Hakutulokset

  1. V

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Täältä ilmoittautuu yksi odottaja lisää. Tänään ilmestyi plussa testiin ja laskettu aika olis 15.6. :) Fb-ryhmään voisin minäkin tulla kirjoittelemaan :) Laitan viestiä miranenn!
  2. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Moikka :wave: Kyselenpäs teiltä että näettekö testissä mitään... :D Itse olen siinä jotain näkevinäni mutta taidan nähdä omiani... Testi on Promatris one step, saman merkkisen testin tein edellispäivänä ja se oli puhdas nega. Nyt kp 31/30-34
  3. V

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Auttakees nyt avutonta :D Mä tein edellispäivänä (kp 26/29-30) testin joka näytti negaa mutta puolen tunnin päästä siihen ilmestyi punainen viiva mikä kuitenkin haalistui mutta on edelleen siinä näkyvissä... Tänään tein testin ja sekin näytti negaa kunnes taas testiajan jälkeen ilmestyi...
  4. V

    ~~ Elokuun ihmeet 2013 ~~ Ensimmäinen vuosi

    Heips taas pitkästa aikaa :wave: Meidän neiti on jo hiukan yli 2kk :O Aika mennyt ihan hurjan nopeeta... 2kk neuvolassa käytiin ja mittaa neidillä tasan 6kg ja 56cm =) Nimenkin neiti sai jo kolmisen viikkoa sitten. Jälkitarkastus oli itselläkin jo ja kaikki oli kunnossa. Paino...
  5. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Heissan pitkästä aikaa!! Onnittelut kaikille vauvan saaneille :) Meidän neiti syntyi 18.7. (rv 36+5), mitat oli 3685g ja 51cm. Alku oli neidille vähän ankeaa kun jouduttiin moneen kertaan pistelemään kantapäihin kun seurattiin sokereita (jotka oli ok) ja bilirubiiniarvoj, jotka sitten...
  6. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

    Täällä on neuvolassa tavallaan kesäsulku, raskaana olevat ja alle 1-vuotiaat otetaan vaan tuona aikana. Eli mulla neuvolat jatkuu ihan normaalisti.
  7. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet kesäkuussa ~~

    Eipä oo taas vähään aikaan tullut käytyä täällä :ashamed: Neuvolassa käväsin viime viikolla (sillon rv 31+2) ja kaikki oli ok. Painoa tullut nyt sellanen 3,7kg lähtöpainosta. Sf-mitta oli 28cm, joka on mulle pieni. Aiemmissa raskauksissa huidellut alusta asti yläkäyrällä tai sen yli...
  8. V

    Oma syntymäpainosi ja vauvasi paino?

    minä 3640g rv37+4 esikoinen 3900g rv 40+1 toinen 4150g rv 38+5 kolmas 4290g rv 39+1 neljäs 4850g rv 40+0
  9. V

    Tokan lapsen synnytyksen kesto

    1. 12h 30min 2. 7h 30min
  10. V

    Ekan lapsen syntymän kesto?

    12h 30min josta ponnistusvaihe 1h12min
  11. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet toukokuussa ~~

    Kistalle kiitos uudesta pinosta :) Me käytiin maanantaina 4d:ssä, silloin oli rv 25+2. Painoa neidillä oli 940g ja syntymäpainoksi antoi 4,2kg, mikä on ihan samaa luokkaa kuin sisarusten syntymäpainot. Tänään kävin neuvolassa huimaamisen vuoksi. rr 105/70 hb 105 (nousussa, viimeksi...
  12. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

    Moikka taas pitkästä aikaa :wave: Onnea kaikille ultrakuulumisista :) Mulla oli sf-mitta rv 22+2 21cm ja nyt oivonkin että pysyy ihan normi rajoissa kun viime raskaudessa huiteli ties missä. Viikkoa ennen synnytystä oli sf-mitta sillon 41cm, tosin poikakin oli melkein 5kg syntyessään :D...
  13. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet huhtikuussa ~~

    Mulla on taas kirjottelu jääny tosi vähälle... Mutta rakenneultra oli viime viikolla ja siellä oli kaikki hyvin. Vauva vastasi viikkoja ja rakenteet oli kunnossa. Niin ja sukupuolikin selvisi :) Meille tulee tyttö :heart: Mulle saa siis päivittää tyttölupauksen Seuraava neuvola...
  14. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Meilläkin auton vaihto edessä kesällä mutta merkkiä tai muuta ei vielä olla mietitty. Makoilin eilen sohvalla käsi masun päällä ja tunsin kun pikkunen potkaisi suoraan käteen :heart: Vielä olis kolmisen viikkoa ultraan, ei millään jaksais odottaa niin kauaa.... Mies ei pääse mukaan kun on...
  15. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet maaliskuussa ~~

    Mun aikastu rakenneultra päivällä ja on nyt sitten 27.3. vivia ja pikkunen 16+6
  16. V

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 28v ja mies 30v, yhdessä 7 vuotta, josta 3,5v naimisissa. Lapsia neljä, viides tulossa :)
  17. V

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    :wave: Vieläkö mahtuu yksi odottaja mukaan keskustelemaan? Meillä odotellaan viidettä ja laskettu aika olis 10.8. Synnärinä on TYKS. eli rivi olis 10.8. vivia/viides/TYKS Rakenneultra on 28.3. Itsellä ja miehellä on tyttöolo mutta saapi nähdä suostuuko pikkuinen näyttämään kumpaa...

Yhteistyössä