Hakutulokset

  1. B

    **Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

    Mulla tuntui kathii masussa kutittelua jo jokin aikaa sitten :) Nyt jo päivittäin. Kovati ainakin kuvittelen, että pieni siellä mellastaa :) Sen lisäksi on ollut nipistelyä ja muita kipuja, mut tää on sellasta ku tapahtuu iltasin ja sen jälkee ku olen syöny jogurttia! Ei kuitenkaa ihan joka...
  2. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Heippa kaikki! Naimisiinmenosta: Meillä oli viime talvena pienet häät, 30 henkeä. Pappi tuli juhlapaikalle vihkimään meidät, eli ei kirkkoa, eikä maistraattia :) Tunnelma oli hyvin intiimi ja rento. Tämän jälkeen söimme kyseisessä juhlapaikassa kaikenlaisen pienen ohjelman siivittämänä, ja...
  3. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Heippa! Olisiko mitään vinkkejä, mistä saisi foolihappoa? Joku ihan perusruoka tai herkku, mitä olisi helppo tehdä? Olen aika kehno kokki, enkä ole tehnyt kovin paljon erilaisia ruokia.. En jostain syystä pysty syömään monivitamiinia, oksennan tabletit ulos. Yritin syödä minisun mamaa mutta...
  4. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Juhannusaatto lähenee, ja voi miten oonkaan odottanut, että päästään mökille! Vietetään ekaa juhannusta kahdestaan, aikaisemmin ollaan saatu houkuteltua kavereita mökkiseuraksi :) Tänä vuonna ollaan oltu niin väsyjä töiden, ja minä masun takia, että luultavasti nukutaan pari ekaa päivää. Kohta...
  5. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Tilasin hetken mielijohteesta eilen ajan varhaisultraan, ja sain ajan tälle päivälle! ja yhtäkkiä siellä näkyi pieni otus pyristelemässä ja sydän sykki oikeen mallikkaasti. LA pysyi täsmälleen samana ja nyt on ihanan rentoutunut olo.. Ruokaa menee tolkuttomasti, ihan älyttömiä määriä...
  6. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Voi harmien harmi. Nyt on sitten eka neuvola takana. Pyysin useampaan otteeseen, että voitaisiinko edes yrittää löytää sydänääniä, mutta ei neuvolan täti suostunut yrittämään.. No, nyt on kuitenkin paljon paperia ja ultra varattu juhannuksen jälkeiselle viikolle, sitä odotellessa :) Bumsu 8+0
  7. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Heippa! Minä: Huomenna olis tiedossa eka neuvola :) Täti kertoi puhelimitse, että heillä on siellä laitteet kyllä sydänäänien kuunteluun, mutta ekalla kerralla ei yleensä kuunnella. Nyt oon miettiny kaikki mahdolliset selitykset, että miksi just huomenna pitäisi ne kuunnella :) Töistä...
  8. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Me otetaan lapselle vakuutus heti kun se on mahdollista. En oo tosin vielä selvittänyt, miten miehen diabetes vaikuttaa vakuutuksen hintoihin tai saantiin ylipäätään.. Mies totesi eilen, että meillä on kyllä kaikkea muuta kuin lapsiperheen asunto. Kolme kerrosta ja kahdet tosi jyrkät...
  9. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hei millä tavalla teidän maha on turvonnut? Onko koko vatsa vai pelkästään alavatsa? Mulla oli aluksi alavatsa turvoksissa, mutta se laski. Nyt turvotus on tullut takaisin, mutta koko vatsan alueelle. Painokin on edelleen sama kuin normaalisti. Laitoin tänään ekaa kertaa kunnon kesävaatteet...
  10. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Heip! Mulla oli ekan viikon ajan plussan jälkeen alavatsa ihan turvoksissa, mutta sitten se tasaantui. Tänään katselin peilistä masua, ja nyt se on taas pömpöllään :) Rintsikoista kävin eilen hakemassa koon isommat, ja kovasti mietityttää mahdanko mahtua juhlamekkoon, jonka olin ajatellut...
  11. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Mulle ei oikeen vieläkään oo ilmeentynyt ihmeempiä oireita, hiukan vain arkuutta tisseissä ja närästystä, mutta sitäkin hyvin vähän. 6+3 menossa. Voimia kaikille joilla pahoinvointia on :( Muhun on iskenyt ihan hullu ompeluinto pitkästä aikaa. Oon käynyt hakemassa pieniä kankaanpalasia...
  12. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Mulla on kaikki oireet hävinneet johonkin, vain tissit on hiukan kipeet! Ke alkaa rv 6, joten pahaa oloa odotellessa :) Soittelen tänään neuvolaan, ja aika on 6.6. Soittelin myös yksityisiä läpi ja Pulssissa ja Mehiläisessä varhaisultra 170 €.. Hui. Kovasti tahtoisin kuitenkin mennä!
  13. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Hei onko teiltä otettu hcg arvoja? Mitä lukemat on olleet? Multa otettiin viime keskiviikkona, 4 + 0 (kuuluuko sanoa näin? :) ) ja arvo oli 118..
  14. B

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    Kiitos Tine! Voi mite oonkaan miehelle hehkuttanut nettiä ja kaksplussan keskusteluja, on niin mukava kun löytyy ihmisiä kun pohdiskelee samoja juttuja kun ite, mulla ei kaveripiirissä oikeen vielä vauvoja ole tulossa :) tai mistäs sitä tietää, vaikka joku muukin yllättäisi!
  15. B

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Heippa! Kiitos neuvoista, ja 10kaks, olen todella pahoillani puolestasi.. :( Iltaa kohden tulee edelleen pientä rusehtavaa vuotoa, mutta sitä on niin vähän, että edes pikkuhousunsuojassa ei näy mitään.. Huomiseen jännätään!
  16. B

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Hei! Täällä panikoidaan heti aamusta, aamulla alkoi menkkamainen vuoto :( Vuotoa ei kuitenkaan oo paljon ja kipuja ei ole sen enempi kuin aikaisemminkaan, mutta huoli on melkoinen! Mihin mä voisin olla yhteydessä, jos haluaisin varmistaa että mahan asukilla on kaikki ok? Ultrataanko näissä...
  17. B

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Heippa! Täällä yksi iloinen ja toiveikas sunnuntaina plussannut :) Aika varhaisessa vaiheessa vielä mennään. Miehen kanssa mentiin naimisiin helmikuun alussa. Puutaloasunnon ostimme jokin aikaa sitten ja sitä olemme remontoineet jo hyvän tovin. Multa on endon takia poistettu toinen...

Yhteistyössä