Hakutulokset

  1. L

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Eiköhän sitä ryhmää voisi pitää auki ainakin siihen asti että viimeiselläkin täyttyy 12vkoa? :) Sen jälkeen voisi alkaa sulkemaan, sillä fb:ssä kuitenkin keskustellaan omilla nimillä jopa hyvin intiimejäkin asioita, niin olisi hyvä jos sinne vakiintuisi tietty porukka, joka yhdessä kokisi asiat...
  2. L

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Täällä myös oireet hyvin erilaiset verrattuna kahteen aikaisempaan. Tai ei niinkään erilaiset, mutta paljon voimakkaammat ja alkaneet paljon aikaisemmin. Pahoinvointi jatkuvaa, oksentamassa saa käydä useamman kerran. Närästys on aivan jäätävää, mitään ei voi syödä ilman närästystä. Lisäksi tämä...
  3. L

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Onnea kaikille plussanneille! <3 Täällä neuvolaa varattu kesäkuulle ja yritetty pärjäillä oireiden kanssa. Wc-pöntön kanssa tehnyt tuttavuutta useamman kerran tänään ja jatkuva pahoinvointi riesana. Lisäksi klassinen närästys, hajuyliherkkyys, väsymys ja vatsan vihlaisut aina tehdessä jotain...
  4. L

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Hei! Jospa minäkin uskallaudun mukaan jo :) 25.1/Llinndda/23v./3.lapsi/Nkl Tänään tehty positiivinen raskaustesti useampi päivä ennen menkkojen oletettua alkua, oireet oli vaan niin vahvat että tiesin olevani raskaana tää oksettava olo on jäätävää ja nopesti sitä unohtaa mitä tämä olikaan...
  5. L

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Rahahuolet täälläkin tuttuja... esikoisesta sain minimi äitiyspäivä rahan joka myös on hyvin mini ja mies teki osa-aikaisena töitä (käteen sai noin 600e/kk). Sitten mies jäi työttömäksi eikä saanut mitään tukia koska ei ollut ammattia ja oli niin nuori, joten elimme minun ä-rahalla ja myöhemmin...
  6. L

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Ekana kommentoin fb:stä. Tosiaan siellä puhutaan lapsista enemmän henkilökohtaisella tasolla ja on kuvia. Ja kaikki muut ovat omilla henkilöllisyyksillään niin mielestäni on vain reilua että ryhmä pysyy sellaisenakin. Esim esikon ryhmässä meillä niin hyvä jengi että ollaan käyty yhdessä...
  7. L

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Äidille soitettu tänään tuloksia ja huonojahan ne olivat kuten arvasin :/ Eli äidillä todettiin nyt rintasyöpä ja leikkausaikaa odotellaan saapuvaksi :(
  8. L

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Täältä hieman huonompia uutisia :/ Meillä tuli miehen kanssa ero, eli nyt sitten odotellaan tätä pikkuista esikoisen kanssa kahdestaan :/ Äidiltäni löydettiin myös kasvain rinnasta, tiistaina saadaan tietää onko syöpä :/ ja samana päivänä esikko täyttää 1v... äidiltäni aikaisemmin keväällä jo...
  9. L

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Heipsan! :) Jospa sitä taas pitkästä aikaa kävisi tänne kirjoittelemassa :) Eli ultrassa käyty, yksi pieni eläväinen taputtelija siellä eleli :) La siirtyi hieman, olisi nyt 10.2 Lääkäri ultrasi kätilön jälkeen suonien virtauksia kun edellisessä oli r-myrkytys. Totesi, että pieni riski...
  10. L

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Heipat taas pitkästä aikaa! :) Ja anteeksi kun en ole vastaillut pyyntöihinne, toivottavasti olette kuitenkin päässeet ryhmään Hipun kautta. Nyt kun muistan vielä, yazmiina, itse olen muuttamassa tervakoskelle tämän kuun lopussa eli aika läheltä :) Mukipuu: mun kälyllä esikoiselta...
  11. L

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Heipsan taas pitkästä aikaa. Anteeksi etten ole pitkään aikaan täällä käynyt :/ Puhelimeni hajosi ja tämä tietokonekin vetelee viimeisiään niin en ole päässyt käymään. Myös pahoinvoinnit veti sängyn pohjalle joksikin aikaa, onneksi nyt ovat jo helpottamassa, toivottavasti myös loppuvat tähän kun...
  12. L

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    heipsan taas :) juhannuksena oltu reissussa, joten en ole kirjoitellut tai vastannut fb pyyntöihin. tämän jälkeen käyn vastaamassa :) juhannuksena jäin kiinni ja kerrottiin sitten siellä olleille :) oloista: kestokrapula rantautunut tännekkin ja pari kertaa meinannut laatta lentää :/ vattaa...
  13. L

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    tervetuloa uudet :) painosta: mulla tuli esikoisen aikana painoa 28kg, ihan järkyttävä määrä!! kaikki kiloista tulivat puolenvälin jälkeen, viimeisellä kuukaudella tuli jopa yli 2kiloa viikossa painoa lisää :/ no todettiinhan minulla r-myrkytys, joten nousu johtui tod.näkösesti siitä :/ mutta...
  14. L

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Onnittelut kaikille uusille plussanneille, tervetuloa joukkoomme :) Ja pahoittelut kaikille menetyksen kohdanneille :( Itse täällä aika rajun flunssan kourissa, joten en ole hirveästi ehtinyt kirjoittelemaan. Luen kyllä tekstit päivittäin ja pyrin lukemaan yksityisviestitkin joka päivä...
  15. L

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    eli minulle voi laittaa yksityisellä viestiä täällä kaksplussan puolella ja lisään teidät fbssä kaverwikseni ja liitän ryhmään :) ryhmä on salainen, joten sitä ei löydä hakemalla :)
  16. L

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    seawind teki minusta myös käyttäjän, eli minulle yksärillä viestiä jos haluaa fb ryhmään liittyä :)
  17. L

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    mä laitan seawinfille fbssä viestiä et siirtäiskö käyttäjäoikeudet mulle niin voin lisäillä porukkaa sinne. eli laittakaa vaikka mulle yksäriä niin lisäilen sinne porukkaa kun saan "oikeudet".
  18. L

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    mä en tiiä oonko jotenkin poikkeus tapaus mut en oo osannu murehtia vielä yhtään oireita/oireettomuutta :) jotenkin on todella helppo olla kun ei tarvitse googletella ja ihmetellä, vaan aattelee että kuuluu asiaan :) tosin ekassa raskaudessa olinkin ylihysteerinen :) nyt yritän vain olla...
  19. L

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    pahoittelut surun kohdanneiile :( täällä tänään kerrottu omille vanhemmille... äiti otti hyvin mutta oma isä haukku tulevaisuudrn meille lyttyyn (hieman hankala elämän tilanne meillä) ja nyt pitää mykkäkoulua... myös ekat huonovointisuudet koettu ja väsymys erittäin voimakasta :// huomenna...
  20. L

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    S4nnn, mun tuttava sai positiivisen raskaustestin vasta viikolla 8, et toisilla vaan ei erity hormoni sinne virtsaan niin nopeasti :)

Yhteistyössä