Hakutulokset

  1. P

    Huutakee huutakee =)

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=54670791 paljon ihania pinnejä ja hius juttuja =)
  2. P

    rakennekynnet

    Rakennekynnet on ihanat silloin kun ne on kynsiss, mutta tosiaan auta armias kun otat ne pois. Oma kynsi on silkin ohut, menee monta kuukautta ennekuin omasi ovat edes sinnepäin mitä ennen rakennekynsiä. Mulla oli pari vuotta sitten ekan kerran, muistin kyllä sen tuskan mikä niiden...
  3. P

    liiallinen lihominen ja neuvola

    No eihän sitä painoa tule ylimääräistä jos ei ruokatottumuksia muuta. Ihan noin niinkuin itseäsi ajatellen tulee aika tukalat viimeiset kuukaudet, sillä loppua kohden alkaa tulemaan painoa enemmän suhteessa ja turvotukset pukkaa päälle oikeen kunnolla. Eli mitä pidemmälle pääsee vähällä...
  4. P

    Aggressiota ?

    Eiköhän tuo ole normaalia ikään liittyvää kokeilua, eikä liity mitenkään siihen onko lapsi kotihoidossa vai muualla hoidossa. Tyttömme 1,5v on nyt pari viikkoa lyönyt ohimennen päiväkodissa ja muissa tilanteissa muita lapsia. Itse juuri eilen näin hakiessani tyttöä päiväkodista kun hän...
  5. P

    UV-suojavaatteet

    Mun mielestä noi Meditexin kuteet on huippujuttu!! Lähinnä ne lahkeelliset ja hihalliset haalarit mitä katsoin taaperoiden osastosta, samoin se neopreeni vesiasu taaperolle. Olimme kuukausi sitten kanarialla ja taapero 1v3kk juoksi koko ajan uimarannalla veteen kastelemaan itsensä, no aina...
  6. P

    liian laiha?

    Mulla poika ekalle mennessään oli hoikka ja pieni. Kun kävimme terveydenhoitajan luona niin sanoin että oikein odotan että poika menee puntariin ja saadaan luotettava lukema kuinka laiha hän on, jolloin hoitaja totesi että poika on sopusuhtainen ja normalipainoinen. Nykyaikana lapset ovat...
  7. P

    tympeetä

    Joo kuulostaa tutulta. Ja sellaiset ystävät joilla ei ole lapsia ei viitsi tulla kylään. Ennen lapsia olin kova menemään ja tykkäsin käydä ravintolassa drinksuilla ja tanssimassa, nyt ei ole enää mahdollisuutta (olen yh) eikä oikeastaan huvittaisikaan. Tuntuu että aina pitää itse soittaa tai...
  8. P

    Paikkakuntagallup

    \ :wave: tää kans :)
  9. P

    aquarakkulat?

    Hmm. Miten niiden laittaminen voi niin paljon sattua? Opiskelen sairaanhoitajaksi ja silloin kun harjoittelimme erilaisten injektioiden antamista, kokeiltiin myös tuota ihoon pistämistä, eli sama kuin miten ne aquarakkulat laitetaan. Itse pistin itselleni muutaman "rakkulan" käsivarteen, eikä...
  10. P

    Pissaleikit??

    Kerran kokeiltiin ja olihan se aika kiihottavan erilaista. En ole rohjennu ehottaa uudestaa.. :ashamed: hmm jospa yllättäis miehen tänään iltasuihkulla :saint:
  11. P

    Synnytyksen kesto?

    Esikoisen synnytys kesti 3h10min ja ponnistus 7min. Rytinällä mentiin eikä ehtiny saada mitään kivunlievityksiä, mutta ei siitä silti kammoa jäänyt!! Meillä suvussa pikasynnyttäjiä, luut ja liitokset antaa hyvin periksi vaikka itselläkin kapea lantio. Supistukset oli alusta saakka tosi rajuja...
  12. P

    Näinkö te nuoret ajattelette?

    \ voitko ihan rehellisesti sanoa että tuo sun tekstis on jotain kypsää ja aikuista?? mikä ihme sinua vaivaa, oletko todella noin vastaan nuoria äitejä? miksi? onko ne tehny kenties sulle jotain? luuletko olevasi muita parempi kun sulla on ikää se vajaa/reilut 20 vuotta enempi? sä itse teet...
  13. P

    ei millään pahalla...

    \ voi olla, mutta se ei ole yksin minun päätettävissäni. tämähän on kuitenkin keskustelupalsta...ja tiedäthän miten keskustelu toimii, tosin joskus tälläkin palstalla keskustelu on kaukana, itseasiassa aika usein. mutta se että joku jo lisää vettä myllyyn vastaamalla törkeisiin viesteihin saa...
  14. P

    ei millään pahalla...

    jos olet huomannut myös sen että tällä palstalla arvostellaan TODELLA paljon ja SYYLLISTETÄÄN todella paljon ja lauotaan törkeitä komentteja. kyllä minut ainakin saa puolustus kannelle jos joku väittää että nuoret äidit on sosiaali pummeja ja kelan tuilla eläviä ja lapset on taatusti vahinkoja...
  15. P

    Näinkö te nuoret ajattelette?

    ihan selvä provo.
  16. P

    siilinjärven nuoret äidit huomio!

    nosto =)
  17. P

    kysymys teille nuoret äidit!?

    no voisin ehkä sanoa että on ensirakkaus..aiemmin kyllä on ollut suhteita mutta koskaan ei oo tältä tuntunut. Ollaan yhdessä edelleen ja lapsi ei todellakaan ollut vahinko.
  18. P

    siilinjärven nuoret äidit huomio!

    nostelen =)
  19. P

    siilinjärven nuoret äidit huomio!

    nostelen tätä jos sais lisää siilinjärveläisiä äippiä ketjuun. :)
  20. P

    siilinjärven nuoret äidit huomio!

    kertokaa samalla mistäpäin siiliä olette ?

Yhteistyössä