Hakutulokset

  1. evaparadise

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Tammikuu*

    Taustalta taas kommentoin! Neuvolapsykologista itsellä vain hyviä kokemuksia! Olen käynyt tapaamassa neuvolapsykologia kolmen viikon välein niskapoimu-ultrasta lähtien (nyt olen siis raskausviikolla 33). On ollut ainakin itselle suuri helpotus päästä juttelemaan kaikista mieltä painavista...
  2. evaparadise

    MAALISKUUN MUSSUKAT 2015 *Joulukuu*

    Darialle vastaan täältä taustalta, että mulle meidän palkanlaskija sanoi, että vain silloin kannattaa hakea kelan rahaa viimeisen puolenvuoden tulojen mukaan jos tulot on nousseet kahdessa vuodessa yli 20% muuten kannattaa ihan sen normaalin verotustietojen mukaan hakea. Näin ainakin itseäni...
  3. evaparadise

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Heippa kaikille! Olen viettänyt palstahiljaisuutta plussauksen jälkeen, keskittynyt vuodattamaan vain omaan blogiin. Täällä jokatapauksessa raskaana ollaan edelleen, tänään viikkoja 16+1 eli matkaa maaliin on vielä paljon jäljellä. Olen yrittänyt nauttia raskaudesta mutta se on nostanut...
  4. evaparadise

    Maaliskuun mussukat 2015 *Elokuu*

    höpönenä täältä taustalta huutelen että itsellä tullut yhdynnän aikana / jälkeen verta kaksi kertaa, soitin neuvolaan ja sanoivat että on täysin normaalia kun limakalvo on raskaudesta johtuen niin turpea ja verekäs. Jos vuoto ei jatku niin tai runsastu niin on luultavasti ihan täysin normaalia...
  5. evaparadise

    Esikoinen vuodelle 2015

    Bumpy siis plussatestin tein 2.7. ja yrityskierrosta ei mitään hajua, kun en niitä ole laskenut mutta kun yli vuosi tässä yritetty niin voisiko siihen nyt vaikka sitten vain heittää yk 12. Kiitos! =)
  6. evaparadise

    Esikoinen vuodelle 2015

    Hei kaikille täältä taustalta. Muutama viikko sitten sain raskaustestiin ylläriplussan. Kierto oli ylläri pitkä, ovulaatio vasta kp37, yritys oli ns. tauolla ja nautin vain kesälomasta. Kuitenkin nyt 13kk keskenmenosta se plussa sinne testiin tuli ja tällä hetkellä ollaan rv 6+6 vaikkakin huoli...
  7. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    HooKoo pahoittelut! Positiivisia asioita jos mietitään niin ainakin tulet helposti raskaaksi, ja onhan sinulla monta onnistunuttakin raskautta takana joten uskon ja toivon että pian saat onnistuneen raskauden, voimia! :hug: Minalo Onnea pienestä pojasta!! :heart: :flower: Ihanaa! Ja kiitoksia...
  8. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT Lauantai 3.7.2014 Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/? Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 29/28-30 SJ_________23v_________KKM 5/14__________________KP ?/? Metsäläinen_____34v_____KM 5/14___________________KP...
  9. evaparadise

    <3 Keskenmenon jälkeen plussanneet <3 KEVÄÄLLÄ JA KESÄLLÄ 2014

    Tulin vain varovasti tännekkin kertomaan että tänään 13 kuukautta keskenmenon jälkeen digitesti sanoi raskaana 1-2. Hieman nuo testin antamat viikot vain ihmetyttää kun omien laskujen mukaan nyt pitäisi olla 4+3 ovulaatiosta laskien. Huh kun on epätodellinen olo! =)
  10. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    Digitesti ilmoitti tänään raskaana 1-2. Olo on hämmentynyt ja epätodellinen. Ainoastaan ihmetyttää että testi antoi viikkoja noin vähän, saa nähdä miten tässä vielä käy!
  11. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    Mun menkat on kaksi päivää odotettua myöhässä, eikä tunnu yhtään siltä että ne alkaisi pian.. En haluaisi innostua, elätellä toivoa, mutta viimestään huomenna on varmaan pakko ostaa apteekista testi ja pettyä taas yhden kerran lisää.. :ashamed:
  12. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    Lisäilin nyt uudet listoille, toivottavasti että täällä kauaa viihdy vaan uusi plussa tulisi pian! =) Metsäläinen nuo kaikenlaiset tunteet kuuluu asiaan, onhan se kova paikka luopua raskaudesta, tulevasta lapsesta ja kaikista niistä haaveista. Mulla on jo yli vuosi aikaa keskenmenosta eikä...
  13. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT Lauantai 28.6.2014 evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 50/35 Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/? Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 24/28-30 SJ_________23v_________KKM...
  14. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    vauvatoiveinen osanotto! Hirveetä että teitä koetellaan uudelleen! Varmasti voimia vievää ja surullista. Mutta kuten sanottu on positiivista että tulit nopeasti raskaaksi uudelleen, se kertoo että ainakin hyvät mahdollisuudet että uusi raskaus alkaa jälleen nopeasti ja jatkuisi normaalisti. Älä...
  15. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT Maanantai 23.6.2014 evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 45/35 Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/? Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 19/28-30 SJ_________23v_________KKM...
  16. evaparadise

    Esikoinen vuodelle 2015

    Heippa kaikille! Tulin hieman lukemaan teidän kuulumisia, muutama plussakin tänne ilmaantunut, kiva! Itse olen koittanut nyt rentoutua ja sysätä vauvatoiveet sivuun. Kävin myös yksityisella lapsettomuuslääkärillä joka suositteli mulle tuota Letrozol-kuuria mistä intopiukkakin puhui. Kuitenkin...
  17. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    pikkupeikko Tervetuloa mukaan ja onnittelut että olette pitkän tauon jälkeen päässeet taas yrittämään! Laitoin sulle nyt listalle merkinnän Raskauden keskeytys, kun eihän tuo vissiin ihan keskenmenokaan ole tai korjaa jos haluat että merkitään listaan jotenkin muuten! äitii tervetuloa...
  18. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT Torstai 19.6.2014 evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 41/35 Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/? Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 15/28-30 SJ_________23v_________KKM...
  19. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT Maanantai 16.6.2014 evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 38/35 Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/? Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 12/28-30 SJ_________23v_________KKM...
  20. evaparadise

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    Päivittelen listaa tänään illalla nyt ei puhelimella onnistu. Itselläkin ovis vihdoin ja viimein tänään kp37.. huh näitä pitkiä kiertoja. Tyydeli mulla on tosi niukat menkat ollut nyt vuoden km:n jälkeen. N. 4päivää kestää ja yhdellä pikkuhousun suojalla pärjää koko päivän. Tiedä sitten...

Yhteistyössä