Hakutulokset

  1. T

    Ystäviä Satakunnasta: Eura, Köyliö, Säkylä, Huittinen tai vaikka Loimaa tai Yläne

    Moikka :) Olen kahden lapsen työssäkäyvä äiti joka tarvitsisi elämäänsä ystävää jonka kanssa jakaa ilot ja surut ja jonka kanssa voisi turista niitä ja näitä. Ystävä joka pitäisi yhteyttä ja jonka kanssa tulisi tehtyä muutakin kuin kirjoiteltua sähköpostia ja tekstiviestejä... Lapset...
  2. T

    Ystävyydestä

    Mua on alkanu viime aikoina ihmetyttämään sellanen kun mä olen sen tyylinen ihminen joka haluaa lisää ystäviä jotta olis tuttuja joiden luona vierailla jotka kävis meillä. Törmäsin tapaukseen joka tuntuu taas olevan sitä mieltä et ystävyys ei oo kun tekstiviesteilyä. Tämä ihminen asuu reilun 10...
  3. T

    Recaron Young Sport -istuin

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä istuimesta? Ostettiin just esikoiselle kyseinen istuin ja myytiin vanha pois alta (Britaxin Two-Way Elite) ja mua kiinnostaa et jos jollain on tuo Recaro niin mitä ootte tykänny.
  4. T

    Recaron Young Sport-istuimesta

    Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä istuimesta? Ostettiin just esikoiselle kyseinen istuin ja myytiin vanha pois alta (Britaxin Two-Way Elite) ja mua kiinnostaa et jos jollain on tuo Recaro niin mitä ootte tykänny.
  5. T

    Mese-kamuja Satakunnasta

    Olis kiva saada uusia messenger-tuttuja tästä Eura-Säkylä-Yläne ja miksei Huittistenkin suunnalta. Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti.
  6. T

    Uusia ystäviä kaivataan Satakunnasta...

    Niin meili- tai mese-ystäviä. Mulla on kaksi lasta; tyttö 06/04 ja keskospoika 07/05. Asutaan Satakunnassa, Pyhäjärven rannalla ja olis kiva saada hiukan lisää äiti-ystäviä kun nämä päivät on niin kauheen pitkiä täällä kotona. Kirjotelkaa :hug:
  7. T

    Satakuntalaiset äidit hoi:)

    Täällä kaivataan ajatusten vaihtoseuraa. Mulla on kax lasta, tyttö synt. 06/04 ja keskos poika synt. 07/05. Olis kiva tosiaan kirjotella kun alkaa nää seinät ahdistaa:)
  8. T

    Synnytyspelkoiset äidit

    Olis kiva vaihtaa ajatuksia synnytyspelosta kärsivien tulevien tai jo olevien äitien kanssa. Mä olen nyt rv:lla 25 ja toista odotan, mutta hirveä synnytyspalko vaivaa. Kohtalotovereita siis...
  9. T

    Loimaalla synnyttäneitä 06/04

    Olis mukava tietää mitä niille äideille kuuluu jotka olivat samaan aikaan synnyttämässä kun mä eli 3.kesäkuuta 2004. Mahtaako läytyä täältä?? :/
  10. T

    Satakuntalaisia äitejä

    Täällä kaivattais mailikavereita satakuntalaisista äideistä :flower: Perheeseen kuuluu isukki, 06/04 syntynyt tyttö ja toisen laskettuaika on 09/05 :) olis kiva jos olisit läheltä Säkylää, mulle niitä äitiystäviä kun ei ole kertynyt kamalasti täältä.. Terv. Jenni
  11. T

    maili ystäviä kaivataan

    Olen 23-vuotias äiti Säkylästä- Perheeseen kuuluu kohta 5 kk:tta täyttävä Kiia-tyttö ja avomies Mika. Olis ihan kiva saada uusia mailiystaviä. Joka päivä en ihan pääse kirjoittamaan mutta vastaan varmasti jossakin vaiheessa... Laittakaa mailia ja piristäkää meidän päivää :)...

Yhteistyössä