Hakutulokset

  1. HyacinthBucket

    Kehtaanko käyttää?

    Tilasin Anna -lehden ja olen saanut sen Tapio Wirkkalan Tähtitaivas tjms korun kaupantekijäisenä. Nyt mietin, että kehtaanko pitää sitä... kaikkihan tietää, että se on ilmaislahja. Musta se on nätti kyllä, mutta... Kehtaisitko sinä?
  2. HyacinthBucket

    Sain neuvon pankissa

    En ollut tietoinen, että vuoden vaihteessa tilinumeroita aletaan käyttää IBAN muotoisena. Ymmärsin, että nuo vanhat tilinumerot ei sitten edes enää toimi. Pankkineiti neuvoi alkaa vaihtaa nyt jo pikkuhiljalleen tilinumeroita uuteen muotoon, kun meilläkin tallennettuna nuo maksunsaajatiedot...
  3. HyacinthBucket

    En uskalla kokeilla, niin kertokaa mitä tapahtuu

    jos painan tosta facebook connect namikasta?:attn:
  4. HyacinthBucket

    Kirjoitusvirhepaholainen... pakko jakaa kanssanne

    Uusin löytämäni mielestäni hauska kirjoitusvirhe, löysin just äsken. Mutta en plussalta! orgidea :flower:
  5. HyacinthBucket

    Mitä voin tehdä jos jollain on facebookissa kuvia, joihin ei ole lupaa

    Eli mitä voin tehdä, kun haluaisin poikani kuvat pois yhden ihmisen sivuilta. Kysymys on 9 vuotiaasta. Saanko ne pois jos klikkailen ne ilmianna kuva jutut? :wave:
  6. HyacinthBucket

    Hei nyt muistan miks tulin koneelle!! :D Miten Ikea on huomenna auki?

    Vai onko ollenkaan? Tai siis kohta jo tänään, sunnuntaina! :wave: :wave: Kiitos avusta jo etukäteen :flower:
  7. HyacinthBucket

    Naamakirjakyssäri

    Jos ehdotat sun kaverillesi kaveriksi jotain sun kaveriasi, niin eikö jää sen ehdotetun kaverin kuva semmoseksi harmaaksi? Ja tuleeko se kaverin kuva jota on siis ehdotettu taas kirkkaaksi jos pyyntö hylätään? Luulen, että sukulaislikka meinaan kirjottelee äitinsä nimissä yhtä ja toista...
  8. HyacinthBucket

    Pikakysymys joululahja "koreista"

    Olen tehnyt kaikenmoista koria vuosien mittaan: hedelmäkoria, herkkukoria, hiustenhoito etc etc... Tänä vuonna ajattelin, että olisko ihan tyhmä laittaa semmonen nätti siivouskori? Kotimaisia pesuaineita kodin pesuun etc johonki nättiin sankoon tms. Oisko ihan tyhmä? :xmas: Minä en...
  9. HyacinthBucket

    Tökkiikö palsta teillä?

    Mulla on aivan töksöti töksiä koko aika. Meinaaks tämä taas tänä sunnuntainakin kaatua :kieh:
  10. HyacinthBucket

    4v väittää asuvansa Ruotsissa :)

    Tämä sai oikeestaan alkunsa tässä jo viikko sitten, kun isosisko tivasi kovasti kaikkitietävältä nelivuotiaalta, että osaako hän sanoa ruotsiksi "minä puhun ruotsia" Silloin tyttö vastasi topakasti: "Minä puhun ruotsia!" ja me vaan naureskeltiin, että joopa joo. Tänään tyttö katsoi pihalle...
  11. HyacinthBucket

    Rukoilijasirkka, ootko paikalla... siitä kinuskistasi kysyisin

    Kun aina kerrot siitä hyvästä reseptistäsi... Olis kysyttävää! :wave: :wave:
  12. HyacinthBucket

    Laktoosi-intoleranssi, hyla käy -ihmiset hoi!

    Mua mietityttää kovin, että onko joku kokeillut jotain noista ulkolaisista jugurteista yms maitotuotteista. Kun niissähän ei juurikaan ole mainintaa laktoosista.... tai paljonko sitä on niissä on. Kuulin tässä meinaan, että tutulle olisi joku sopinut, vaikka suomijugurtit ei käy. Mutta ei...
  13. HyacinthBucket

    G: Tehdääs joulukortin "sieto" tutkimus <:)

    Pinoon merkki, jos SIEDÄT "lapsi&lemmikki" joulukortteja, etkä nakkaa niitä suoraan paperinkeräykseen. Alko sen verran kiinnostamaan taas tämä aihe. :xmas:
  14. HyacinthBucket

    Meillä sataa lunta :D :D :D

    Just huomasin, kun vilkasin ikkunasta ulos :heart: :heart: :heart: Voi kun tykkään talvesta :xmas: Tulis vaan pian ja paljon lunta, että sais hiihdellä.
  15. HyacinthBucket

    Onko lapsillanne säästölippaat?

    Ja tuleeko niihin säästettyä ja millasia summia? Meillä on kaikilla joku säästöpossu tai nalle. Mutta aika harvoin niihin tulee mitään laitettua. Kaks nuorinta kyllä melko usein tulee kysymään olisiko kolikoita heidän possuihinsa. Mutta ainakin meillä täällä on se tyhjennys niin hölmöä...
  16. HyacinthBucket

    Aika uskomaton juttu

    Meitä on pyydetty nimittäin kummeiksi. Ollaan itse hyvinkin evl. kirkkoon kuuluvia, olen toimielimissä etc aktiivisti mukana. Nyt meille olis tulossa "kummilapsi", jota ei kasteta tms. Mulla ei ole käsitystä ollenkaan millaseen rooliin tässä ollaan ryhtymässä edes. Mutta olen ajatellut, että...
  17. HyacinthBucket

    Saltkråkan -villasukat

    Neuloin tämmäset sukat, ja yllätyin kun oli niin helppo ja joutuisa malli. Että päätin sit jakaa linkin teidänkin kanssa, jos vaikka innostuis joku muukin tästä. :) http://www.ullaneule.net/0308/ohjeet_saltkrakan.html
  18. HyacinthBucket

    Katsoitteko kymppiuutisten kevennyksen eilen?

    Vähän naurettiin... kaikkeen ne virkamiehiä tarviiki, kun aasien passien tekoa varten... kohta varmaan eu määrää, että kaikki rajan yli tulevat karhut ja ahmatkin tarvii passit ja viisumit. Tuli vaan mieleen tosta marsu ja sossu jutusta. :D
  19. HyacinthBucket

    Poika kävi kalassa ja toi kotiin

    äidille tuliaisia :D Sanottakoon, että poika on jo täysikäinen. Mitähän sitä nyt sit näistä tekis :p http://www.aijaa.com/v.php?i=4800546.jpg Kaloja ei kyllä saanut. (Onneks)
  20. HyacinthBucket

    Kurpitsamarmeladin ohje hukassa :(

    Tein jokunen vuosi sitten ihanaa kurpitsahilloa, missä oli appelsiinia ja kurpitsaa ainakin ja ohje oli Kotiliedessä tai Kodin kuvalehdessä. Muistaisko kukaan ohjetta, tai olisko tehnyt vastaavaa jollain muulla ohjeella. Se hillo, tai olisko paremminkin ollut marmeladia, oli aivan...

Yhteistyössä