Hakutulokset

  1. A

    UUSI laihdutus ryhmä! yli 70kg! tsempataan toisiamme!!

    Paino oli pudonnut viikkoon 1kg. :D *tuulettaa* Täällä saa läski kyytiä hitaasti, mutta varmasti. :laugh: Minä olen saanut huomaamattani iskostettua päähäni sen, että illalla en enää syö mitään kuuden jälkeen. ;) Eilen huomasin, etten ole edes ajatellut syömistä iltaisin. :o :p Eli hyvä...
  2. A

    UUSI laihdutus ryhmä! yli 70kg! tsempataan toisiamme!!

    Hei! Minäkin liityn innokkaana "kimppalaihikselle"! :wave: :D Pituutta on kertynyt 170cm ja painoa 82kg. Tavoite olisi näin alkuun 70kg. Sen saavutettuani katsotaan tilannetta uudestaan. ;) Aloitin laihiksen eilen ja pyrin alkuun pienentämään ruoka-annoksia ja lisäämään kasviksia...
  3. A

    Astman oireita siitepölyistä?

    ...jatkan vielä sen verran, että jos pojallemme tulee nuha tms. niin heti kyllä alkaa "tauti" menee myös hengityselimiin. eli silloinkin joudumme antamaan silloin tällöin astmalääkettä, kohtauslääkettä pääasiassa.
  4. A

    Astman oireita siitepölyistä?

    Meillä pojalla astma oireilee vain ja ainoastaan nyt koivunsiitepölyn aikaan. Viime vuoden kevät oli vaikea, nyt saimmekin käyttöön paremmat lääkkeet. Poika siis yskii, yskii ja yskii niin, että maha tulee kipeäksi, nenä ja silmät vuotaa ja kutisee. Välillä saattaa hengitys pihistäkin. Nyt siis...
  5. A

    synnytyten jättämät muutokset

    Onhan meitä, täällä yksi. Viimeisestä synnytksestä on jo tosin yli 3 vuotta, ja vielä on peräaukko osittain pullistunut ulospäin. Kait se on jotenkin löystynyt, ei ole mulla ainakaan jumpat ym auttaneet. Eipä toi ole kiva jutsku, mut kyllä sen kestän.
  6. A

    trampoliini ja muut vermeet

    Ite en haluais tramboliinia pihalleni, minusta se on liian vaarallinen ja kaikenlisäksi ruma iso hökötys. Veljen perheellä on tramboliini ja kerran oli iso tapaturma lähellä, kun ala-asteikäiset lapset pomppivat siinä eivätkä huomanneet, että 4v pikkusisko olikin silläaikaa mennyt tramboliinin...
  7. A

    Ruusufinni

    Jos mahdollista rahallisesti ni kantsii mennä sinne laserhoitoon, varmaan sullakin 1-2 kertaa riittää, ni punoitus saadaan häipymään. Tulos näkyy sit aika pian, parin pv:n päästä. Mulla itellä on tapana heti aamulla ku herään ni laittaa meikkivoiteet naamaan vaikka ois sunnuntai. En halua et...
  8. A

    Ruusufinni

    Mulla kokemusta moisesta riesasta!! Mulla ruusufinni oireilee vain ja ainoastaan nenässä, joka ei luonnostaankaan ole mikään missin nenä vaan suomalainen perunanenä. Ni johan on näky ku siihe välillä iskee ruusufinni!!! Haluaisin silloin vajota maan alle! Nenä turpoaa ja on punainen ku paloauto...
  9. A

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Kiitos piitu10 selvityksestä opiskelijanoikeuksista =) Mä oon itse ollut niin hyvässä kunnossa, että voisin mennä kesäkuuksi töihin, mutta hoitoalalla ollaan ja voi koitua rankaksi. Kamalan vaikea päättää mitä tekis.. Mutta ehtiihän tässä vielä miettiä, vaikka toisaalta, jos olis varma vois jo...
  10. A

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Heippa kaikille! Onkos eloveenoissa ketään muuta opiskelijaa? Mä kovasti nimittäin pohtinut miten teen äitiysraha hommien kanssa. kun toukokuun loppuun koulua ja sitten periaatteessa vois olla kesäkuun töissä, jos olis siinä kunnossa ja sais jostain töitä. Muuten tietysti aloitan äitiysrahan...
  11. A

    Mikähän on 30-40 vuotiaille sopiva keskustelun aihe

    30-40 vuotiaathan tietty keskustelevat talolainoista, remonteista, rakentamisesta, lapsista, miehet tekniikasta, naiset sisustusasioista ja puutarhanhoidosta, muodista. Mulla ainakin on keskustelunaiheet muuttuneet siitä, kun olin kakskymppinen, silloin kiinnostivat musiikki, opiskelu, bileet...
  12. A

    Mielikuvatesti

    Kivaa... koklaampa minäkin! 1. Tie on hiekkatie, kiemurtelee metsän läpi kohti peltoja, aurinko paistaa. 2. Tiellä on kahvikuppi, oikein Arabian kahvikuppi, otan sen käteen, mutta siitä puuttuu palanen. Harmi! Otan kupin kuitenkin mukaan, ei luontoon saa jättää roskia. 3. Näen talon, koira...
  13. A

    Reuman puhkeaminen raskausaikana

    onhan se mahdollista, että reuma oireilee myös raskausaikana. Kannattaa ottaa yhteys vaikka yksityiseen reumalääkäriin, sillä kuulostaa aivan reuman oireilta. Mikäli se on reumaa, niin on sellaisiakin lääkkeitä, jotka pystyy aloittamaan heti synnytyksen jälkeen ellei jo nyt ja pystyt sitten...
  14. A

    muita 30v joilla vähän työkokemusta

    Voitteko mitenkään ymmärtää, että kaikki eivät asu siellä etelä-suomessa, Tampereella tai Helsingissä tai edes Oulussa. Omalla paikkakunnallani on työttömyysaste ollut jo pitkään 20% kuten naapurikunnkissakin. Täällä ei kerta kaikkiaan ole töitä kaikille halukkaille!!! Ja perhettä en jätä, enkä...
  15. A

    Nivelreuma

    ronttimus harmaanille, Onneksi olkoon työpaikasta! kysymys, otitko sairautesi esille työnhaku tilanteessa? Miten työnantaja otti tilanteen vastaan? Minulla itselläni ei ole juuri työkokemusta takana vain pari vuotta ja sitten olen hoitanut useita vuosia lapsia kotona. Nyt jäin työttömäksi ja...
  16. A

    muita 30v joilla vähän työkokemusta

    olen kyllä mielestäni tehnyt tärkeää työtä, kun olen lapseni kolmevuotiaaksi kotona hoitanut. He eivät ole juuri sairastelleet, eikä kokeneet äidin tai isän stressiä, ei ole tarvinnut kiireessä heitä hoitoon aamulla kuskata vaan molemmat lapset ovat saaneet aamusta iltaan oman äidin rakkautta...
  17. A

    muita 30v joilla vähän työkokemusta

    Olen jo yli 30v ja takana vain parin vuoden työkokemus ja sitten pitkä vapaa kotona lapsia hoitamassa. Työttömänä tällä hetkellä ja on kyllä aika epätodennäköistä, että omalta paikkakunnalta mitään töitä löytyy. Kaikki työpaikkailmoituksetkin mitä omalta alalta tulee vastaan, niin vaaditaan...
  18. A

    Nivelreuma

    Olen pahoillani, että olet sairastunut noin ikävään tautiin. Sinulla on ollut todella kivikkoinen tie saada tautiisi lääkitys!! Minä olen 31v ja minulla on ollut reuma pian 10 vuotta. Tänä aikana olen synnyttänyt kaksi ihanaa lastakin. Minun sairauteni alkoi aivan tyystin erilailla kuin sinulla...
  19. A

    Tammikuun inssipiinailijat!

    no voi itku mammu :hug: mutta mutta voihan se vielä parin päivän päästä näyttää plussaa.. sitte vasta itketään ku täti tulee.. ja sitte nostetaan pää lätäköstä ja alotetaan taas alusta. hammasta purren.. välillä niiskuttaen.. raskasta tämä on.. ei sille vaan voi mitään.. mulla olis perjantaina...
  20. A

    Tammikuun inssipiinailijat!

    kiitos kaikille haleista.. :hug: ihmeellisen hyvältä nyt tuntuu .. saa nähdä sortuuko sitä sitte illalla. lähinnä sellanen jupina olo että himputin himputti eihän tämä maailma tähän voi kaatua ja että sitte yli huomenna taas pilleriä poskeen ja sehän on jo sitten ensiviikolla taas se...

Yhteistyössä