Hakutulokset

  1. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heippa! Omasta viime kirjoittelusta on toooosi paljon aikaa, mutta nyt pakko tulla kysäisemään viimeisimpiä kokemuksianne apteekin omasta r-testistä. Antaako viivanpaikkaa? Mulla siis kierukka, mutta nyt ollut lämpöilyä 3 viikkoa ja eilen alkoi oksettava olo joka jatkuu vaan. Apteekin oma antoi...
  2. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Niin ja mulla digi näytti keskenmenokierrossa negaa vaikka muut testit näytti hailakkaa plussaa..
  3. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tässä mietin että olisko voinut olla sillon ovulaatio, kun oireet oli sen sorttisia sillon.. en tiedä. Vielä en digiä osta, mutta toki sitten jos viivoja vaan tulee muttei niistä tolkkua saa
  4. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20150401 180300 tässä nyt lähes kuivana vielä.. voi mur. Ja vaikka ajatus vauvasta olisikin ihana niin tähän kohtaan se nyt ei kovin suunniteltu olisi vaikka toki sitten vaan muutettaisiin suunnitelmia ja pidettäisiin. Mulla siis 3,5v poika josta plussasin +6 viikolla..
  5. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Varmasti testailen jo ennenkin sitä, mutta tuo viiva on oikeesti punainen. Jos on viivanpaikka niin lähtee todella vihainen reklamaatio kyseiseen firmaan.. nyt jo kuiva ja ihan selvä viiva on, värillä. Ei tartte tihrustaa.. huoh. Kokemuksia kaipaisin jos jollakin tosta testistä on. luulin...
  6. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Niin ja en tiedä. Menkkoja ei ole ollut yli kuukauteen ja kierukan kanssa en muutenkaan vuotele.. nyt ollu kaikennäköisiä oireita ja valkkaria tulee tosi paljon yms niin ihmetyttää.. :/
  7. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ohjeessa lukee että 3-5min pitää pitää siinä omassa astiassaan.. pidin max 3min
  8. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    vähän muokattu jo erottuis paremmin
  9. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20150401 180222 aijaa näköjään raiskaa kuvanlaadun, koska mun puhelimessa näkyy tosi selvästi myöskin kuvissa viiva :(
  10. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    lähtötilanne n 4min kastamisesta nyt rakkaat kanssatestaajat pyydän apuja.. pari viikkoa sitten kyselin mitättömästä viivasta. olen testaillut pari kertaa tässä välissä, ja aamusella n.1 tunnin lirusta pc puikkoon viivanpaikka/tosi haalea haamu. Ostin pregent stickejä ja pc liuskoja, pregent...
  11. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    No nyt alko jännittämään.. tokkopa tuo silti plussaksi muuttuu, mutta kummastuttaa kun oloja on joka lähtöön ja testi ei ole tyhjä, hmm.. harmi juttu aigle, mutta voihan vuotelu olla harmitontakin.. :) toivotaan plussaa!
  12. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla on kokemusta, mutta viime vuoden alulta. Nyt jännittää. "Selvästi" siinä jotain on eli tyhjä ei ole, mutta kuitenkin kiinnostais tietää paljonko tuo noita turhia antaa.. mulla ei oo mitään hajua koska olisin voinut raskautua, viime viikolla alkoi alaselkä ja maha temppuilemaan...
  13. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    20150323 094614 kokeilen linkkiä vaikka tuskin toimii.. kuinkas helposti tuo uusi rfsu antoikaan viivanpaikkoja/haamuja?? Tähän kyllä tuli heti jotain havaittavaa tuohon testialueelle muttei kuitenkaan mitään selvää ainakaan vielä.. kuva on otettu n.5min teosta.
  14. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Huomenta :) en ole pitkään aikaan täällä pyörinyt, tai lukenut olen mutten kommentoinut, porukka näyttää reippaasti vaihtuneen :) enpä olisi uskonut löytäväni itseäni täältä kirjoittelemasta.. ero tuli syksyllä ja uusi mies on kuvioissa,kierukka löytyy mutta niin löytyy raskausoireetkin. tänään...
  15. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Ei tuo kaiketi apteekin oma ole lumihippu? Näyttäis apteQin testiltä.. mulla ei ole siitä kuin negatiivista kokemusta, antoi kaks kertaa punaisen viivan vaikken ollut raskaana. Osalla kaiketi ihan hyvin toiminut.. kuva on aika huono, mutta kyllä siellä jotain näkyy.. josko olis sitä itseään? :)...
  16. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Samoin sulle, ja niin toivon että teillä tärppää ensi kuussa <3 jossakin kohtaa ne ratkaisut on tehtävä, tää on meille nyt se hyvä aika :)
  17. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Selkee viiva mandala.. meillä jää nyt vauvan"teko" tauolle. Mulla alko koulu, ni en nyt halua sen keskeytyvän, vaikka tuskin tärppäisikään. Oli miehelle kova paikka kun sanoin haluavani e-pillerit, mutta tiedän sen olevan oikea ratkaisu. Samalla saisi kierron tasaantumaan, niin on parempi alkaa...
  18. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Onnea plussalaisille ja haamuilijoille pidän peukkuja :) neIHMiä hyppäsin taas kommentoimaan, mä näen selvän punertavan viivan :)
  19. A

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    neIHM, kaikissa nään viivaa :o ja väriä! Olispa plussa <3

Yhteistyössä