ei millään pahalla...

  • Viestiketjun aloittaja anteeksi vaan
  • Ensimmäinen viesti
anteeksi vaan
mutta ihmettelen teitä nuoria jotka vedätte pultit jokaisesta viestistä jossa vähänkin nuoria äitejä arvostellaan. Ei muilla palstoilla edes välitetä tuollaisista viesteistä vaan jätetään saman tien omaan arvoonsa. Onko joillakin todella niin heikko itsetunto ettei kestä mitään arvostelua, vai mistä johtuu? Itsekin olen lapseni nuorena saanut (16v) joten en todellakaan pidä nuoria äitejä huonoina äiteinä. Jokainen rakastava äiti on paras mahdollinen omalle lapselleen iästä riippumatta. Haluan vielä tovottaa hyvää kesää kaikille tasapuolisesti, ja toivottavasti opitte olemaan välittämättä turhan päiväsistä viesteistä ettekä aina ota kaikkea itseenne. Jokaisen aikuisen ihmisen pitää myös joskus kestää arvostelua.
 
jos olet huomannut myös sen että tällä palstalla arvostellaan TODELLA paljon ja SYYLLISTETÄÄN todella paljon ja lauotaan törkeitä komentteja. kyllä minut ainakin saa puolustus kannelle jos joku väittää että nuoret äidit on sosiaali pummeja ja kelan tuilla eläviä ja lapset on taatusti vahinkoja. että anteeksi vaan sinullekkin. tarkoitit hyvää kommentillasi mutta etkö itse puolustaudu jos sinua syytellään ja sanotaan sinulle törkeästi?
 
anteeksi vaan
Itseasiassa olen oppinut jättämään arvostelijat omaan arvoonsa. Ei tuollaisesta hyökkäävästä asenteesta paljon hyötyä ole. Olet varmaan itsekin huomannut että kommentteja tulee koko ajan enemmän jos niistä ei välitettäisi tuskin kauan jatkuisi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2005 klo 23:10 anteeksi vaan kirjoitti:
Itseasiassa olen oppinut jättämään arvostelijat omaan arvoonsa. Ei tuollaisesta hyökkäävästä asenteesta paljon hyötyä ole. Olet varmaan itsekin huomannut että kommentteja tulee koko ajan enemmän jos niistä ei välitettäisi tuskin kauan jatkuisi.
voi olla, mutta se ei ole yksin minun päätettävissäni. tämähän on kuitenkin keskustelupalsta...ja tiedäthän miten keskustelu toimii, tosin joskus tälläkin palstalla keskustelu on kaukana, itseasiassa aika usein. mutta se että joku jo lisää vettä myllyyn vastaamalla törkeisiin viesteihin saa muutkin palstailijat siihen sitten mukaan.
 
anteeksi vaan
Olen kyllä vieraillut, mutta ei samalla tavalla siellä vastata. Ja varmaan siitä syystä ei pahemmin sinne myöskään sellaisia viestejä tule. Tai ainakin vähemmän mitä tänne.
 
rita18
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2005 klo 15:34 anteeksi vaan kirjoitti:
Olen kyllä vieraillut, mutta ei samalla tavalla siellä vastata. Ja varmaan siitä syystä ei pahemmin sinne myöskään sellaisia viestejä tule. Tai ainakin vähemmän mitä tänne.
ai eikö muka siellä päin räkytellä? hommaappa kuule silmälasit ja katto uudestaan.. =)
 
kukas se kävi vasta sanomassa tuolla +40v aplsatlla jotain törkeää äitien iästä, ja siitä miten joku NIIN vanha voi kasvattaa henkisesti tasapainoisia lapsia ym. ym. ym.
ai ei rätkytetty takasin? siellä joku vetäs sen verran kivat pultit, että laitto sen alotuksen tänne, ja kysy mitä mieltä täällä ollaan, että onko nuoret yleisesti tätä mieltä, vaikkei edes tiennyt että sen ketjun ap olis täältä. eikä siis edes loppujen lopuksi ollut. no sit se piti vielä kopsata tonne mitäs nyt- osioon, kun ei täältä syyllistä löytynyt....
että ei tapella. joo joo.....
 
Gloriosa
Olen itse sitä mieltä, että nuori että iäkkäämpi ihminen, tässä tapauksessa +40v ovat ihan yhtä hyviä lasta kasvattamaan.

Se kypsyys lapsen kasvattamiseen ja hankkimiseen on niin yksilöllistä, että jokainen varmasti, tai no, toivon mukaan tietää, milloin on valmis hankkimaan lapsen..
 

Yhteistyössä