Muita jotka eivät erityisemmin pidä vauvoista

vierasäiti
[QUOTE="...";27902383]Joo en tajua tuota "vauvat tuoksuu niin ihanalle".
Mielestäni ne eivät sen kummemmalta haise, siis eivät miltään, paitsi kun on tavaraa pöksyissä ja silloin puhutaan lemusta, ei hajusta saati tuoksusta.[/QUOTE]

Kyllä vastasyntyneellä on ominaistuoksu, ehkäpä se joidenkin mielestä haisee pahalle mutta luonnollista on että haisee joltain, kun on kohdussa lillunut 9 kk :D tuoreessa äidissä se tuoksu kyllä herättää useimmiten lämpimiä tunteita, usein vuosien jälkeenkin.... Mutta tuo haju katoaa aika äkkiä, kuukaudessa muistaakseni, se tosiaan pätee vain vastasyntyneisiin vauvoihin.
 
"jooo"
Mulle on ihan vieras käsite esimerkiksi vauvakuume. En ole koskaan pitänyt vauvoja mitenkään suloisina tai halunnut hoitaa niitä tms. No joo onhan ne ihan söpöjä jotkut, mutta ärsyttäviä. Vauva-aika ei mielestäni ollut mitään erikoisen ihanaa, aika rasittavaa aikaa se oli.

En kiinnitä mitään huomiota vauvaan, jonka näen vaikka kaupassa. Tuntuu että useimmat naiset ihkuttelevat vauvoja ja ne on niiiiin ihania. Että onkohan muita tämmösiä "omituisia" :D
Minäkin olen. Oma kuopusvauvani alkaa olla nyt siedettävässä iässä, kun on 1,5 v. Mun juttu on lapset, joiden kanssa pystyy tekemäänkin jotain. Omia lapsia on kaksi ja ihan mahtavia, onneksi vauva-aika on takana!
 
rajansa kaikella
Vieläkin rasittavampia ovat ne jotkut äidit, jotka raahaavat sen vauvansa mukaan ihan joka paikkaan, siis lapsettomiin illanistujaisiin "kun kyllähän meidän vauva nyt tietty tulee mukaan" ja sitten se koko ilta on sitä, että kaikkien pitäisi yhdessä ihastella sitä vauvaa ja sen hellyyttäviä gägäää-äännähdyksiä... Näitä todellakin on, jotka jatkuvasti hokee "siis kattokaa nyt kun tää meidän pertti on niiiin suloinen" ja lässyttää sille vauvalle "voi sua kun sä oot niin ihana pakkaus" ja samalla katselee muita paikalla olijoita ilmeellä että kehukaa nyt tekin tätä Mun Vauvaa.
 
kkkhhh
Mä kyllä tykkäsin myös vauva-ajasta mutta kyllä nyt on kivempaa. Muiden vauvat ei juurikaan jaksa kiinnostaa, vähiten sellaiset joiden äidit tosiaan odottaa jotai kehuja/lepertelyjä. Suuri osa vauvoista todellakin haisee yrjölle.. Ja on aika rumia.
 
"HUUHAA"
En ole ollenkaan vauvaihminen, sen totesin viimeistään esikoisen syntymän jälkeen. En ole koskaan ymmärtänyt vauvakuumetta, enkä sitä, että äidit "itkee" kuinka heidän vauvansa on jo iso (1v). Mun parivuotias sähikäinen on parasta mitä tiedän, ja huomattavasti paremmassa iässä kuin vauvana.
 
[QUOTE="huoh";27902578]Mä en erityisesti pidä vanhuksista enkä keski-ikäisitä naisista.

Vähänkö te olette erikoisia! Ihan silmiä sokasee ja oma aloituskin oikein piti tehdä. :D[/QUOTE]

Mut harvemmin sitä näkee että ihmiset puhuu mummokuumeesta, tai lässyttää kaupoissa että voi kun ihana pappa, onpas sulonen mummo, ihana vanhuksentuoksu :D

Mä en muista että mun vauva ois haissut miltään. Nyt kun on jo "iso" niin nuuskuttelen välillä hiuksia ja tuo parivuotias on ihana :heart:
Mun vauvalla oli karsee koliikki ja maitoallergia ja refluksi, olin (olen) yh ja vauva aika oli suorastaan ihan karmeaa ja sen vuoksi en taida enää koskaan uskaltaa tehdä toista.
 
"jooo"
meillä 4kk vauveli,ja tuntuu siltä etten malta odotta että tuosta tulee touhuuva taapero jonka kanssa voi leikkiä,leipoa,siivota kokata,hoitaa ulkona puutarhaa.. tuo vaa kitisee nukkuu janaureskelee päivä rutiini on vaippa,syöttö,vaippa,seurustelua...
en silti sanoisi että en tykkää vsuvoista..ääh enmä vaa tiää haluisin jo että tää esikko olis isompi!
 
oon sit kai poikkeus
no tuota, jos omat lapset lasketaan luvusta pois joita tietenkin äitinä rakastaa iässä kuin iässä. Niin

itse tykkään kyllä viattomista vauvoista elli alle 1-vuotiaista, kun on vieraiden lapsista kyse. Mua ei häiritse kyllä koliikki-itkut tai muu vauvan ääntely.

sen sijaan vieraat taaperot tai muut alle kouluikäiset on mun mielestä rumia yleensä. miten kenenkään mielestä voi olla nätti näky ihminen, jolla pyöreä pää kuin down-ihmisellä, kuten kaikilla 1-5-vuotiailla on, pihtipolvet lähes säännönmukaisesti kaikilla alle 5-vuotiailla, ja käytös yleensä minä minä minä (joillain säilyy tietty läpi elämän)

ei ne keski-ikäisetkään erityisen kauniita ole, ei.
 
[QUOTE="vieras";27901447]Olenko harvinaisuus? Nimittäin itse en pidä ollenkaan taaperoista, osaavat olla niin uskomattoman rasittavia joka paikkaan kouhottavia ja eivät pysy sekunnin murto-osaakaan paikoillaan.

Sellainen 2- vuodesta ylöspäin alkaa olla helppo mutta 1-1,5 -vuotiaat on from hell suoraan sanottuna. Juu, on omiakin lapsia kaksi kipaletta eli vauva-aika on helppoa mutta taaperovaiheen jättäisin mielelläni väliin.[/QUOTE]

On meitä ainakin kaksi :D Mua ärsyttää taaperot, kauhea meno koko ajan, mikään pyyntö/käsky/ehdotus ei mene perille vaan kaikesta pitää nostaa elämää suurempi draama. Oma esikoinen täytti just vuoden ja mua suoraan sanottuna hirvittää ajatus tästä tulevasta 1-2v ajanjaksosta.
 
fffff
Mä taas en pidä vanhemmista lapsista. Vauva aika oli sitä parasta. Yli 3v lapset on rasittavia.
Mutta en mä kyllä jaksa hehkuttaa vieraitten ihmisten vauvoistakaan.
Se on vähän niinku toi morriganin mainitsema pierujuttu :D
 
"kerttuli"
Täällä yksi. Ei mua sykähdytä millään lailla muiden lapset/vauvat. Joku 2v -> voi sitten olla suloinen, kun sanoo tai tekee jotain tai on vaan erityisen kaunis. Omien vauvojen kans vauva-aika ei ollut mitenkään erityisen helppo, odotin vaan että ne on vuoden ja oppivat kävelemään + omatoimisesti leikkimään. Muiden vauvoja en yleensä edes ota syliini. Ja ei sitä puklun tuoksua yleensä voi tosiaan mitenkään miellyttäväksi sanoa.
 

Yhteistyössä