Hakutulokset

  1. ei-ja

    Viikonlopun Ysäri ja Kasari musat pinoon

    http://www.youtube.com/watch?v=6S0Tne1B-IU Miehet nykyään toisenlaisia. Ressu näyttää menninkäiseltä.
  2. ei-ja

    Mä en tykkää yhtään Me&I - vaatteista, olenko ainut?

    Miksi 70-luvun kuosit ees viehättää? Meitä sen ajan lapsia inhotti ne, muuta ei ollut. Usein vielä toisten vanhoja käytettiin. 80-luvun pastellit ja neonvärit oli kuin raikas tuulahdus.:)
  3. ei-ja

    Mies ei anna anteeksi että epäilin uskottomaksi

    Mua ainakin loukkaa aiheeton epäily. Mieheni on toisinaan mustis ja epäilevä ja vielä tilanteessa, missä on absurdia kuvitellakaan toisesta sellaista. =olen aina kotona tai lähinurkissa ainakin ja harvoin edes yksin...
  4. ei-ja

    Rivitaloasujamammat prkl....

    Ja ihmettelen mitä nää narisijat tekeekään 2+ sivuilla edes?:stick:
  5. ei-ja

    Kyllä toi zumba on kivaa ! (turhis)

    Olen hullaantunut siihen myös :heart:
  6. ei-ja

    Suomalaisten naisten kansantauti

    Ei ole kai sokeudesta kiinni vaan jostain hahmottamisen vaikeudesta. Jotain harhaa..
  7. ei-ja

    Paljonko 165 cm normaalipaino?? Ei laiha eikä pyöreä

    Pitänee lopettaa syöminen...en pääse ikinä tuohon pituus-105. Jestas mitä lukuja.
  8. ei-ja

    Kudotko vai neulotko?

    neulon
  9. ei-ja

    Mies lähti naisystävänsä luo

    Tuo kuullostaa niin vaikealta, että minua ainakin repisi hajalle tuo tilanne. Eikö olisi helpompaa vaan luovuttaa ja ns. putsata pöytä?
  10. ei-ja

    Suomalaisten naisten kansantauti

    Minäkin näen totuuden valokuvista. Luulen itseni ihan erilaiseksi.
  11. ei-ja

    Normaalipainon ylärajalle matkaa 8 kg, ja läheiset sanoo ettei enää kannattaisi laihduttaa...

    Älä kuuntele, tee niinkuin itsestä tuntuu. Minä nuorenpana aina kuuntelin kaiken sillä tuloksella, etten koskaan päässyt vanhoihin mittoihin ja nyt olen epäterveissä mitoissa yhä. Aina ystävällisesti neuvoivat ja arvostelivat ja koko ajan seurattiin syömisiäni jne.
  12. ei-ja

    Hävettää olla tällainen nobody! (fb:sta)

    Oon mielelläni "nobody".Mulla ei varmaan ihan 50 kaveriakaan. Mutta ainakin tunnen ne oikeasti. Mulle ei myöskään tapahdu mitään kiinnostavaa ja koskaan ei ole ollut kuin ne samat 2-5 läheistä ystävää. Ei ole ollut erikoisemmin juhlia meillä, joskus kaipasin että olisi ollut edes polttarit tms...
  13. ei-ja

    Röyhkeän ja omahyväisen näköinen lapsi tässä blogissa

    Ala pitää erilaista blogia tyyliin ei menny ihan niinku strömssössä...:D
  14. ei-ja

    Työnsin juuri kahdet vaunut rappukäytävästä ulos sateeseen!

    Täällähän on nyt tänään TOSI-miehiä ja -naisia, kun yks nakkaa toisen pyykit roskiin ja tämä rattaat sateeseen, hui.
  15. ei-ja

    mikä miehissä on seksikästä?

    Viisaus ja käytöstavat. (Kuulostaapa taas tylsältä...) No kuitenkin jokin sisäinen tekijä.
  16. ei-ja

    Enkeli-Elisa on todistettu keksityksi

    No kyllä mua helpottaa ainakin, jos tuota ei ole tapahtunut. Liian paljon turhia kuolemia tässä maassa. Ei tarvitsis enää keksittyjä tarinoita.
  17. ei-ja

    Miten oppia pitämään koti siistinä?

    Mulla kans vanhemmiten vaan hankaloituu, en voi syyttää lapsia koska sekasotku on usein omissa tavaroissa...
  18. ei-ja

    Mihin ilmoittaa sekopää naapurista, joka näyttelee keskisormea pikkutytöille? Sossuun?

    Kai niillä on oikeitakin ongelmia kuin joku keskarinnäyttäjäeukko. Turhaa ilmoitella.
  19. ei-ja

    Mitä sarjaa tai elokuvaa voit katsoa miljoona kertaa eikä ikinä kyllästytä?? :)

    Forrest Gump, Huonosti käyttäytyvät miehet, Uusi elämä maalla (en tiedä edes miksi tykkään), Ylpeys ja ennakkoluulo sarjana ja Oi ihana toukokuu. Kaikki jotain mummosarjoja ja elokuvia :popcorn:

Yhteistyössä