Hakutulokset

  1. WhiteSnow

    Lapsilla ON oikeus isään prkl

    En ole superäiti, en edes hyvä. Mutta rakastan lapsiani ja teen parhaani. Kun käyn läpi raskauden, synnytyksen, vauva-ajan jne en todellakaan luovuta sen jälkeen. en edes isälle joka on parempi vanhempi kuin mä.
  2. WhiteSnow

    Onko kukaan löytänyt puolisoa netistä?

    Löysin, tulevan lapseni isän :) En olis kyllä aluksi uskonut.
  3. WhiteSnow

    TAAS raskaana! Voi...

    Ja onhan mulla mies joka tiskaa ja siivoaa :)
  4. WhiteSnow

    TAAS raskaana! Voi...

    ootko syyskuisten fb ryhmässä?
  5. WhiteSnow

    TAAS raskaana! Voi...

    Mulla on nuorin jo pian 11, mut silti mä epäilen välillä jaksanko jne. Vanhin on jo 18 parin viikon päästä :D
  6. WhiteSnow

    TAAS raskaana! Voi...

    Meillekin tulee syyskuussa :) onnea teille, ihana juttu! :heart: Ja te selviätte kyllä.
  7. WhiteSnow

    G: Oletko helposti sikiävää lajia? Montako lasta?

    en ole tullut helposti raskaaksi, silti on kolme ihanaa lasta siunaantunut ja syksyllä toivottavasti neljäs ja parin vuoden sisällä vielä ehkä yksi.. :)
  8. WhiteSnow

    Muita jotka eivät erityisemmin pidä vauvoista

    toivottavasti viikolla 5.
  9. WhiteSnow

    Muita jotka eivät erityisemmin pidä vauvoista

    Mun mielestä vauvat on ihania. Vielä viattomia, "puhtaita sivuja". Mä rakastin sitä aikaa, en pitänyt sitä rasittavana enkä tule pitämään.
  10. WhiteSnow

    Mikä biisi soi siinä luistelu- mainoksessa, siis se joku ryhmä tulee esiintymään ja soi joku balladi

    tääkin on ihana http://www.youtube.com/watch?v=r_8ydghbGSg
  11. WhiteSnow

    Mikä biisi soi siinä luistelu- mainoksessa, siis se joku ryhmä tulee esiintymään ja soi joku balladi

    tosi herkkä ja ihanan kuuloinen kappale, nainen laulaa.
  12. WhiteSnow

    Non niin, aika paljastaa riippuvuudet ja saada vertaistukea.

    Valekaviaari ja suolakeksit. Viini. Salmiakki, maustekurkut ja rasvaton maito. Tolu tuoksuu vastustamattoman hyvältä....
  13. WhiteSnow

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Ilmoittaudun mukaan. Ikä 37, LA n. 20.9. P95, P97 JA P02, 4. lapsi, sairaala Kättäri Ja oireina kuvotus iltapäivisin, väsymys, menkkamainen kipu ja rinnat arat. Toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
  14. WhiteSnow

    Eilen tuli + testiin :)

    meni, tai luulen olleen kemiallinen.
  15. WhiteSnow

    Hei raskauspahoinvoivat, mikä ruoka tai naposteltava maistuu ja helpottaa oloa?

    sea band rannekkeet auttaa ja viileä, melko mauton ruoka. Mä olen aina voinut pahoin jo hyvin varhain.
  16. WhiteSnow

    Eilen tuli + testiin :)

    viikkoja vasta vähän, tasan 4. Pitää olla iloinen kuitenkin ja toivoa et kaikki menee hyvin.

Yhteistyössä