Hakutulokset

  1. Taggu

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Suhteesta Ollaan tuon mun miesystävän kanssa tunnettu vasta toukokuusta alkaen, sitä ennen vaan mesessä juteltu. Sitten autoin häntä kun joutui asunnottomaksi ja nyt ollaan tässä... puolisen vuotta siis oltu vasta yhdessä, ja koko sen ajan asuttu saman katon alla. Luulin että hän vähän aikaa...
  2. Taggu

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Oikein mahtavaa uutta vuotta kaikille! Olkoon tuleva vuosi parempi kuin edellinen :) Tänään eka kertaa ollut sellanen olo ettei tee mieli syödä ja tietyt asiat ällöttää... Toivottavasti jää tälläiseksi, en missään nimessä halua potea pahoinvointia. Tänään miekkonen mainitsi ekan kerran...
  3. Taggu

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Tänään ollut superväsynyt päivä, ja suru olo. Myös inhottavaa vatsakipua paljon. Tuli maattua koko päivä. Puolitoista viikkoa ekaan neuvolaan! Jännittää ihan hirmusti. Ultraa odotan innolla. Uudenvuoden suunnitelmat meni kyllä testin jälkeen vähä uusiksi... Piti pitkästä aikaa nauttia hiukan...
  4. Taggu

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Aa minut vois listaan laittaa vaikka la ei tiedos vielä taggu 26v/ensimmäinen/NKL
  5. Taggu

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Kamalasti säikyttelee vatsakivut nyt. Tosiaan neuvolassa en oo vielä käynyt. Varsinkin tänää ajoittain aika koviakin menkkakipumaisia kipuja.
  6. Taggu

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Liittyisin myöskin erittäin mielelläni... Jostain syystä aivoni ei noita ohjeita osanneet käsitellä... Mut jos mukaan pääsis :)
  7. Taggu

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Joo meilläkin asuntopulmaa. Tällä hetkellä asun kimppakämpässä ja käyössä periaatteessa pikkunen huone. Vuokra kolmioo aateltu hakea..mutta enpä tiedä miten talous kestää.
  8. Taggu

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Minä olen kertonut vanhemmilleni ja muutamalle kaverille vasta. Olisipa nopeasti se neuvola jo!!! Mulla vähän kinkkinen tilanne kun mut just hyväksyttiin aikuiskoulutukseen ennen plussausta... Toivottavasti käy koululle että aloitan opiskelut ja jatkan sitten äippäloman jälkeen. Tosi...
  9. Taggu

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Moikka! tuppaudun tänne vaikka vielä en ole neuvolaan kerennyt. sinne ois aika 10.1. viikolla 6 ilmeisesti kuitenkin nyt ollaan. Joulupäivänä tein pariinkin kertaan plussat. Oireita on tähän mennessä ollut vähän... rintojen arkuutta jo pari viikkoa, vatsan vihlasuja, väsymystä, ilmavaivoja ja...
  10. Taggu

    Odottajista / tuoreista äideistä seuraa (HKI)

    Täällä juuri plussannut 26w tuleva mamma.. Mikäli kaikki hyvin menee. Ekassa neuvolassa en ole edes vielä käynyt, mutta ilmeisesti rv6 mennään.

Yhteistyössä