Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kattelin tuolta Catharinin laittamalta sivulta että dpo 8-11 nousee merkittävästi plussanneiden osuus. Tuolla välillä ilmeisesti hcg nousee yleensä niin että alkaa näkyä edes haaleana plussana testissä. Dpo 6 ja 7 plussaa jokunen myös :D

Tytön muumi-kuumemittarilla mitattu aamulämmöksi suusta 36,6-36,8 astetta. Vaihteli tuolla välillä. Huomaa että nyt mennään ovulaation jälkeistä aikaa, heti alkoi väsymys :(

Tsemppiä kaikille maanantaihin!
 
Olinpas hidas kun viestiä kirjoittaessani tänne tuli neljä uutta! :D

empuska, mikä dpo? Joillakin näkyy vasta myöhemmin, tuolta countdowntopregnancy-sivustolta voi kattoa noita rosentteja. Tsemppiä!
 
Voiko muuten olla mahdollista että alkion kiinnittymisen tai yrityksen aikoihin tulis joku ns raskaushormonipiikki?! Mietin tätä jo aiemmin sillä kahdessa edellisessä kierrossa tais olla juuri dpo7 oon saanu raskaustestiin aika vahvat haamut jotka tosin sitten myöhemmin hiipuivat. Toissa kierrossa testasin niin aikasin kun tuli niin selkeet tissikivut joita mulla ollu vaan ollessani raskaana että oli pakko testata ja heti piirty dpo7 rfsu:hun viiva. Tännekin sillon sen laittelin kun ihmettelin. Tässä se testi vielä uudestaan:image
MUOKS. Seuraavana aamuna testi rfsulla oli puhdas nega.
Ja tässä vielä viime kierron pc dpo 7 joka myös nega jo seuraavana päivänä:image

Tuli vaan mieleen tosta Catharinan aikaisesta viivasta. Toivon toki että sun viivasi on oikea.
 
Viimeksi muokattu:
Voi mahottomuus kuinka jännää tää on, täällä menossa kp21 ja oireina edelleen alavatsakivut, eilen jomotti alaselkää ihan kuin menkat ois alkamassa. Yritän olla kyttäämättä oireita, kun pelkään kuvittelevani :) Minulla kierto ~30 päivää, milloin luulette, että voisi tämä yksi hätähousu testata ensimmäistä kertaa? Menkkojen pitäisi siis alkaa reilun viikon päästä.

Plussatuulia kaikille ja onnea kaikille plussanneille! :)
 
Empuska. Pitääpä syynätä sun kuvaa ku pääsen sisälle :D

Cisu. Ei siinä mitään piikkiä kyl tuu. R.hormoni eli hcg erittyy istukasta ja sen määrä nousee sieltä "nollasta" (eli alle 5) eksponentiaalisesti eli about tuplaten päivän parin välein.
 
Mulla on kokemusta, mutta viime vuoden alulta. Nyt jännittää. "Selvästi" siinä jotain on eli tyhjä ei ole, mutta kuitenkin kiinnostais tietää paljonko tuo noita turhia antaa.. mulla ei oo mitään hajua koska olisin voinut raskautua, viime viikolla alkoi alaselkä ja maha temppuilemaan, viikonloppuna alkoi hajuaisti herkistymään rajusti, perjantaina kerran tuli oksennus ja tänään aamusta alkaen tehnyt kovasti pahaa ja oksentanut olen pari kertaa, alamaha ja selkä jomottaa, pää särkee, pissattaa koko ajan, lämmöt koholla, viluttaa, etoo ja valkovuotoa tulee ihan tosi paljon. Siksi ihmetyttää nää oireet kun en tosiaan ole raskautta pitänyt edes mahdollisena..
 
Empuskan viivasta en osaa sanoa ku en ole noilla oikein testannu...


Oma napa vähän epäilyytää ku oloja ei taas ole oikein ollenkaan. Tekis mieli testata mut vähä jännittää jos se viiva on taas joku epämääräinen ja joutuu vaan stressaamaan.
 
Juu mustakin tuo ns piikkiteoria vaikutti kaukaa haetulta. Silti ihmettelen niitä dpo7 viivoja. Varsinki ton rfsun. Tahdon uskoa että oli sit ees jotain yritystä kiinnittyä edes.

Minnillä näkyy viivaa :)

Annikaeveliinan en osaa sanoo, salama häirii.

Empuskalla arpomisen paikka kun sofit on kyseessä ;)
 
Annikaeveliina kyllähän noi oireet kuulostaa "lupaavalle".. sikäli jos raskaus oli toiveena :)! Ja mun mielestä kans turhia viivoja ei yleensä tuu..jostain ne tulee, vähintäänkin epäpuhtauksista jos ei muuta. Mäkin olen tehny aina ihan blankoja testejä vaik miten kääntelis (ja mähän kääntelen) joten yleensä kaikki muu kertoo jostain. Ostappa joku muu testi, rfsu ei taida olla ihan silleen herkunmästä mitä olen täällä katsonu viivojen kehittymistä. Esim apteekin oma antaa nopeammin selvää viivaa vaikka herkkyys on olevinaan sama.
 
Nyt pelottaa... Aamulla herätessä kahdeksan maissa huomasin pientä ruskeaa vuotoa. Kuukautiskipuja ei ollut, vaikka mulla normaalisti alkaa ikävän vahvat kivut jo vähän ennen vuodon näkymistäkään. Ajattelin sitten hetken odottaa vahvistuisiko vuoto tai alkaisivatko kivut, mutta ei kumpaakaan ole tapahtunut. Vuoto on aavistuksen muuttunut semmoiseksi punaviinimäisemmäksi tummanruskeasta, mutta ei vahvistunut eikä tullut semmoseksi iloisen mansikanpunaiseksi kuten yleensä. Mullahan on semmoset monsuunimenkat aina että oksat pois, joten olen huolissani. Plus sitten nää kaikki oireet mitä mulla on ollut, tiedän ihan varmasti etten ole kuvitellut, eli jotain ongelmaa nyt on vaikka en olisikaan raskaana. Sekin jo ihmetyttää että menkat oli ees tän päivän myöhässä, en edes muista milloin olis ollut... Soitin lääkärille, mutta tavan mukaan täytyy nyt taas odotella ennen kun soittavat takaisin ja revin suurinpiirtein hiukset päästäni täällä.

... Nyt sitten käväisin taas veskissä, edelliskerrasta reilu vartti... Nyt ei sitten ollut enää edes sitä punaviinimäistä vaan taas ruskeaa ja pyyhkiessä ihan onneton viiru väriä, vähän ku ois niistänyt ilman että nenä edes vuotaa...
 
Viimeksi muokattu:
Minni, kyllähän siellä viiva on :)

Nyt sitten soitettiin takaisin ja sanottin vaan että odota viikko :eek: En mä pysty. Meen varmasti hakemaan vielä testin tänään kunhan pääsen apteekille (pitää odottaa tonne kolmen paikkeille) ja teen sen varmistukseksi, mutta jotenkin nyt on luovuttanut fiilis että nega siellä on ja nyt on pielessä jotain muuta. Terkkarin nainen ehotteli että oisko hiivaa tai sukupuolitautia ja vähän huvitti molemmat, hiiva ollut joskus kerran ja muistan kyllä millainen se oli, ei ole nyt. Sukupuolitautiin ei ole mahdollisuutta, molemmat meistä testattu suhteen alussa, eli miehen täytynyt juoksennella vieraissa mikäli olisi tauti ja kieltämättä olen kyllä varma ettei ole vieraissa ollut. :D Hajottaa aika pahasti nyt, kerkesin jo eilen uskoa jo siihen että oon varmaan nyt oikeasti raskaana... Ehkä voin silti ollakkin, en tiedä, mutta joka tapauksessa joku ongelma nyt on pakko olla. Pieni paniikki alkaa nousta :( Pitää ehkä varailla yksityiselle lääkärille aikaa mikäli vuoto jatkuu tämmösenä tai oireet ei lähde.
 
Ystävällä just parhaillaan menossa raskaus ja hän sanoi että tuli suurinpiirtein normaalit menkat joiden jälkeen alkoi ihmetellä oireilua, testasi ja oli plussaa. Eli sinänsä varmaan ei olis mahdotonta raskauskaan, mutta jotenkin ei ihan hirveän isoa uskoa tuohon ole enää vaikka oireet sinänsä olis tosi selvät. En tie voiko semmosta kuvitella että oikeasti joku mistä en pidä ollenkaan (bbq kastike) maistui eilen hyvältä? :D Kai voi. Ehkä oon tullut luulosairaaksi :eek:

/ Typo... Hirven iso usko. No, onhan sekin iso eläin... :D
 
Viimeksi muokattu:
Minni: kyllä siellä viiva on! Varovaiset onnittelut :)

Lukka: onpas kivaa, kun jännätään samoilla päivillä! Minullakin tosiaan ovistesti näytti selkeän plussan perjantaina ja oli jo haalistunut kun tein testin lauantaina päivällä. Joten uskon, että ovis tapahtui pe-la yönä tai la päivällä, kun tunsin hieman kipua oikeassa munasarjassa. Eilenkin tein ovistestin ja oli jälleen haalistunut. Testailla ajattelin dpo9 tai dpo10 tietämillä (jos maltan sinne asti)... Asutaan ulkomailla ja ollaan tulossa pääsiäiseksi Suomeen, joten tiedon mahdollisesta raskaudesta haluaisin ennen lentoa :)

Aigle: toivotaan parasta, ja tee ihmeessä uutta testiä jos se vaikka antaisi mielenrauhaa. Mitkä päivät sinulla menossa? Voisikohan vain olla jotain oireitta raskauteen? Tsemppihali!

ON: dpo2 menossa, mutta hieman epävarma olo, sillä oviksen aikoihin ei oikein limoja näkynyt... eli meniköhän to illan ja pe illan touhuilut hukkaan kun ei niitä simppojen uintia helpottavia limoja näkynyt? Eilen tuntui kohdussa paineen tunnetta ja tänään taas oikean puoleisessa munasarjassa tuntuu "kuplintaa", täh? Olikohan sitä ovista sittenkään?
 

Yhteistyössä