Hakutulokset

  1. *Elba*

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017 *toukokuu*

    Lasketunajan saa heti muuttaa :D soitin neuvolaan ja jostain syystä laskettu onkin 27.12.
  2. *Elba*

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Nii en tiedä onko noi digitkään kuinka tarkkoja. Onhan tuon hcgn nousu jokaisella kuitenkin yksilöllistä ja sekin miten sitä virtsaan erittyy. Mulla oli tänään aamulla 3+, viikko sitten 2-3. Sulla laskettu 3pv myöhemmin et jos vaikka teet uuden loppu viikosta? Meinasitko mennä varhaisultraan...
  3. *Elba*

    Joulukuun pikkuiset ihmeet 2017

    Minäkin voisin liittyä mukaan. Faceryhmä kiinnostaa myös, laitan sulle @MomToBeM viestiä :) Meillä endometrioosi vaikeuttanut lapsen saamista. Edellinen raskaus lähes 1.5 vuotta sitten oli kohdunulkoinen jonka mukana meni vasen tuuba. Nyt kävin yksityisellä tsekkaamassa että tämä on kohdussa...
  4. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kerronpa nyt MiiJanen puolesta kun en tiedä miten täällä käy kun tuolla facessa taitaa nyt enemmän olla. Eli hän on tytön pyöräyttänyt muutama viikko sitten ja kaikki ilmeisesti hyvin :)
  5. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    En vieläkään jaksa synnytyskertomusta kirjoitella, tulin vaan sen verran kertomaan kuulumisia että kotiuduttiin perjantaina ja päätettiin rykästä muutto sit siihen samaan syssyyn :D oli aika rankkaa kun osa kamoista oli vielä pakkaamatta ja välillä sai pientä imettää ja hoidella. Muuton jälkeen...
  6. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Eli meille syntyi vihdoin 12.6 klo 4:44 viikoilla 40+0 pikkuinen tytöntyllerö <3 Mitat 3345g ja 48cm, pipo 34cm. Antoi odottaa itseään laskettuunpäivään, mitä nyt kidutti äitiä torstai illasta asti :D no nyt on pahimmat kivut takanapäin :) synnytyskertomusta myöhemmin. Elba & erittäin...
  7. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Joo tuntuu kyl olevan ihme kidutusta tää. Kuitenki koko ajan esim. suunnitellulla sektiolla vauvoja leikellään ulos aiemmillakin viikoilla. Mulla kuitenkin ke tulee 40+0 täyteen ni ei voida auttaa, sit vasta ku on kunnolla yliaikainen :confused: Mä voin sen verran hehkuttaa että oon saanu tänään...
  8. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    yhä mä täällä kasassa kärvistelen näissä vitunmoisissa kivuissa. Naikkarilla käytiin eilen mutta taas jouduttiin kotiin kun supparit alko laimenee... kohdunsuu on nyt laskeutunut, kaula kadonnut mutta vaan sormelle auki. Eilen illalla taas supistukset 3 tunnin ajan 4 min välein, ehdin taas jo...
  9. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Eulalie niin mäkin netistä ymmärsin että ensisynnyttäjien "ongelma". Kokeilin tossa nännihierontaa niin supparit rupes tulee 6-10min välein, en uskaltanu jatkaa kun koirat pitäis viedä ja mies porissa. Nyt koirat ulos ja nännejä taas hieromaan :)
  10. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    omaa napaa.. elikkäs supparit jatkuu noin 30 min välein. Päivystykseen soitin niin sanoivat että paratabsien ja kuumavesipullojen voimin täytyis yrittää levätä. Joskus synnytyksessä tulee latenssivaiheita eikä auta kun odotella. Tää on kyllä perseestä! Synnytys oli kuitenki hyvin käynnissä 12...
  11. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Nyt oon saanu levättyy, supparit tulee enää 30 min välein jos silloinkaan. Ärsyttää kun alko niin lupaavasti! Kättärilläki sanoivat et eiköhän illalla oo vauva sylissä. No seuraillaan! Kiitos kaikille tsempeistä! ?
  12. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Täällä vituttaa ja turhauttaa!! Noi litalginit sai ainoostaan aikaan sen että supistukset tulee enää n. 10 min välein... ois pitäny jättää ottamatta mut ajattelin et jos sais ees hetken nukuttuu mut en saa ku supparit kuitenki tulee kivuliaina. Yritin tossa just imuroida mut ei auttanu sekään...
  13. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Täällä supparit laantu illalla vaan hetkeksi. Koko yö valvottu, kärvistelty ja kellotettu. Säännöllisesti tulee vieläkin. Kättärillä käytiin tsekkaamassa ettei oo vettä tullut ja käyrillä makoilin parikyt minsaa. Kohdunsuu vasta nipin napin sormelle auki. Olisin saanu jäädä sinne mut mieluummin...
  14. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Täällä näyttää supistukset laantuvan :ashamed: no nyt on ainakin limatulppa saanut kyytiä! Pitäisköhän mun huomenna soittaa synnärille ja kysellä neuvoja kun enhän mä varmaks tiedä mitä kaikkea tuolta lorahti. Pikkareiden läpi tuli sohvalle asti ja uudelleen vielä vessakäynnin jälkeen. .
  15. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Täällä nyt ollut koko illan ilmeisesti supistuksia :D aloin tossa jossain vaiheessa tunnustelee et näähän tulee jonkinlaisessa syklissä. Mahaa puristaa mut ei oo kivuliaita. Kattelin tässä leffaa sohvalla ja kun nousin niin housuun lorahti tosi limastavuotoa. Et ilmeisesti ainaki saanu...
  16. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Hei, mikä toi synnytystapa-arvio on missä käytte? Miks mulle ei oo kukaan maininnu tollasesta mitään.. pitäiskö se tehdä kaikille? Tänään oli neuvola 39+0 paino +800g/vk (koko raskauden aikana +15,8 kg) turvotus + pissa puhdas rr 116/69 sf 34 tarjonta rt syke 135-145 liikkeet +...
  17. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    heisu kummalle puolelle potkii? Yksi "uskomus" on että tyttö potkii oikealle puolelle ja poika vasemmalle ;D itsellä ainakin tyttö tulossa ja oikea kylki koetuksella. Täällä yritettiin peittojen heilutuksen merkeissä saada jotain aikaseksi. No lievää menkkamaista vihlontaa ollut nyt mutta ei...
  18. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Just.. Uusi tutkimus varoittaa: Ei vauvan kanssa samaan sänkyyn | Raskaus ja lapset | Iltalehti.fi
  19. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Kiitos Miltsu KESÄKUUN (hui!) pinkasta!! :) Kyllä mä nyt yhä oon sitä mieltä että tää odotusaika on menny tosi nopeesti. Masua tulee kyllä varmaan ikävä tai ei ehkä niinkään tätä valasfiilistä vaan sitä että joku hengaa aina mukana ja ilmottelee ittestään :heart: Kiitos tuhannesti noista...
  20. *Elba*

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    APUA! Mä en tiiä mitä näille teen! Vasen vielä kamalampi kun oikee ja nää on kipeet... Tuntuu pahalta kävellä. Nyt on kaukana se aika kun aikoinaan ei löytyny sopivia balettitossuja kun niin kapeat ja sirot jalat! Neuvolassakin terkka vaan neuvo syödä ananasrahkaa ja välttämään suolasia kuten...

Yhteistyössä