Hakutulokset

  1. 0

    Ns. vaativa vauva!?

    Heippa Teppis! ja onpas hauska lukea minun aloituksesta alkanutta viestiketjua, olen siis entinen Hiipi =) Tutulta tuo tosiaan kuulostaa, juuri tuollaista muistan sen olleen varsinkin esikoisen aikaan. Katselin että olen viimeksi tänne kirjoittanut kun toinen poikamme syntyi -10. Joukon...
  2. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Heipat kaikille! Pihlalle piti tulla kommentoimaan että ihan kuin kertoisit minun anopistani, tai anoppikokelaasta. Hän nimittäin tekee juuri tuota samaa. hän ei myöskään pidä minusta, eipä sillä, ei hänkään kuulu minun lähimpiin ystäviin. Hän myös on todennut että ihan hyvin riittää että...
  3. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Moikka kaikille ja tervetuloa minunkin puolesta Äksyrouvalle Meillä tyttö täytti pari päivää sitten 1kk ja tänään oli neuvolaa. Oli hieman kasvanut tyttö, painoa 5270g (synt.3705g) ja pituutta 56cm (synt. 50cm). Neuvolan täti kyseli että "Niin ihan rintamaidollako vielä mennään??" Juu...
  4. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Huomenta myös täältä! Meidän tiedot myös oikein, kiitos päivityksistä! Niin jä tämä vauva on meidän kolmas, pojat ovat 4v ja 2,5v. Meillä on tutti ollut käytössä melkein alusta alkaen. Tuosta maidon "suihkuamisesta" sen verran vielä että olen päivisin yrittänyt imettää hieman takakenossa...
  5. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *vauvahöpinät*

    Moikka kaikille! Pieni tauko kirjoittelussa.. aika haipakkaa 3 pienen lapsen huushollissa tällä hetkellä mutta kyllä me selvitään. Aikaa ei vaan jää yhtään ihmettelyyn :whistle: Täällä vauva on aika rauhallinen tapaus, välillä vatsaa vääntää kun mulla tulee maitoa suihkulla niin ei kerkee...
  6. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Juu jos itsekin rustais jonkinmoisen synnärikertomuksen.. On muuten huimaa miten erilaisia kaikki synnytykset ovat kun niitä lukee =) Eli jouluaattona lähdimme minun vanhemmilleni pukkia odottamaan ja pukkihan me myös nähtiin. Lapset sai lahjansa ja me käytiin vielä miehen kanssa haudoilla...
  7. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Huomenta ja hyvää joulupäivää kaikille!! Ilokseni saan ilmoittaa että meille syntyi tänään 25.12.2012 klo 01.55 rv 39+1 pieni tyttö mitoin 3705g ja 50 cm. Synnytys oli nopea ja luomu! Onnea myös muille vauvansa saaneille ja tsemppaukset lopumetreillä oleville! Onnellinen 081012
  8. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Huomenta!! Joulusiivous aloitettu ja samalla vauvan häätöyritys nro 267.. Mua on supistellu kipeästi päiväsaikaan nyt viimeviikon la ja su ja eilinen koko aamupäivä kestäen iltaan jolloin ne hiipuu pois. Alkaa selkäpoltolla ja siirtyy alavatsalle ja on todella napakoita jo mutta eivät...
  9. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Iltaa!! ONNEA TAAS JAKAUTUNEILLE, teitä on jo paljon :flower: Aika menee olotiloja kytätessä ja joulua pelätessä.. Mä niin haluisin jo vauvelin syliin ja samalla toivon ettei lähtö tulis just aattona! Eli hyvin kaksipiippuiset ajatukset on. Kaikesta ennenaikaisuusuhasta huolimatta tämä...
  10. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hirmuisesti paljon ONNEA kaikille vauvansa saaneille ja lopputsempitykset täältä minunkin suunnastani vielä mahakkaille!! Noita synnytyskertomuksia on tosiaan mukava saada luettavaksi, kaikki niin erilaisia.. Me käytiin kääntymässä synnärillä tiistaina kun oli supistellut aamu 01.00 asti...
  11. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

    Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!! Niin ja erityisen paljon ONNEA VAUVAN SAANEILLE :flower: Ihanaa käydä täällä aina kurkkaamassa kenelle lähtö on synnyttämään tullut.. Liinailusta sen verran että itse omistan kaksi liinaa ja nyt ostin myös manducan kun olen kuullut paljon hyvää siitä...
  12. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Hei Kaapo80, haluaisitko avata sun synnytystä, miten meni? Kerroit jo että oli erilainen kuin edellinen.. Niin ja mukava kuulla että vauva päässyt jo kotiin, aina helpompaa niin päin!
  13. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Niin ja Vaavimasulle tsempit jos nyt olet pääsemässä vauhtiin!! :popcorn:
  14. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Huomenta! On ruvennut vaihtelevasti valvottamaan näin öiseen aikaan ja nytkin olen jo jonkin aikaa hereillä ollut.. Rupesin sitten riisipuuroa väsäämään :) Onnea Minsku82 pienestä tytöstä, oli kyllä nopeaa toimintaa kun alkuun pääsi!! huh.. Omassa olotilassa ei nyt ole tapahtunut yhtään...
  15. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Paljon onnentoivotuksia Kaapolle pienestä pojasta. Hyvän kokoinen hän jo oli :) Ja onnea myös Madickenille pienestä tytöstä!! Ihanaa kun rupeaa näitä vauvauutisia satelemaan :popcorn:
  16. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Kiva kuulla myös sinun kuulumisia Kaapo80 samasta tilanteesta. Juuri tänään muistelin miltä tuntui kun pääsi esikoisen aikaan sairaalasta pois 5 viikon makaamisen jälkeen. Olin ihan rikki! Lonkat särki ja kunto ei ole koskaan ollut niin huono kuin silloin. Synnytyskin oli varmaan osittain tuon...
  17. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Mukava kuulla että täältä löytyy kohtalotoveri Nuusku82 ja hauska sattuma myös että meidän esikoinen on syntynyt Kys:ssä ja siellä siis makasin 5 viikkoa rv29-rv34. Oletko nyt siis osastolla vielä? Jos niin kohtahan ne sinut sieltä vapauttaa mutta raskasta se on ei voi muuta sanoa...
  18. 0

    Funneling eli kohdun sisäsuun "tunneloituminen", avautuminen..

    Kolmatta lasta odotellaan ja la olisi niinkin paljon kuin 31.12.12 eli niinkuin esikoinen totesi niin vauva tulee rakettien kanssa. Nyt on vaan käymässä ehkä niin että tuleekin hieman etuajassa jos merkit paikkaansa pitävät. Jouduin saikulle reilu viikko sitten kun oli ollut kivuttomia mutta...
  19. 0

    Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

    Heippa, uusi ilmoittautuu näin loppumetreillä mukaan! Jos sopii..? Kolmatta lasta odotellaan ja la olisi niinkin paljon kuin 31.12.12 eli niinkuin esikoinen totesi niin vauva tulee rakettien kanssa=) Nyt on vaan kaäymässä ehkä niin että tuleekin hieman etuajassa jos merkit paikkaansa...

Yhteistyössä