljaista ja muutenkin listassa melko vähän yrittäjiä.

Mulla oli itsellä myös tuo pelko, miten reagoin muiden vauvoihin. Mutta ei onneksi ole ollut mitään ongelmaa. Ainoa "ongelma" on ollut exäni kaksi pikkuista. Kun hänen kanssaa yritettiin aiemmin yli puoli vuotta ja stressi oli kovaa, jolloin myös suhde kaatui siihen (onneksi =) ). Meillä on kuitenkin yhteisiä kummilapsia, joiden synttäreillä joudutaan näkemään. Suhteemme jälkeen kehittelin päässäni ajatuksen, että vikahan ei ollut minussa, kun ei tärpännyt. Mutta yritän olla lannistumatta, vaikka he saivat uuden naisensa kanssa heti plussan. :/ (siis ekoista treffeistä 9kk eteenpäin oli laskettu aika)
 
Voi ärtymys! :mad: Facebookissa tuttava, johon olen harrastuksen kautta tutustunut, laittoi äsken uuden kuvan. Ja se oli masukuva! Kuvatekstinä "22+3 <3". Ei siinä muuten mitään, mutta hän on vasta yläasteella ja tuskin on yrittämällä yrittäneet. Tasan ei kyllä taas nallekarkit ole menneet. Ei sillä, että itse olisin yläasteella vielä halunnut lasta. Mutta kuitenkin! :|
 
tarana viikon päästä on rakenneultra ..tosin rakenteet tarkastettiin ylimääräisessä ultrassa viikolla 16, mutta nyt siis uudestaan :) Kaikki on ollut kaikeksi onneksi hyvin. Terkkakin ultrasi viime viikolla kun pyytelin kovasti ja sanoi, että taisi nähdä kivespussit eli poitsu taitaa olla tulossa :) Noh, ehkäpä se rakenneultrassa selkenee <3 Kumpi vaan on kyllä erittäin tervetullut!
 
Viimeksi muokattu:
Gallup:

Jos pitäisi päättää, niin tyttö. Olen itse isosisko pikkuveljelle niin se vaikuttaa valintaani. Toki poikakin olisi ihan yhtä tervetullut :) Mies haluaisi ensin varmaan pojan!

Olen päivittäin käynyt lueskelemassa, mutta kommentointi on jäänyt tosi vähälle.. Työkiireitä ja lisäksi en onnistunut bongaamaan ovistakaan.. Nyt menossa kp 34/34, mutta aion odotella ainakin sunnuntaille ennen kuin teen testiä (jos menkat ei oo alkanu). Mitään oireita ei oo suuntaan eikä toiseen.
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 13.6.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Anlii.................kp77/27-30(54)....23v........yk19(ya3/2011)....1.lapsi
Naspu.............kp60/28..............24v...........yk2...................2. lapsi
JustSe..............Kp59/27-32.........?............yk2..................1. lapsi
lilja. ................kp57/30-33.........23v.........yk5.....................1.lapsi
Millinkäinen.....kp54/25-50..........23v.........yk13(ya4/12).......1.lapsi
Divinee..........kp35/34.................24v.........yk7.....................1.lapsi


Kp 21-30


-es-..............kp29/27-29............22v...........yk27..................1.lapsi
Elsa90...........kp28/28.................23v..........yk2....................1. lapsi
Nyu................kp24/27...............24v.........yk8.....................1.lapsi
haaveilija93..........kp21/27-29...........20v......yk5(ya 10/-12)......1.lapsi
sinsa....................kp21/30...............21v.........yk6.....................1.lapsi

Kp 11->20


jenniii90...............kp20/29................22v.........yk4(ya03/13).......2.lapsi
Leva....................kp20/30-34...........24v..........yk11...................1.lapsi
Grill.....................kp17/29-32...........22v..........yk21(ya09/11).....1.lapsi
Toivepulla.............kp17/28-31..........20v..........yk3............1.lapsi
Belll.....................kp14/37...............21v..........yk2....................1.lapsi
Iippari..................kp12/27-33(45)......21v.........yk6(ya12/12).......2.lapsi

Kp 1-10


Miwwi...................kp9/30-36.........22v.........yk5(13)(ya2/12)...1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä

Grill.....................dpo4...........26.6


Mukana menossa
nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, Minnah88, ~Pähkinä, Lauramom, memsie, jonnamo, pantera

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen
Mijau

Henskuliini93


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Alkuvuonna oli paljon plussanneita, niin lista lyheni aika lailla. Ja itse en ole kauheasti kirjoitellut, kun keskustelu on aika paljon kääntynyt noihin lapsettomuushoitoihin ja mulla itsellä ei ole niistä mitään kokemusta.
Täällä odotellaan taas et millon pääsis testailemaan, mut ei tässä mitään kiirettä ole. Ovista en ole tikutellu kun se on tullu niin säännöllisesti, että aika hyvin jo tiedän milloin on sopivaa yrittää. Muuttoa ollaan suunniteltu jo pidemmän aikaa, mutta sopivaa asuntoa ei ole löytynyt. Vuokra-asuntoa siis etitään edelleen. Omalla paikkakunnalla asuntoja on vuokrattavana tosi paljon, mutta suurin osa kerrostaloasuntoja. Ja kun on kaksi koiraa, niin toiveena olis rivitalo tai omakotitalo. Suurimmassa osasso rivitaloistakin lemmikit kielletty, joten täytyy kai vähän aikaistaa oman asunnon ostamista.

Gallup: Tyttöä toivoisin. Jotenkin se tuntuu paljon läheisemmältä vaihtoehdolta ensimmäiseksi lapseksi, kun meidän perhessä on ollut vain tyttöjä.
 
Nyu
Täti ilmoittelee itsestään pari päivää etuajassa, minulle voi päivittää huomiselle kp1 ja yk9 :(. Päivä mennytkin sitten itkeskellessä ja itsesäälissä rypiessä. Tuntuu että kaikki ympärillä saavat vauvoja ja raskautuvat ihan tuosta vain.

Kun on ollut puhetta palstan hiljaisuudesta, niin omalla kohdallani se ainakin johtuu ihan vain siitä, että alan olla epätoivoinen. Ennen keskenmenoa kirjoittelin mielestäni enemmän ja olin vielä innoissani vauvan teosta jo ihan prosessinakin ja jännittävänä aikana. Tällä hetkellä vuorottelee lähinnä vain pelot siitä, että ei joko tule ollenkaan raskaaksi tai että tärppääkin ja menee taas kesken. Ja eihän sitä sellaista pessimististä tarinointia päivästä toiseen jaksa kaataa toisten ihmisten niskaan vaikka olisi itse miten anonyymi ja keskustelukumppanit tuntemattomia.

Nyt aion yrittää ottaa itseäni niskasta kiinni ja keskittyä johonkin muuhun kuin surkutteluun, koska murjottamisella se vauva ei ainakaan tule. Ajattelin myös tilata ovistestejä, vaikka mieheni onkin vähän niitä vastaan, kun aiheuttavat kuulemma vain stressiä ja suorituspaineita. Aikaisemmin olen luottanut omaan kykyyni tunnistaa ovulaatio kun käytettiin ehkäisytietokonetta niin kauan ennen yrityksen aloittamista. Nyt en olekaan enää niin varma, vaan tuntuu että tarvitsen todisteita siitä, että oikeasti ovuloin.

Gallup
Jostain syystä olen aina olettanut, että jos joskus sen lapsen saan, se on poika. Johtuu ehkä siitä, että itselläni on pikkuveli ja miehellänikin on vain veljiä.
 
Olen ollut mukana tässä pinossa lähes kaksi vuotta (olin mukana jo ennen kuin yritys alkoi), mutta nyt on tullut varmaan minun aika poistua. Alkaa olla hieman hankalaa kertoa omista kuulumisista ilman, että puhuisin samalla lapsettomuudesta. Kaipa se on sitten merkki minulle, että kuulun vain ja ainoastan tuonne lapsettomuus-puolelle. Kaikkea hyvää teille! Toivottavasti emme tapaa lapsettomuus-puolella, mielummin odottajissa. :wave:
 
Millinkäinen
Grill ootko jossain tietyssä ryhmässä lapsettomuuspuolella? Mielelläni seuraisin sun kuulumisiasi jatkossakin (blogia tietty seuraan jo jatkuvasti :D) Oot vaan ollu sellanen tietty tuki ja turva koko tän ajan :heart:

Mut joo eiköhän sitä minutkin saa jo heivata täältä listoilta pois.. alunperin ajattelin, että vasta syksyllä siirryn tuonne lapsettomuuspuolelle, mutta meninkin mukaan hoitountuvikkoihin jo pari päivää sitten. Ei mulla vaan tunnu olevan täällä enää oikein mitään sanottavaa : /

Eli voi poistaa minut listoilta myös kokonaan..

Kiitos kaikille matkaseurasta ja kaikkea hyvää jatkoon! :wave: Kyllä me kaikki vielä omat vauvat saadaan - toiset ennemmin ja toiset myöhemmin :)
 
Heipsan! :)
Kp 18 meneillään eikä ovista näy. Haamua näkyy ovistikussa, joten eiköhän se ovis pian koita! Ainoa harmistus, eilen alkoi HIIVA. Kerran aikasemmin minulla oli hiiva eikä apteekin välineet tepsineet lainkaan, luontaistuotteet paransivat sitten hiivani parissa viikossa. Nyt alotin samantien syömään maitohappobakteereja, tuota luontaistuotetta ja kävinpä apteekissa etsimässä canesten combia mutta ilmeisesti se on kaikkialta loppu o_O Joten otin suun kautta otettavan tabletin, nyt vaan mietin että pitäisikö mieskin hoitaa sillä harrastimme seksiä toissapäivänä... Enkä tiedä miten käy kun ja jos ovis tulee tässä viikon sisään, voimmeko ollenkaan harrastaa seksiä hiivan takia. Harmittaa jos tämä kierto jää nyt hiivan takia käyttämättä.

Ainiin vielä lisää minua, pääsin opiskelemaan 2 paikkaan! Kerrankin onni oli luonani, sillä sain valita kumpaan menen.

Voisin muuten myös vastata tuohon Galluppiin. Itse toivoisin enemmän ensimmäiseksi lapseksi poikaa, sillä haaveenani on aina ollut saada poikalapsi, sillä minulla ei ole veljiä lainkaan. Mutta ei se tyttölapsikaan mikään harmistus olisi, kunhan nyt ensin vain raskautuisin!
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 14.6.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Anlii.................kp78/27-30(54)....23v........yk19(ya3/2011)....1.lapsi
JustSe..............Kp60/27-32.........?............yk2..................1. lapsi
lilja. ................kp58/30-33.........23v.........yk5.....................1.lapsi
Divinee..........kp36/34.................24v.........yk7.....................1.lapsi


Kp 21-30


-es-..............kp30/27-29............22v...........yk27..................1.lapsi
Elsa90...........kp29/28.................23v..........yk2....................1. lapsi
Nyu................kp25/27...............24v.........yk8.....................1.lapsi
haaveilija93..........kp22/27-29...........20v......yk5(ya 10/-12)......1.lapsi
sinsa....................kp22/30...............21v.........yk6.....................1.lapsi
jenniii90...............kp21/29................22v.........yk4(ya03/13).......2.lapsi
Leva....................kp21/30-34...........24v..........yk11...................1.lapsi

Kp 11->20


Toivepulla.............kp18/28-31..........20v..........yk3............1.lapsi
Belll.....................kp15/37...............21v..........yk2....................1.lapsi
Iippari..................kp13/27-33(45)......21v.........yk6(ya12/12).......2.lapsi

Kp 1-10


Miwwi...................kp10/30-36.........22v.........yk5(13)(ya2/12)...1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä


Mukana menossa
nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, Minnah88, ~Pähkinä, Lauramom, memsie, jonnamo, pantera, Naspu

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen
Mijau

Henskuliini93


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Hiljaista on ollut minunkin osaltani. Oli se ku, ja sen jälkeen heti perään plussasin, mutta eipä vaavi jaksanut tarrata kiinni pysyvästi. Nyt on ensimmäinen kierto sen jälkeen, ja luulin oviksen olleen jo ajat sitten kp13, mutta kun aloin odottelee tätiä ja testasin, niin sain kasettiin haamun ja ovistestiin plussan. Kerkesin jo iloita, mutta sitten tajusin, että ovishan se oli vasta silloin n. kp26. Se jäi hyödyntämättä kun oltiin reissussa. Nyt siis odottelen tätiä, ja seuraavaa ovista. Eli ei juuri kerrottavaa.

Mutta siis iäksi vois päivittää 25, ja kp olis 33/28-30. Tää kierto on sit miun pisin kierto.
 
Viimeksi muokattu:
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 15.6.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Divinee..........kp37/34.................24v.........yk7.....................1.lapsi
Minnah88........kp33/28-30............25v.........yk?....................1.lapsi
-es-..............kp31/27-29............22v...........yk27..................1.lapsi


Kp 21-30


Nyu................kp26/27...............24v.........yk8.....................1.lapsi
haaveilija93..........kp23/27-29...........20v......yk5(ya 10/-12)......1.lapsi
sinsa....................kp23/30...............21v.........yk6.....................1.lapsi
jenniii90...............kp22/29................22v.........yk4(ya03/13).......2.lapsi
Leva....................kp22/30-34...........24v..........yk11...................1.lapsi

Kp 11->20


Toivepulla.............kp19/28-31..........20v..........yk3............1.lapsi
Belll.....................kp16/37...............21v..........yk2....................1.lapsi
Iippari..................kp14/27-33(45)......21v.........yk6(ya12/12).......2.lapsi
Miwwi...................kp11/30-36.........22v.........yk5(13)(ya2/12)...1.lapsi

Kp 1-10



Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.........dpo...........jännäpäivä


Mukana menossa
nnela, Ansku-89, kinuzki, Melody89, MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, Lauramom, memsie, jonnamo, pantera, Naspu, Anlii, lilja.

Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
(verppu)
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
(Minnah88)
hensq
Aadaz
Laurushka

HUHTIKUU
verppu
Mopsukka
Mamiksi
Helena2013
Alexandra89
Caro

TOUKOKUU

Merkillinen
Mijau

Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hiljaista tosiaan täällä ollut... Itse olen siirtynyt lähinnä tuonne Toinen lapsi 2014- ketjuun, kun tunnen kuuluvani sinne paremmin :) Lukemassa kuitenkin oon käynyt täälläkin. Nyt vaan kovasti toivotaan plussia kaikille näin kesän kunniaks!

Niin ja itse aion testailla tuossa juhannusaattona, ihan vaan varmistaakseni otanko alkoholia vai en. Ja sillon dpo 13 :) Viimeksi kaksi vuotta sitten juhannuspäivän jälkeisenä päivänä plussasin, joten jospa juhannuksessa olis sitä "plussataikaa" :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Jennii90: Toivotaan, että historia toistaa itseään ja olet raskaana juhannuksena! Juhannustaikaa ;)

).( : Täällä ei tätiä näy. Eilen tuli menkkaolot mahaan ja muut pms-kiukut.. Olin ihan varma, että ne alkais heti tai viimestään tänään, mutta ei.. Ainakaan vielä.
Mahanippailutkin menny ohi. 38/34 hui! Mielenkiintoista.. :popcorn:
 

Yhteistyössä