G: Oletko helposti sikiävää lajia? Montako lasta?

  • Viestiketjun aloittaja hedelmällinen
  • Ensimmäinen viesti
"oululainen"
Tekstien perusteella naisilla on hyvä hedelmällisyys, eli osa tulee silloin raskaaksi, kun haluaa. Gallup: Te, jotka tulette silloin raskaaksi, kun haluutte, niin ootteko ehtineet kärsiä "lapsen kaipuuta"? Multa kysyi yksi nainen, että oonko mää tuntenu synnytyskipuu, ku aina on epiduraali pantu, ni se nainen ei oo ite tuntenu sitä kipuu, ku yrittää monta vuotta beibii...
 
"oululainen"
Jos naiset kilpailee, että kenellä paras hedelmällisyys, niin entäpä sellainen kilpailu, että kenellä on ollut raskauden aikana isoin kohtu tai kenellä pisin matka sinne kohtuun... Ja jos on elämän aikana saanut lapset, niin onko väliä, että miten ne on tullu, helposti, vaikeesti vai huoraamalla jne?
 
"vieras"
Olen tullut kolme kertaa raskaaksi ensimmäisellä kierrolla. Tosin yksi meni kesken, eli lapsia kaksi. Ikää oli yli kolmekymmentä, kun sain ensimmäisen lapseni, lisäksi olin lievästi alipainoinen, joten en olisi uskonut tulevani helposti raskaaksi. Jos olisin nuorempi, toivoisin vielä yhtä lasta muutaman vuoden kuluttua.
 
"Aino"
Te, jotka naureskelette, että saatte ilman yrittämistä tai toivomista lapset, niin onko teille biologiset lapset itsestäänselvyys ja ei mikään lahja? Mulla on kaksi lasta ja arvostan heitä henkeen ja vereen. Yhdyntä lasketaan lapsen yrittämiseksi, koska ilman yhdyntää ei voi saada lasta. Sitten se ei ole lapsen yrittämistä, jos popsitaan hormoneita. Ja toki voi "yhdellä tipalla" raskautua, jos miehellä on sukusolut kunnossa. Itse en tykkää "huvin vuoksi" seksistä ja tykkään luonnollisesta hedelmällisyydestä, jonka Taivaan Isä on mulle antanu. Hedelmällisyyttäni en sorki, vaan mennään sillä mitä Jumala antanu/antaa.
 
Aielis
Kun saatte helposti lapset, niin ette tunne surua, jos joku lapsistanne kuolee, koska voitte helposti yhdellä kerralla tehdä uuden tilalle:) Ei haittaa jos yksi kaksi tai kolme teidän lasta kuolee, kun äkkiäpäs teette uudet kolme tilalle:) Teidän perheitä ei vaani kuolema, kun teette vaikka yhdessä sekunnissa uuden suurperheen ja teidän kuolleillä lapsilla ei olisi enää arvoa, kun uutta vauvaa jo pukkaa:)
 
"vieras"
Kun saatte helposti lapset, niin ette tunne surua, jos joku lapsistanne kuolee, koska voitte helposti yhdellä kerralla tehdä uuden tilalle:) Ei haittaa jos yksi kaksi tai kolme teidän lasta kuolee, kun äkkiäpäs teette uudet kolme tilalle:) Teidän perheitä ei vaani kuolema, kun teette vaikka yhdessä sekunnissa uuden suurperheen ja teidän kuolleillä lapsilla ei olisi enää arvoa, kun uutta vauvaa jo pukkaa:)
Onko sulla iltalääkkeet ottamati?
 
Aika helpostihan tuo kävi. Lopetin pillerit ja olin parin kuukauden päästä raskaana. Kahden vuoden aikana syntyi kolme lasta. Ja erään lääkärin mukaan minulle piti olla erittäin epätodennäköistä tai jopa mahdotonta saada lapsia! :)
 
"Typyliini"
En todellakaan. 3 lasta on silti :) Ekaa tehtiin 5 vuotta, toinen on meillä lainassa, kolmatta tehtiin 6 vuotta. Lisää haluaisin, mutta jos menee sit 7 vuotta niin mennään jo yli 40-vuoden mun iässä, en tiedä jaksaisko sitä vauva-arkea sit enää...
 
Molempia tehty reippaasti yli vuoden tuloksetta ja sitten neljä keskenmenoa, joten ei ehkä mitään parhaimmistoa kun vielä parhaassa lisääntmisiässä olemme olleet ja silti...mutta yksi saatu ja toinen suht pian tulossa joten en valita. Olen kiitollinen. :) Minä en halua kolmatta lasta, mutta mies haluaisi.
 

Yhteistyössä