Hakutulokset

  1. P

    Minkä kokoisia kolmevuotiaita?

    Poika 96,7cm ja 13,7kg
  2. P

    Äitejä Joensuun seudulta?

    Täällä olisi yksi äiti Kontiolahdelta. Itsellä ikää 28v, tyttö kohta 5v, poika 3,5 ja kolmosen la 19.11.
  3. P

    hei joilla raskaus alkuvaiheessa

    Täällä kanssa yksi joka on alkutaipaleella. LA olis laskurien mukaan jossain juhannuksen kieppeillä. Tarkempi aika selvinnee sitten neuvolassa. Tämä uusin tulokas olis meille kolmas tenava. Tyttö 07/06 ja poika 01/08. Mulla on todella sekavat tuntemukset tämän raskauden kannalta. En...
  4. P

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Heippati rallaa!! En olekkaan ehtinyt pitkään aikaan käydä kirjottelemassa, on ollut hiukkasen kiireitä kun olen työpaikkaa etsiskellyt. Kouluun laitoin hakupaperit ja maanantaina sais tietää pääseekö edes haastatteluun. Mutta nyt sitten menikin kaikki suunnitelmat uusiksi kun eilen pärähti...
  5. P

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    riinastiina iso :hug: Voin vaan kuvitella miten suuri suru sulla on tällä hetkelllä :'( Itselleni tulee kauhea olo jo siitä jos mies sanoo että lykätään vauvan tekoa jonnekkin tulevaisuuteen! Mutta ole tosiaan kiitollinen jo olemassa olevasta lapsesta, kaikille kun ei suoda edes sitä...
  6. P

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Hei vaan :wave: Täällä nautitaan illalla viimeinen pilleri, joten toivottavasti tässä voi jo kohta lopettaa tämän kuumeilun. Kaupungilla pyörähdin tässä yksi päivä ja joka puolella vilisti odottavia äitejä ihanine masuineen ja pienen pieniä tuhisijoita vaunuissaan :heart: Kyllä taas kipusi...
  7. P

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    onlydream: mukavia uutisia! :heart: Tulehan sitten kertoilemaan miten juttu edistyy! Itsellä täällä vain kuume vaivaa, vaikka tekemistä ois vaikka muille jakaa, luulis että ei ehtis paljon kuumeilemaan :kieh: Talo maalattiin 5 päivässä ja muutenkin on ollut kaikenlaista pientä puuhailtavaa...
  8. P

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa :wave: Täällä on ollut kauheasti kaikkea hommaa niin ei ole ehtinyt tulla koneelle istumaan, mutta nyt joutaa kun sataa vettä :/ Lilianne tosiaankin kirjoitti tuolla edellisellä sivulla kaiken mitä täälläkin kaivataan. Kauhea ikävä täällä on sitä...
  9. P

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Hei vaan :wave: Täällä kanssa on vielä pillerit käytössä ja jäljellä olisi vielä piiitkä kahden kuukauden satsi :/ Sanoin kyllä tuolle isänälle kun kävin viimeisimmät hakemassa apteekista että enää en lisää käy. Ei kyllä sanonut vastaankaan mitään ;) Meillä on nämä molemmat lapset...
  10. P

    Pkks:ssä synnyttäneet

    Meillä kanssa molemmat syntyneet siellä! tyttö 7/06 ja poika 1/08.
  11. P

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Tää pino vois sopia mullekkin, jos mukaan vaan vielä mahtuu?? Ensin jos kertoilisin vähän taustoja. Siis itse olen vm.82 ja mies 81. Meillä on kaksi ihanaa pirpanaa. Tyttö 07/06 ja poika 01/08. Tyttöä yritettiin n. vuosi ja poika tulikin sitten melkoisena yllätyksenä. Nyt tämä kuumeilu...
  12. P

    Ensimmäinen ja toinen synnytys!

    Ikäeroa 1,5v. Tyttöä odottaessa meni vedet rv 31 ja synnytys käynnistettiin 31+3. Tyttö syntyi vajaassa kolmessa tunnissa (1820g ja 42,5cm) Varmaan oli maailman helpoin synnytys, ei epparia eikä pienintäkään nirhaumaa. Toivuin tosi nopeesti. Toinen synnytys käynnistyi neuvola käynnin jälkeen...
  13. P

    1v8kk nukahtamisvaikeudet

    Kuulosti jotenkin tutulta toi sun kertomus!! Meillä kanssa tyttö menee mielellään omaan sänkyynsä,mutta heti siellä alkaa kauhea pyöriminen ja touhuaminen. Me ollaan tehty niin, että kun neitillä nukkumaan meno aika niin me käydään peittelemässä ja annetaan ilta suukot ja jätetään yksin...
  14. P

    Jos eka käynnistetty, mites sit toka?

    Mulla ensimmäinen synnytys käynnitettiin vesien menon takia rv 31+3 ja tyttö syntyi 31+4. Toinen käynnistyi supistuksilla neuvola käynnin jälkeen rv 38.
  15. P

    Miten lasketaan synnytyksen kesto?

    Mulla ei ainakaan synnytyksen kestoa merkattu siitä kun vedet meni vaan sillon kun supistukset oli säännöllisiä! Mulla olisi synnytys kestänyt muuten 3 päivää :laugh:
  16. P

    G:Tehosiko kohdunkaulanpuudute?

    Kyllä tehosi. Sain sen ensimmäisessä synnytyksessä ja halusin sen myös tähän toiseen. Molemmissa ehdittiin just ja just laittaa. Kyllä on minun mielestä niin mahtava puudutus, että jos kolmas lapsi joskus tulee otan sen taas :)
  17. P

    Kysymys väh. 2 lapsen äideille

    Esikoinen syntyi 31+4 ja toinen tasan 38. Ikäeroa on 1v6kk.
  18. P

    Onks äitejä joilla LA helmikuussa tai pieni ikäero lasten välillä??

    Täällä taasen odotus on mennyt vähän niin ja näin, kun mitään raskaampaa ei oo saanut tehdä koko aikana :( Ennenaikaisen synnytys uhan takia. Esikko tuli nääs 2kk etuajassa. Tänään oli neuvolassa käynti ja sain luvan viikon päästä alkaa touhuamaan sen minkä vaan itse jaksan, että vielä viikko...
  19. P

    Onks äitejä joilla LA helmikuussa tai pieni ikäero lasten välillä??

    Meillä on tämän kakkosen LA 1.2. Ja ikäeroa tulee n. 1v7kk. Mites on odotus mennyt??
  20. P

    ketä on itä-suomesta

    Kontiolahdelta. Tyttö 1v5kk ja uuden tulokkaan LA ois 1.2.

Yhteistyössä