Hakutulokset

  1. Ms_Cooper

    Mitä mieltä olette nimestä vauvalle?

    Pitkällisen pohdinnan jälkeen päädyttiin miehen kanssa nimeen Pihla Eleonoora. Halutaan pitää nimi salaisuutena sukulaisilta,joten sieltä ei voi kysyä mielipidettä. :) Pihla nimi tuli mieleen, kun meidän milempien lempivuodenaika on syksy ja katseltiin eilen värikkäitä pihlajia. Myös...
  2. Ms_Cooper

    terveiset np-ultrasta

    No meillä oli tänään sitten tuo niskapoimu-ultra.terveyskeskuksessa oltiin tehty lasketun ajan määritys 4 viikkoa sitten ja nyt piti olla siis 12+4.Vielä viikko sitten kävin vuotojen takia yksityisellä ja sielläkin sanottiin et pääperämitta vastaa 11+4viikkoja. No, miten meidän kävi...
  3. Ms_Cooper

    Nyt se vuoto alkoi taas...

    Tuossa viikolla kirjoittelinkin, kun viikkoja oli kasassa 11+2, yllättäneestä verenvuodosta.. Nyt on sitten 11+6 ja sama alkoi uudestaan. Tosin tällä kertaa sillä erotuksella, että kirkasta verta ei tullut ollenkaan, pelkkää ruskeaa. Ei niin paljon että sidettä joutuisi koko ajan vaihtamaan...
  4. Ms_Cooper

    onko teidän mielestä hätävarjelun liioittelua?

    Olen nyt raskausviikolla 12. Eilinen aamu oli aika hirveä. Menin herättyäni vessan ja noustessani istuimelta, koko pönttö oli veressä. Paniikkihan siinä iski, varsinkin kun maha on ollut tavallista kipeämpi pari aiempaa päivää. Tämä pönttöön hulahtanut veri oli ainakin osittain punaista, kun sen...
  5. Ms_Cooper

    Naapurilla jotain meidän koiria vastaan?

    Ollaan asuttu kohta vuosi tässä omakotitalossa.meillä on kaksi pientä koiraa. Koirat ulkoilevat päivittäin ja meidän piha on myös aidattu heitä varten. Pihalla ollessaan koirat ovat aina valvottuna, niin että toinen meistä puuhailee jotain näköetäisyydellä. Olin tuossa laittamassa pyykkejä...
  6. Ms_Cooper

    Ärsyttävät uudet raskausoireet...

    Luulin että noissa mahakivuissa, väsymyksessä ja kuvotuksessa olisi tarpeeksi niin nyt on tällä viikolla tullut lisää kivaa samaan syssyyn: En voi koskea kompostiin, sillä laatta lentää siitä hajusta. Myös ulkoillessa toisten piharoskisten hajut on jotain ihan infernaalista. Yhtäkkiä...
  7. Ms_Cooper

    Pakko tulla hehkuttamaan (Sain palkankorotuksen)

    Olen jo pitemmän aikaa ollut tyytymätön palkkaani suhteessa työpanokseeni. Teen siis vähän vaativampia toimistotöitä. Pitkän aikaa keräsin rohkeutta mennä pomolle juttelemaan asiasta. Viime viikonloppuna valmistelin oikein kunnon esityksen asiasta ja maanantai-iltapäivällä marssin sitten tj:n...
  8. Ms_Cooper

    Eka ultra oli tänään...melkoinen kokemus

    Meni vähän viikot takapakkia. Tosiaan lääkäri ei osannut tarkkaa ikää sanoa, mutta 5-6 viikkoinen papu siellä elelee. Aluksi lääkäri ei kyllä meinannut löytää koko kohtuakaan. Lääkäri oli selvästi ärsyyntynyt kun mitään ei meinannut löytyä kuin pitkän etsinnän jälkeen vasta.Itselle jäi vähän...
  9. Ms_Cooper

    Alkuraskauden neuvolakäyntien & ultran salailu töissä

    Heips! Kertokaas mulle mitä tekosyitä olette töissä käyttäneet raskauden alussa neuvolakäyntien& ultran jne peittelyyn? Meillä on tosi pieni työporukka ja kollega vähän ihmettelee kun mulla on noita aamupoissaoloja enkä oikein tiedä mitä sanoisin. Haluaisin pitää raskauteni salassa...
  10. Ms_Cooper

    Hyvää äitienpäivää! :)

    Tällainen äitienpäivä tänävuonna. Auto on rikki ja mies töissä, joten en pääse omaa äitiäni tai mummoani katsomaan. Kuitenkin soitin molemille onnittelupuhelut. Aamulla kävin viemässä kävellen koirien kanssa äitienpäiväkukkasen anopille, joka tuli tosi iloiseksi. Oli kuulemma ollut ihan varma...
  11. Ms_Cooper

    Lörpöttelevä mies...

    Tuun varmasti koko loppuvuoden laitteleen näitä raskausjuttuja tänne, mutta koittakaa kestää. Lyhyt priiffaus: Plussasin vappuna. "Ensijärkytyksestä" ollaan toivuttu, la joskus 13.12.13-08.01.14 välillä, ensiviikon ultrasta varmaan selviää jo tarkemmin. No mies sitten minulle torstaina...
  12. Ms_Cooper

    Työpaikalla aloitetaan remontti,voinko vaatia että työpisteeni siirretään?

    Niin, eli olen raskaana, la loppuvuodesta,eli 1. kolmanneksella mennään. Olin ajatellut, etten kerro töissä raskaudesta ennen kuin vasta kesän jälkeen mutta nyt täytyy sitten varmaan kertoa aiemmin: Tilanne on nimittäin se, että sain juuri tietää, että meillä töissä alkaa muutaman viikon...
  13. Ms_Cooper

    5 päivää plussan jälkeen - pohdintaa

    No niin, eli kuten aiemmin kerroin, plussasin keskiviikkona. Miehen kanssa ollaan "alkujärkutyksestä" toivuttu ja menipä hän jo möläyttämään asian vanhemmilleen minulta kysymättä. Tosiaan edellisistä kuukautisista laskien olisin nyt viikoilla 4+3 ja olisin halunnut vielä odottaa muutaman viikon...
  14. Ms_Cooper

    Onko pakko mennä oman alueen neuvolatädille?

    Tulipahan tässä vaan mieleen, että kun tuossa viime viikolla plussasin ja aletaan pikkuhiljaa selvitä miehen kanssa "järkytyksestä", että olisi sitten varmaan aika soitella tuonne neuvolan puolelle. Muttakun, täällä meidän paikkakunnalla on vain kaksi äitiysneuvolan terveydenhoitajaa, joiden...
  15. Ms_Cooper

    miten teillä on miehet reagoineet kuullessaan raskaudesta?

    Kuten viime viestissä kerroin, plussasin tänään. Kun mies tuli kotiin niin menin häntä vastaan ja kyssyin ettäv"mitäs isukki?" Eka mies vaan totesi et mitäs tässä, mut sitten sillä välähti ja kysyi et ootko sä raskaana vai. Sanoin siihen sitten et taidan olla, selvitin testaamisen jne. Kysyi...
  16. Ms_Cooper

    se oli plussa!:)

    Oon ollut nyt tunnin hereillä kun heräsin uneen, missä tein raskaustestin. No, tänään pitäisi menkkojen alkaa, joten ajattelin sitten kokeilla ihan valvemaailmassakin. Tein tuon apteekin raskaustestin ja kun oli ihan varma ettei siitä mitään tule niin viimisellä minutilla tuli esiin haaleahko...
  17. Ms_Cooper

    Työnantaja haluaisi siirtää minut 2x vko toiselle toimipisteelle.

    Henkilöstöpäällikkö kävi äsken kysymässä, mitä mieltä olisin, jos tekisin ensi syksynä oman työni ohessa tuurausta toisessa toimipisteessämme 70km päässä. Auton saisin työn puolesta millä kulkisin sinne, mutta en saisi varsinaista autoetua. Olen myös aihemmin käynyt muutaman kerran vuodessa...
  18. Ms_Cooper

    Vielä 3 päivää... :)

    Sitten rupee jo kannattamaan alkaa testailla, josko mulla olis tuolle aviomiehelle "vähän erilainen" syntymäpäivälahja tiedossa loppuvuodesta. :) Jännittää... :)
  19. Ms_Cooper

    Hyvää pääsiäistä vaan meillekin...

    Tää aamu alkoi niin iloisesti, et meillä meni vessasta viemäri tukkoon ja kaikki paskat tuli lattiakaivosta ylös. Kaadettiin sitten viemäriin putkireiskaa ja jäätiin odottaan apujoukkoja rassin kera. No eikös se viemäri sitten parin tunnin päåstä tyhjentynyt ihan hulahtamalla ja ajateltiin jo...
  20. Ms_Cooper

    Oisko tää nyt sitä?

    Eli tilanne on nyt tämä: Heitin 19 päivää sitten, eli 4.3. ehkäisyrenkaan "mäkeen" kolmen päivän käytön jälkeen (sitä ennen Yasmin-pillerit). Tyhjennysvuoto tuli 8.3 ja kesti 3 päivää. Viime viikolla epäilen olleen oviksen, ainakin olin ihan järkyttynyt siitä, kuinka paljon hormonaalinen ehkäisy...

Yhteistyössä