Hyvää äitienpäivää! :)

Tällainen äitienpäivä tänävuonna. Auto on rikki ja mies töissä, joten en pääse omaa äitiäni tai mummoani katsomaan. Kuitenkin soitin molemille onnittelupuhelut. Aamulla kävin viemässä kävellen koirien kanssa äitienpäiväkukkasen anopille, joka tuli tosi iloiseksi. Oli kuulemma ollut ihan varma ettei kukaan käy tai muista. Siinä sitten jokunen tovi juteltiin mm. mun ensi viikon neuvolasta ja ultrasta. Kylläpäs jännittää. :)

Oli pakko kotiin tultua varmistaa, että oon vielä raskaana, kun ei oo moneen päivään ollut semmoinen olo. Yökötys on lakannut ja mahakivutkin hellittäneet. Mutta kyllä, samantien pamahti semmoinen viiva testiin ettei pitäis olla kellekään mitään epäselvää. :) Niin ja onhan mulla vielä tää tuhoton väsymys, siitä ei pääse mihinkään.

Mies kysyi toissapäivänä, et olisinko halunnut jo tänä vuonna juhlistaa äitienpäivää jotenkin. En halunnut. Kerkeäähän sitä sitten. Tosin mies oli jo vähän innoissaan että pääsee syksyllä juhimaan isänpäivää, mutta palautin tulevan isukin maanpinnalle, että et sä vielä silloin ole isä. ;)

Mut tosiaan, älkää stressatko liikaa siitä äitienpäivän lahjoista/lahjattomuudesta. Ei niiden pitäisi olla mikään äitiyden itseisarvo. :)

Edit: Ai niin, huomasin et oon laihtunut 2 kiloa viimisen kk aikana vaikka oon syönyt ihan normaalisti. Ehkä sillä on jotain yhteyttä mun aamupäivien huimaamiseen?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä