Hakutulokset

  1. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Heippa kaikille!!! vaavilistaan voipi merkitä pienen tytön tyllerön :) Syntyi 28.5 rv.38+6 48cm,3700g ja pipo 34cm. Äippäx4 & "Alma"2vrk.
  2. K

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    sitkeäsissi Mahan napsumisesta: Ekassa raskaudessa mun maha napsahteli vauvan liikkuessa,joka napsahdus toi yhden raskausarven. Nyt ei oo tullu yhtään arpea,on aikasemmissa raskauksissa venyny tuo nahka jo niin paljon. Äippä & masunasu rv.37+3
  3. K

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Hei kaikki! En oo aikoihin kirjotellu,enkä paljon lueskellukkaan. Masennuslääkkeitä oon nyt syönyt hyvän aikaa,ja tuntuu että ehkä tää tästä vielä iloks muuttuu, (kop,kop..koputtaa puuta). Sokereista jäin toisessa rasituksessa kiinni, nyt sitten täytyy opetella syömään...
  4. K

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    MiiJane76 Oisin kysässy tosta lääkitys asiasta, nyt ollu tosi kauheet 2päivää(hirveitä pakkoajatuksia),ja rupeen oleen sitä mieltä että lääkitys tervetullut. Mies on lääkkeitä vastaan,mut se ei ookkaan mun pään sisällä,ja tiedä kuinka hirveetä tää on. Onko lääkkeistä haittaa vauvalle,entä...
  5. K

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Naene: Mulla ollu kans kauheita ajatuksia,ei koskaan enne tällasta,ei ikinä!!! Aattelin heti että tän on pakko olla raskausmasennusta, varasin ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle,teki mulle masennustestin (saman mikä tehtiin neuvolassa ekalla käynnillä)neuvolassa pistemäärä 4,nyt oli 16 :(...
  6. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Hei taas... :) Oli pakko kaivaa mittanauha esiin ja mitata tää pallura.. Mitaksi tuli TADAA 121cm HUH HUH!!! Ite oon 177cm pitkä,joten ei kai tää nyt niin iso oo..eihän:whistle: Semmosta oisin kyselly paljonko viikkoja nyt ja minkä verran painoa tullut tähän mennessä??? Itellä tasan...
  7. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    KÄRHÖ: Itselläni myös kovaa kipua kohdun molemmin puolin,ja kävin itseasiassa juuri tänään tästä syystä äitipolilla ultrassa. Odotan neljättä,ja on kuulemma aivan normaalia tällainen kipu.. paikat venyy näillä viikoilla paljon ja siellä on kaikkia kiinnikkeitä yms. Äippä & masunasu rv.22+0...
  8. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Heippa!!! Omaa napaa tulin kirjottelemaan. Rakenneultra oli viime to,kaikki oli ok. TYTÖN painoarvio 350g. Kovasti liikkuu,etenkin iltasin.Mieskin tunsi ekan kovan potkun pari päivää sitten:heart: Äippä & masunasu rv.21+1
  9. K

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Hello!!! Onnittelut rakenneultra kuulumisista,ja tervetuloa uudet!!! (.):Vatsa kasvaa kovaa vauhtia, tunteet on välillä tosi pinnassa ja paniikki meinaa iskeä jos ei tunnu paljoa liikkeitä päivän aikana, neuvolassa kyl sanottiin että ei näillä viikoilla kaikki liikkeet tunnu..no joo...
  10. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Heippa kaikille!!! Nyt oli minunkin pakko tulla päivittämään omaa napaa.. Perjantai iltana makoilin ja katselin dvd:ltä metsoloita..yhtäkkiä tuntui navan vierestä selkeä potku ja ihan tuolta alhaalta joku kutitteli(täällä kanssa kostui silmät)toissa iltana sitten oikeen makoilemalla...
  11. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Ihottumaa täälläkin, sellasta pientä läikkää. Sisäreisissä,vatsassa,käsivarsissa.. Oon kyllä muutenkin atoopikko,mutta tää ihan uutta.
  12. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Terese: Esikon synnytys kesti 7h, tokan ja kolmannen synnytykset oli alle 4h. Äippä & masunasu rv.15+2
  13. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Harkkasuppareista: Tää mamma jäi tänään tammikuun alkuun kestävälle saikulle,ja lekuri sanoi että uudestaan sitten hakemaan lisää kun tää saikku loppuu. Luulen että saikku jatkuu mammalomaan asti. Harkkasupparit alkoi sunnuntaiaamuna, ei kipeitä mutta inhottavia,kyllä on vähentynyt kaikki...
  14. K

    * Kesäkuun kullannuput joulukuussa *

    Heippa kaikille! Onnittelut ultrista ja hyvistä seulatuloksista. Massun kasvusta, itselläni jo valtava vatsa,rasvakerrosta on entuudestaan valtavasti ja nyt kohdun kasvaessa vatsanpeitteet nousee oikeen huippu näkyviin. Eräs sukulainen tiedusteli viime lauantaina laskettua, ja oli kovin...
  15. K

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Naene. Jos joudut taksilla menemään hyvinkäälle tai lohjalle, kela korvaa taksimatkan,koska pystyt perustelemaan asian heille (ei omaa autoa,ja kuka julkisilla uskaltaa lähteä kun ei tiedä kuin nopee synnytys voi olla) omavastuu on vissiin joku 20%
  16. K

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    MiiJane76 Itse en kanssa luota noihin synnärilääkäreiden ja kätilöiden kokoarvioihin. Keskimmäistä kun synnytin ,pelotti kun edellisenä iltana oli ultrattu ja painoarvio yli 4kg.. seuraavana aamupäivänä kun tyttäreni syntyi totesin kätilölle,ettei vauva nelikiloselta näytä, vastasi...
  17. K

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Hyvinkäällä pitää olla rakko tyhjä, ainakin np-ultrassa kun ultrataan emättimen kautta. Itse ainakin ajattelen että eihän se ees tunnu mukavalta olla siinä tutkittavana jos rakko täynnä. (.) Eilen oli lääkärineuvola,paineet vähän kohollaan,muuten kaikki ok. Oli ihana kuulla pikkusen...
  18. K

    .:: Kesäkuun kullannuput marraskuussa ::.

    Hei kaikille :) Pitkästä aikaa täällä, ja heti omaa napaa.. Elikkä np-ultra oli viime pe.ja viikot vastasi menkoista laskettuja. Siellä pieni vilkutteli:heart: Äippä ja masunasu rv.11+5 ps. ihan poika olo
  19. K

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Hello!!! Tervetuloa taas uusille!!! Ja sitten omaa napaa. Tää mamma kävi makaamassa pari päivää tipassa migreenin takia,eihän noista panadoleista ole apuva,joten sain sitten nesteytyksen,pahoinvointilääkkeen ja särkylääkkeet suoraan suoneen. Nyt sain pahoinvointilääkkeen kotiinkin(on...
  20. K

    Kesäkuun kullannuput **LOKAKUU**

    Hei kaikille!!! Ja tervetuloa kaikille uusille:flower: Rupee oleen jo iso porukka kasassa :) (.) Nyt alkoi täälläkkin kuvotus,nyt kolkmatta päivää,ihan karsee olo. Mitään ei pysty oikeen syömään ja kaikki mitä muutkin syö tekee pahaa. Eilen kävin kaupassa ja pyörin siellä tunnin ja...

Yhteistyössä