Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Sarasofia, kyseiset testit ovat antaneet minulle samantyylisiä, jopa vahvempiakin viivoja/haamuja/viivanpaikkoja, tarkoittamatta mitään.. Mutta toivottavasti tuo sulla tarkoittaa "sitä ihteesä" ! :) ..huomisen testikuvias oottelen!

Wendy, mun silmään näyttää enemmän viivanpaikalta.. : /

Täällä menkat myöhässä jo viikon! (Kp39/32) .
Tilailin eilen Raskauskeijulta lisää testejä, joten niitä odotellessa. :) Eilen oli aikamoiset menkkamaiset tuntemukset & elohiiri alavatsalla & välillä jomottelee muniksissa. Väilillä tuntuu ilkeitä "vetäsyjä" alapäästä peräpäähän.
Mä niin paljon toivoisin, että tää ois tärppi kierto!
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Huomenta kaikille:) Olen uusi täällä tai totta puhuen olen taustaillut jo jonkin aikaa, mutta nyt sain vasta rekisteröityä itseni tänne. Meillä käynnissä yk3, pyytäisinkin heti ensimmäiseksi neuvoja teiltä kokeneemmilta testaajilta :) eli viimeiset kk mulla alko 16.10 ja kiertoni on lyhyehkö 26 pv, koskahan kannattaisi alkaa testaileen? oviksesta ei oo tietoo kun liuskat loppuivat kesken enkä ehtiny lisää hommata ajoissa.
 
th: Davidit on mulla ollu ihan plankoja kun olen niillä testannu aiemmin, mutta eilinen oli selkeesti joku virhekappale KOSKA:

Sofi tänään täysin nega. Tai ei, anteeksi, valehtelin, siihen tuli varmaan just samanlainen viirunen ku mistä YrittäjäJ puhui jo aiemmin, ihan testiajan puitteissa vieläpä. Mutta ei siis mitään positiiviseen tulokseen verrattavissa.
Saanko nykästä noi Sofit pöntöstä alas? :LOL: Tänään kuitenkin dpo12 eli menkkoja oottelen isänpäiväksi!
Ja sitten, pc:tä varmasti suosittelette kaikki, mutta onko netistä tilattavissa joku kiva merkki mihin ei noita saatanan hailuroita tulis oli kierron vaihe mikä tahansa :kieh: Kaikki supermarketit on miljoonien kilometrien päässä ja lähimmässä s-marketissa on pelkkiä tuttuja töissä. Pienen paikkakunan etuja, jeah! :headwall:
 
Lisäänpä nuo kuvat nyt et jos joku joskus selailee ja miettii että millanen on Sofin hailurat ei-mitkään-viivat:

5min (10mIU)

10min (10mIU)

10min (25 mIU)



Kiitos YrittäjäJ, jos täällä ketjussa vielä pörräät, oisin saattanut olla jopa innoissani noista viiruista vaikkei ne niin selkeet olekaan :D
 
Sarasofia sama juttu menossa. Ainakin tuon vhh aikana ovis tuli normaalisti. Sit edellisen kierron söin lähes pelkästään hiilareita ja ovis jäi tulematta (sain labra tulokset vihdoin) Nyt tän kierron ollu taas vhh ja lähes sata varma olen oviksesta :). Lisäks lopetin kahvin juomisen kun ennen meni yht. pannullinen päivässä, nyt satunnaisesti kyläillessä kupillinen tullu otettua (muuten kaikki kysyy ootko raskaana)
Toiveet on korkeella tän kierron suhteen, joten putoan sitten ja kovaa jos nega tulee 2 viikon päästä! Mies ainakin sano et se on varma et nyt tärppää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Mulle ei oo vaikeeta silloin kun mieskin on mukana siinä. Nyt vähän nyppiny kun tuo on vieressä mussuttanu pizzaa yms.. En tiiä kans et vaikuttaako oikeesti kun esikoista yrittäessä söin "normaalisti". Tosin plussa tuli kun pudotin 5kg ennen häitä. Olen kyllä normaali painoinen eli ei kai sen pitäis niin paljon vaikuttaa. Nyt tässä puolen vuoden aikana yrittänyt tiputella raskauskiloja (28 :() ja pari olis vielä jäljellä..
 
mimmi92, mä tein joskus vähähiilarisella ollessani pizzan himoissani karppipizzaa. :D Ja tummaa suklaata söin välillä, sitä 80%.

Mä aloin odottaa esikoistani kun olin pudottanut 20 kiloa vhh:lla vaikka mun bmi oli silloin vielä yli 30.
 
Sarasofia Näen kyllä selvän värillisen ja leveän haamun sofin 25mlU tikussa. Nuo 10mlU olipa merkki mikä tahansa, ovat ihan arsesta. Ei ne näytä herkemmin, päinvastoin. Sofissa huomasin ite nyt, että se ottaa aikansa että viiva ilmestyy. Vaikka ne oli jo tasavahvat niin ei se testiviiva siihen pamahtanut vahvana heti uittamisen jälkeen niiku esim.rfsu:ssa teki. Että varmasti alussa kun haamuaa niin vielä vaikeampi tulkita. Kyllä minulla nuo tuollaset tiesi plussaa.

YrittäjäJ Olen pahoillani endolöydöstä! Halit!

Tein tänään vihon viimesen testin. Nyt pitää jo heretä :D. Pc:llä dippasin. Toivottavasti en palaa tänne enää, tiedätte mitä tarkotan! En sano pahalla =)

Plussatuulosia leidit!!! < 3

Nelli&tiitii 5 + 3
 
Viimeksi muokattu:
Sarasofia mullahan tuli tämmönen sofin testiin IMG 1757 ja ei se olut mitään, pc ja apteekin oma oli täynnä tyhjää. Kaksi sofin testiä on vielä kaapissa, kunhan ne kuseksin niin en noita enää hanki. Ehkä tää testausmania helpottaa kun ei ole halpistestejä jotka on oikeestaan lähes ilmaisia... Apteekin omat on senverran kalliita et niitä ei todellakaan viitsi käyttää kolmea per päivä.

Dpo 4 ja ei juuri minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. Tuolta vanhoja juttuja katselin ja viime kerralla ennen plussausta olin kirjoittanut et tissit on olleet oviksesta asti kipeät. Nyt ei oo yhtään minkäänlaisia tuntemuksia niissäkään.
 
  • Tykkää
Reactions: sarasofia
Mä alotin Gelee Royalit toissapäivänä ja greippimehu ois oottamassa. Sitä alan juomaan jos/kun menkat alkaa. Pitäs itekki tehä ihan kunnon remppa ruokavalioon! ..ruokavalio ollut nyt aikas retuperällä.. :ashamed:
Tapasin eilen sattumalta entisen luokkatoverini, joka kouluaikoina joi greippimehua. Ja heille oli siunaantunut pieni ihme ! :)

Onnea matkaan teille ja pikkuiselle, nelHM ! <3 Olen niiin iloinen puolestasi. :) ..perästä tullaan, toivottavasti.
 
Moikka :wave:

Kyselenpäs teiltä että näettekö testissä mitään... :D
Itse olen siinä jotain näkevinäni mutta taidan nähdä omiani...
Testi on Promatris one step, saman merkkisen testin tein edellispäivänä ja se oli puhdas nega.
Nyt kp 31/30-34

 
vivia: Kyllä mä siinä jotain näen mutta enää en ole varma mistään mikä on viiva, viivanpaikka, haamu, tai kuningasviiva. :LOL:

Kiitos Leonella kuvan jakamisesta, hyvin samalta näyttää kuin minunkin viiruni. Jotenki se ei ole tarpeeksi "selkeä" ollakseen oikea positiivinen tulos, vähän niinkuin hajaantunut ja ihan liikaa saa sirristellä että sen viivan näkisi.

Mulla oli viime raskaudessa dpo 14 tämmönen tulos Sofin testillä (oli joku kaupanpäällinen kun tilasi ovistestejä joten en muista oliko 25 vai 10)



Ja toihan on siis ihan selkee :)
 
Dpo7 ja huvikseen testailin ja tietysti nega. Joka päivä vakuutan itselleni, että testaan lähempänä menkkoja ja silti hätähousuna otan testit käyttöön - turhaan vieläpä. Tokko nyt ekasta yrityksestä tärppää, joten nyt sellaisella positiivisella asenteella seyraavaan yrityskiertoon. Uskoo siis ken tahtoo :D
 
Moikka! Liityinpä nyt sitten kuitenkin tänne.
Eli tällänen 24v naisen alku. 2,5v tytön äiti ja kauhia vauvakuume!
Äskettäin tein piruuttani raskaustestin mikä näytti negaa ja ihan varma, että viivan paikka näkyy. Mutta menkkojen oletettu alkamispv on vasta ensi viikolla. Kierrotkin on mitä on. Nyt menossa 36/~44.

Onneksi olkoon plussanneille ja plussatuulia muille :flower:
 

Yhteistyössä