Hakutulokset

  1. Unelmavaimo

    Miten tällainen verho toimii?

    Eli jos tuon verhon laskee alas, niin miten sen takaisin ylös? Onko tuossa joku tekniikka, millä verho rullautuu kauniisti, vai pitääkö se pyöritellä käsin? Kobbe-laskosverho väreissä Sininen, Luonnonväri, Harmaa, Roosa kategoria Verhot - Jotex
  2. Unelmavaimo

    Kehittäviä lasten pelejä pädiin?

    Olisko jollain vinkata hyviä, kehittäviä pelejä iPadiin?
  3. Unelmavaimo

    Hjälp. Miten saan profiilikuvani näkymään kirjoituksissani?

    Niin, olen siis lisännyt kuvan profiiliin ja haluaisin, että se näkyisi myös kirjoituksissani. Mutta jostain syystä en saa sitä näkyviin. Osaisiko joku fiksumpi neuvoa, mitä tehdä?
  4. Unelmavaimo

    Helmikuun budjettihaaste

    No niin, laitetaanpas pystyyn helmikuulle oma budjettihaaste, eli mukaan kaikki, jotka haluavat tsempata itselleen entistä pienemmät ruokakauppalaskut. Alla olevaan taulukkoon olen yrittänyt kerätä tammikuun haasteketjusta ne, jotka ovat ilmoittaneet jatkavansa. Joku on varmaan jäänyt pois ja...
  5. Unelmavaimo

    Muffinssien säilyvyydestä

    Jos nyt illan pimennyttyä innostuisin leipomaan huomisia vieraita varten suklaamuffinsseja, niin mahtavatko ne säilyä fresseinä huomiseen? Vai kannattaisko leipoa vasta huomenna? Mitä sanoo raati?
  6. Unelmavaimo

    Miten lämmität ruoan?

    Tulimme töistä ja päiväkodista kotiin ja aloin lämmittämään eilen valmiiksi tekemääni ruokaa. Yleensä käytän mikroa, mutta tänään teki mieli lämmittää ruoka paistinpannulla (ilman rasvaa). Miten sinä lämmität valmiin ruoan?
  7. Unelmavaimo

    Mitäköhän suolaista tarjottavaa keksisin...

    Meille tulee maanantaina kymmenkunta vierasta työpäivän jälkeen ja olen ajatellut tarjota kahvin ja teen kanssa sopivaa purtavaa. Makea puoli on hanskassa, mutta mitä ihmettä keksin suolaiseksi? Tuntuu, että olen kuluttanut loppuun kaiki suosikkini, joten uusia vinkkejä kaipaisin.
  8. Unelmavaimo

    Tylsä kysymys: Voiko Viikkarilta lainata lapselle rattaat...

    ...jos menee Päivä Tukholmassa -risteilylle? En ole käynyt Viikkarilla vuosiin, enkä heidän nettisivullaan asiasta mainita. Sorry, tää on taas näitä tylsiä kysymyksiä, mutta kun palsta tietää aina kaiken... :ashamed:
  9. Unelmavaimo

    Suosittele hajuvettä :)

    Olen lähdössä viikonloppuna laivalle ja koska hajuvesitilanteeni on vähintäänkin surkea, aikeenani on saada siihen muutos. Suosittele siis hyvää (nuorekasta ja raikasta) tuoksua. Kiitos =).
  10. Unelmavaimo

    Onkohan Merituulen Kodin1:sen remppa jo valmis?

    Onko kukaan käynyt lähipäivinä siellä?
  11. Unelmavaimo

    Te, jotka olette laihduttaneet 5 - 10 kg

    Mitäs on käynyt teidän buubseille eli daisareille eli rintavrustukselle, kun kiloja on karissut? Mietin vaan, että voisikohan nuo kutistua ja viittinkö ostaa uusia rintsikoita vielä...
  12. Unelmavaimo

    Viimeisiä viedään (*täysin turhaa*)

    Huomenna koittaa arki ja Uusi Terveellisempi Elämä. Siispä nyt ahmin viimeisiä suklaanappeja, täysravaisia juustovoikkareita ja muita iltaherkuttelun helmiä. Huomisesta eteenpäin sitten vaan terveysintoillaan ja liikutaan aherasti, töissäkin kai pitää käydä. Mutta hauskaa tämä "vaarallisesti...
  13. Unelmavaimo

    Tänään valvon ainakin klo 23.53 asti.

    Klo 23.50 juostaan miesten 100 metrin Olympiafinaali, joka on pakko katsoa. Se kun kestää noin 9 sekuntia ja siihen päälle vielä muutama hidastus, niin noin 23.53 voi mennä nukkumaan. Satanen on kyllä niin mukavaa silmänruokaa, että pidän silmäni auki siihen asti vaikka tulitikuilla :p.
  14. Unelmavaimo

    Missä Ähtärissä (tai lähellä) voisi yöpyä...

    ...jos ei halua Mesikämmeneen tai Tuuriin? Onko kenellään hyviä kokemuksia muista majoituksista?

Yhteistyössä