Vauva,haaveissani sä oot mun.

On tässä pitäny tulla jotakin kirjotteleen.. :) Niih..tuota mitäs tässä..hmm..mä kans välillä saan sellasen kauheen kaipuun et 'mäkin haluun lapsia(ja vauvoja) ja haluun olla onnellinen ja vapaa' siitä tulee aina välillä 'vähäks' aikaa sellanen et haluu tsempata tai no yleensä tai nykyään se jää siihen et on sellanen haikeus ja sellanen et epäreiluu kun mulla on näitä ongelmia(pelkoja/pakko-oireita) ja motivaatio usein hukassa parantuun..mutta kun pääsee yli joskus niin on ne rakennukseks..oikeestaan nyt jo(rakennukseks).. :)

Ja kuitenkin haluis ensin parantua ennenkö meille lapsia hankitaan :heart:

Joo..jos teissä on joku vastaavan tyylisessä tilanteessa niin uskaltakaa laittaa yk-viestiä :D
 
Vieläköhän mahtuisi yksi haaveilija joukkoon mukaan? Olen 26 vuotias avoliitossa asuva nainen. Ollaan miehen oltu kohta viis vuotta yhdessä ja asuttukin melkein neljä. Kovasti on vauva haaveissa, mutta vielä on pienen hetken opinnot kesken. Siihen mies vetoaa. Itse olisin jo valmis yrityksen aloittamaan, ja lähisukukin sitä jälkikasvua kovasti odottaa. Mies väittää ettei ne mitään painosta... no, ei varmaan häntä, minua kylläkin!! Tuttua muille....?
 
ja tervetuloa kaikille uusille! =) =) Ihanaa, kun saa jakaa näitä haaveita ja ajatuksia muiden kanssa, joilla sama tilanne - että syystä tai toisesta ei haaveita vielä aktiivisesti yritetä toteuttaa.

Tuosta ikäkysymyksestä, mulla on eräs nuori tuttu, jonka vanhemmat ovat saaneet hänet yllätyksekseen aika myöhäisessä vaiheessa - äiti ollut tuolloin 46 ja isä 60v. Ei tämä tuttu ole koskaan asiasta puhunut negatiivissävyisesti. Paremminkin hän on vaikuttanut olevan ylpeä siitä, että hänen vanhempansa ovat jo iäkkäämpiä ja suhtautuvat moneen asiaan jollain tavoin paljon kypsemmin kuin nuoremmat.

En usko että hyvä vanhemmuus on iästä kiinni. Hyvä äiti tai isä voi olla oli sitten iältään 16v tai 60v! Kyllä siihen vaikuttaa ihan muut asiat.

Kotitöistä oli myös puhetta: meillä ne teen pääasiassa minä. Oikeastaan siitä on ollut jo alusta lähtien selvät sävelet. Mies on siis yrittäjä ja todella paljon joutuu töitten parissa aikaa viettämään. Sanoikin heti alkuunsa rehellisesti, että hänestä ei sitten tule olemaan kotona paljon apua. Että jos sitä oottaa, niin tämä meidän homma ei tuu onnistumaan. Itse olen ihaillut mieheni kykyä olla yrittäjä ja hoitaa työnsä jo pienestä pitäen: hänellä on ollut jo nuoresta iästä lähtien yritys, jota sitten on laajentanut. Ei siihen hänen työhönsä kuka hyvänsä kykenisi, eikä mies taas kykenisi olemaan niin hyvä yritysjohtaja, jos ei pystyisi siihen täysin panostamaan. Ajattelen, että hän on omalla tavallaan nero, ja neron pitää saada tehdä sitä, mihin on saanut suuret lahjat. Eihän kukaan mitään maailmanluokan kapellimestariakaan rajoita töiden suhteen sen vuoksi, että vaimo tarvii apua pyykin pesussa! Näin ajattelen ja olen pyykkini hoitanut samoin kuin muutkin kotityöt. Toki mies sitten osallistuu voimiensa mukaan, kun kotona on. Toki levätäkkin välillä pitää.

Kävin torstaina kirpputorilla ja ostin ison läjän vauvalehtiä! Löytyi semmosia, joita en vielä ole lukenut! (Ihme kyllä, olen niitä nimittäin "jonkun verran" lueskellut..). Niitä sitten olen iltaisin ahminut! Ihania juttuja synnytyksistä ja odottamisesta ja vauvanhoidosta! =) Ihana niitä lukiessa muistella omia kokemuksiaan!!! Olen niin kiitollinen siitä, että olen saanut sen odotuksen, syntymän ja vauva-ajan ihmeen kolme kertaa kokea! Se on aika paljon! Varsinkin kun aluksi luultiin, että meille ei vauvaa tulla ikinä suomaan! Tunnen myös suurta kiitollisuutta siitä, että niistä kolmesta on tullut noinkin fiksuja pikkuihmisiä! Mukava niiden kanssa on hommailla. Kyllä elämä on paljon antanut, vaikka enää ei sitä neljättä tulisikaan.
 
Killi82: Tervetuloa joukkoomme! :wave:

Miehen kanssa jälleen kerran keskusteltiin vauva-asiasta ja suureksi hämmästykseksi hän ilmoitti, että voisi harkita asiaa uudelleen vuoden vaihteessa, koska nyt liikaa stressiä. Mie meinasin kiljua onnesta, MUTTA sinne on niii-iin pitkä aika... :ashamed: :whistle: Tahtoo nyt heti! :kieh: :LOL:


-NinniNuppunen, kun mikään ei riitä :LOL:
 
Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa :wave:

Täällä on ollut kauheasti kaikkea hommaa niin ei ole ehtinyt tulla koneelle istumaan, mutta nyt joutaa kun sataa vettä :/

Lilianne tosiaankin kirjoitti tuolla edellisellä sivulla kaiken mitä täälläkin kaivataan. Kauhea ikävä täällä on sitä vähitellen kasvavaa mahaa, niitä hentoisia ensimmäisiä potkuja ja kyllä minä kaipaan sitä synnytys saliakin. Se kaipuu on jotenkin selittämätön....ei sitä kaikki ymmärrä.
Täälläkin luetaan vauvalehtiä innolla. Posti tuo kerran kuussa vauva-lehden ja kaksplussa pitää aina ostaa kaupasta. :D Kaikki jutut synnytyksestä ja vasta syntyneistä pitää lukea aina. Niin telkkarista pitää kattoa kätilöt ja sairaalan jaksot jos niissä vaikka sattuis olemaan synnytyksiä. Tuleeko teille muille palakurkkuun sillon kun se vauva on just syntynyt? Mulle tulee melkein joka kerta ja meinaa silmät kostua. Silloin varsinkin alkaa miettimään sitä miten ihanaa se olisi kokea edes yhden kerran.

Mulla alkaa keskiviikkona viimeinen pilleriliuska :D Saa nähdä uinka tässä käy!!
Isännän kanssa juteltiin perjantaina, kun pitäs rakentaa yks väliseinä.
Se vaan sit ykskaks tokas että tehdään niitä seinä enemmänkin,niin on sit joka kakaralle oma huone! Arvatkaas kuka jäi isäntää kattomaan monttu auki :eek:

Mutta nyt pyykki vuoren kimppuun, kun meillä nämä koti hommat jää meillä minun tehtäviksi! :wave:
 
Huomenta vaan kaikille!
Me saatiin miehen kanssa tässä yks ilta jopa keskusteltua ihan niinkuin aikuiset! Mies kun ilmotti että tää on viimeinen vuokrakämppä jossa hän meinaa asua, niin olis tuo talon osto edessä varmaankin ensi vuoden aikana. Sillon olis ihan oikeesti jo ajankohtasta se minunkin haave, oma vauva... Ei tähän nykyiseen asuntoon oikein kyllä mahdukaan, kun ei edes pinnasängylle ole tilaa. Ja olishan se ihanaa kun sais laittaa lapsen vaunuissa ulos omalle pihalle nukkumaan =)

Nenny06: Kyllä täällä on kans katottu kaikki mahdolliset synnytysohjelmat, viimeisin nyt kätilöt ja kohtahan alkaa vastaava ohjelma kun kätilöistä tulee viimeinen jakso :) Olen myös opiskeluiden varjolla ostanut kirjoja, joissa kerrotaan kaikki lapsen kehityksestä!

Monta vuotta olen jo ehtinyt unelmoida, toivottavasti kohta olis unelmointi historiaa!! ;)
 
tervetuloa uusille keskusteluihin mukaan! (tosin itekkin vielä aika uusi ;) )

Lilianne sanoit kyllä osuvasti, ettei se hyvä vanhemmuus ole iästä kiinni. On ainakin elämänkokemusta ja kärsivällisyyttä. Itse en varmaankaan nuorempana olisi ollut edes kypsä äidiksi, oli niin paljon kaikenlaisia vaikeuksia ja tuntuu, että pullossa elänyt. Nyt vasta tunnen eläväni ja olevani aikuinen. Mutta toki on paljon tosi nuoriakin, jotka kypsiä äideiksi. Ei se ikä, vaan asenne =)

Nenny06 ja Killi82 (ja varmaan moni muukin): Täälläkin yks äippä, joka viihtyy telkkarin eessä, kun tulee synnytyksiä ja muita vauvajuttuja. Tuo kätilöt- sarja on hyvä, kyllä tulee usein tippa linssiin ja sydämeen semmoinen haikeus, että tuntuu kuin pakahtuu! Vauva-lehtiä myös niin ihana lukea. Monet luettu useaan otteeseenkin, aina oman vauvan kehityksen mukaan. Nyt kun poika 1v, niin tietysti kiinnostaa siihen ikään liittyvät jutut. Mutta aina ne synnytys ja imetys -jututkin kolahtaa.

Onlydream: Tosiaan ollaanpa suunnilleen samanlaisessa tilanteessa =) Mites sulla miehen pehmittäminen etenee? Minulle mies aina heittelelee, kun väsymystä valitan tai poika kiukettelee, että ajattele nyt jos siinä olisi vielä toinen lapsi. Että miten muka sitten jaksaisin... No toki tiedän, että se vauvavuosi varmasti vaativa olisikin, mutta ajan myötä lapsista olisi sitten kovasti seuraa toisilleen. Mites muuten teillä arki sujuu mammat, joilla 2 tai useampi lapsi perheessä? Onko rankkaa?

Minäkin bongasin täs yks päivä kaupasta vauvan, joka oli ihan vastasyntynyt. Oli peittoon kääritty kunnolla, niin etten oikein nähnyt. Mutta kyllä niin vangitti katseen! Kamala ikävä tuommoista nyyttiä, tahtoo kans! Huokaus, jospa se tästä taas... Projekti jatkuu. Ja mukava jännätä, kuka saa ekan plussan tästä pinosta. Huisi hippu on ainakin lähellä sitä =)
 
riinastiina: Meillä arki on yhtä kaaosta. Välillä rankempaa ja välillä vähän helpompaa. Tasaista ei ole ikinä. :LOL: Olen oppinut nauttimaan kaikesta tästä kaaoksesta, sekasorrosta, univelasta, jatkuvasta melusta ja kitinästä. :heart: Voin sanoa, että meillä on helpompaa kolmen lapsen kanssa, kuin aikoinaan yhden lapsen kanssa. :D
 
Liliannen jutut varsinkin on aivan kuin mun suusta!
NinniNuppunen, mun haaveissa olisi aloittaa yritys vuodenvaihteessa, jos mies heltyy...
Nenny, mäkin odotan joka viikko Kätilöt -ohjelmaa ja just sairaalasta etsin kaikki synnytys/vauva -jutut. Vauvalehtiä hotkin :ashamed:

Eli esittäydyn hiukan.. Olen 31v samoin mies. Lapsia on jo ihanat 3kpl (-02,-04 ja -07). Kuopuksen odotusaikana olin varma, että tää riittää olin jo varannut sterilisaationkin sektion yhteyteen. Mutta hannasin viimetingassa, kun mieheltä vielä asiaa varmistelin synnärille mennessä, niin sanoi vain, että "jos oot 100%, en sano että tarvii tms..". En halunnu asiaa omille harteille, eriasia jos oltaisiin yhdessä päätetty. Ja nyt sitten vauvakuume tulee ja menee.. nyt on tullut jäädäkseen. Ainoa este on tuo mies.. Hän kyllä tietää mun täällä palstoilla käyvän ja arvaa loput, mutta pari kuukautta sitten oli sitä mieltä ettei neljättä. Menee hankalaksi kaikki meneminen yms. Mutta rakastaa meidän muksuja ja ihastelee tuota 1v8kk kuopusta. Vauva -aika meillä vaan on ollut aina niin rankka, lapset alkaneet nukkua yönsä pääsääntöisesti vasta puoltoista vuotiaina. Parisuhde on ollu kovilla joka kerta, mutta ollaanhan me selvitty tähänkin asti.

Oon samaa mieltä kuin NinniNuppunen, että kolme on ollut helpompi kuin yksi. Eiköhän se neljäs menisi tässä samassa rumbassa! :heart:
 
Heipat pitkästä aikaa!

Mä oon kanssa sitä mieltä,että yhden lapsen kanssa on kaikkein hankalinta. Nythän meillä on 3 lasta ja tosi kivasti menee, vaikka itkua ja hammastenkiristystä on joka päivä. Kahdella ekalla on vaan vajaa 1v1kk ikäeroa ja ovat tosi hyvät kaverit. Esikoinen menee nyt ekalle ja kakkonen eskariin. ja se koulumaailma varmasti isompia yhdistää entistä enempi.Tosi vähän riitelevät, lähinnä tämä kohta 3vuotias on hankala, kun on uhmaa ja väsyitkuja jne. kun ei nuku enää päikkäreitä. Seki harmittaa,kun hänellä ei oo suht samanikäistä sisarusta, mutta en tiiä oisinko ees kovin hyvin neljättä lasta heti kolmannen perään. Oikeestaan vasta nyt on vauvakuume alkanu tulemaan, kun kuopus on omatoiminen neiti (silloin kun haluaa).. ja isäkin kelpaa hoitajaksi tai joku muu.

Nyt oon niin epävarma koko vauvan suhteen,etten sitä välttämättä halua tähän,vaikka vauvakuumetta onkin. Miettii että miten sitä taas jaksaa raskaan vauvavuoden,kun lapsi on minussa kiinni. ja raha-asiat huolettaa. ois hinku työelämäänki,mutta eihän mulla edes oo työpaikkaa minne mennä,koko ajan olen kuitenki töitäkin koettanu hakea.. kaikkea sitä miettii tässä pienessä päässään.
 
NinniNuppunen ja Pauliina82: Jännä kyllä, että kolmen lapsen kanssa helpomapaa entä yhden. Mutta varmaan se ensimmäinen lapsi onkin vaikein vaihe, kun on niin suuri elämän muutos. Itelle ainakin ollut aika rankka vuosi, minä kun olin tottunut nukkuun pitkiä öitä ja väkerteleen kaikkea kivaa itsekseni. Nyt sit mitään ehdi, kuin pojan kans touhuileen ja yöt menee heräillessä. Kerran saanut nukkua 7 tuntia putkeen ja se oli jo luksusta! Hoppis (tervetuloa mukaan!): täällä kans siis ollut vaativa vauvavuosi ja tosiaan parisuhdekin ollut kovilla. Ennen mulla oli aikaa miehellekin ja nyt hyvä kun keritään jutella päivän asiat. Nyt kesällä onneksi ollaan saatu hoitaa parisuhdetta ja tehty kaikkea kivaa koko perheen voimin.

Hitsi että mulla pyörii mielessä vuoden takainen synnytys. Oli se jännää aikaa. Ihanat muistot jäi ja mielelläni menisin synnärille uudestaan. Joskus ollaan miehen kans ajettu synnärin ohi ja uskokaa tai älkää, niin kyllä tulee tippa linssiin... :heart:

Teillä oli tässä pinossa aiemmin puhetta painonpudotuksesta. Täällä kans yks mamma, joka vois vähän keventää ruokavaliota ja tiputtaa painoa. Mulla kauhee röllykkämaha. Näytän aivan kuin oisin raskaana :eek: Kipinää ruokavalion muutokseen saan siitä kun ajattelen tulevaa vauvelia... (jos siis raskaaksi joskus vielä tulen)
 
Tervehdys kaikille! =) Ihana on ollut taas lukea teidän kuulumisia :heart: Mä en ole ehtinyt kuumeilemaan, kun on melkoinen savotta tässä muuttoasiassa ( töiden lisäksi ) . Näyttää siltä, että voitaisiin sittenkin päästä pois täältä kaupungista! :D :D Saadaan ehkä asunto lähempää sitä tulevaa opinahjoani. Ihan liikaa kaikkia papereita on pitänyt viedä eri vuokravälitystoimistoihin ja työkkäriin, kun työttömyys loppui, sekä soitella sinne ja tänne, kun selvitetään eri mahdollisuuksia. Stressaavaa todella ja usko meinaa loppua, mutta nyt sitä on jostain kaivettava lisää... Eiköhän se tuttu kuumekin taas ilmesty näköpiiriin, kun tämä hässäkkä on ohi. ;) Olisi se niin ihana tunne saada jo kasvattaa sitä vauvamahaa. :heart:

Kuumeilevaa heinäkuun jatkoa teille!
 
Huomenta!
Kyllä se pahasti painaa päälle tuo kuume! Kahtena yönä tällä viikolla olen taas raskaudesta nähnyt unta, tosin jälkimmäisessä se raskaus meni kesken... Toivottavasti se ei ole mikään enne!!
Voipi tietysti ajatuksissa enemmän olla nyt kun tutuilla on syntynyt ja lähiaikoina tulee syntymään pienokaisia. Pääseepä niitä hoitamalla hetkeksi lievittämään kaipuuta ja kiusaamaan itseä... Eiköhän se mieskin tuosta pikkuhiljaa ala.. no ei nyt varmaan kuumeilla mutta jotain enemmän miehistä siihen suuntaan ;)
 
Heipat kaikille lomailun keskeltä B) B)

Nyt on tapahtunut jotain ihmettä miehen puolelta,itse otti puheeksi tämän kolmannen lapsen hankinnan ja ensin oli sitä mieltä että lähivuosien aikana mutta sitten myöhemmin samana ilta sanoi että vaikka HETI arvatkaa kuka on onnensa kukkuloilla :heart: :heart: aivan käsittämätöntä mutta ihanaa,en sen enempää ole aihetta tässä lähiaikoina edes puhut kait tämä aurinko on herättänyt karhun uniltaan ja onhan hän tiennyt kantani koko ajan asian suhteen, pieni painostus asiasta oikeaan aikaan taisi tuottaa satoa :kieh:
Saas nyt nähdä mitenkäy kun sitten tosi rupeaisi olemaan kyseessä että meneekö ne siemenet itämään asti vai jäävätkö matkalla "pussiin" :saint: (ovis olis ens viikol) :p
Jopas oli nyt omaan napaan tämä vuodatus...

Lykkyä myös muillke miehen pehmittäjille

Niin ja tervetuloa uusille :wave: :)
 
onlydream: Tosi ihanaa kuulla hyviä uutisia :) Toivottavasti ei muuta mieltään!

Meillä tässä toivutaan pienestä riidasta loman alkamisen kunniaksi. Kuulemma se on aika yleistä, tuo riitely kun aikataulut ja rutiinit muuttuu. Mutta kaipa tässä ollaan nyt jonkinlainen sovinto saatu aikaiseksi, tai ainakin aselepo... Joskus sitä vaan on "pakko" suuttua että asioihin saa muutoksia aikaiseksi! Ehkäpä tuo ensi viikonlopuksi varattu kahdenkeskinen risteily auttais kans asiaa... :heart:
 
Onlydream: Olipas ihana uutinen :flower: Nyt tsemppiä yrityksiin! Mahtaa olla fiilikset ihan huipussaan... Ajatella, kohta pääset jännäileen milloin plussa pärähtää tikkuun :heart:

Elindalle tsemppiä muuttotohinoihin, toivottavasti löytyy kiva koti. Ja olikos se niin, että sulla ei vielä sopivaa miestä ole löytynyt isäkandidaatiksi? Meillä ei oikein oo kovin auvosaa ollut tuo parisuhde-elämä viime aikoina, kun molemmilla ollut ressiä päällä. Tiedä vaikka itsestäkin tulee joku päivä yh-äiti... Mutta ei nyt vielä lyödä rukkasia naulaan, täytyy yrittää saada tää homma toimimaan =)

Killi82:lle ihanaa risteilyä! Varmasti auttaa teitä taas lähentymään =) Ja riidat puhdistaa ilmaa!

Kaikille mukavaa viikkoa ja ihania vauvahaaveita! :heart:
 
onlydream: Voih, kuinka mahtava uutinen! :D Pääsette ihanaan vauvanyrityspuuhaan. :heart: Hirmuisen paljon onnea ja tsemppiä yritykseen. :D

Täällä mies yhä taistelee vastaan, mutta pieniä antautumisen merkkejä on ollut ilmassa. :kieh: Ei se enää kauan jaksa vastaan tapella. :LOL: :heart:


~~Toivoa täynnä oleva NinniNuppunen~~
 
onlydream Tuo oli upea uutinen! :heart: Tsemppiä oikein hirmuisesti!

riinastiina Ei löydy miestä tästä taloudesta. Toisinaan kaipaan lämmintä kainaloa, johon käpertyä iltaisin, mut muuten ajattelen, että kai se isäkandidaatti jonain päivänä tulee vastaan. Vauvakuume on vain niin kamala... Tsempiä sinnekin, että asiat hieman selkenevät ja stressi vähenee.

Neljä viikkoa aikaa muuttaa tästä asunnosta pois. Asiat etenevät, mut katsotaan... Stressaa vain tällainen tilanne. Lisäksi tuo tyttö on näin viisi vuotta täytettyään alkanut inistä ja valittaa heti, jos asiat ei mene niin kuin hän haluaisi. Ei ole aiemmin ollut sellainen. Mikä myöhäisuhmis täällä oikein asustelee?!

Tänään poimittiin pihan isosta vadelmapuskasta marjoja pari purkillista ja herkuteltiin näin terveellisemmin (etten heti mennyt ostamaan mitään suklaalevyä kaupasta...). Mut mihin tämä kesä on hujahtanut? Ylihuomenna alkaa jo elokuu!!
 
onlydream: mukavia uutisia! :heart: Tulehan sitten kertoilemaan miten juttu edistyy!

Itsellä täällä vain kuume vaivaa, vaikka tekemistä ois vaikka muille jakaa, luulis että ei ehtis paljon kuumeilemaan :kieh: Talo maalattiin 5 päivässä ja muutenkin on ollut kaikenlaista pientä puuhailtavaa ihan riittämiin. Mentiin tuossa lauantaina kihloihin 9 vuoden yhteis elon jälkeen :D Ja nyt jos jaksais pikku hiljaa aloitella hää valmistelut ens kesää varten.

Miehen työkaveri oli kysellyt meiltä pojan vanhoja vaatteita niitten tulevalle vauvalle! En tiedä mitä lie isäntä siihen vastannut, mutta minä en niistä ainakaan luovu :D eihän sitä tiedä jos seuraava tulokas onkin poika, niin sitten pitäs taas ostaa vaatetta. Mutta nyt kun ne on kaikki valmiina niin antaa vaan vauvoje tulla :D

Nyt näköjään alkaa tuo meidän "vauva" heräilemään päikkäreiltä joten pitää taas viilettää!

Kuumeilemisiin :wave:
 
Kiitoksia kaikille kovasti tsempeistä :heart: :heart:
Niin olen aivan aivan tuohkeissani,toivotavasti tuo mieheni pysyy myös puheissaan.

Tämä meidän loma aika vaan tahtoo sotkea kaiken, oltiin lasten kanssa 5 pv reissussa ja isäntä muualla että sikiämään ei ainakaan tästä kierosta pääse... :/ Palaillaan asiaan paremmin kunhan lomat pidetty, en ole kerennyviikkoon edes käydä lukemassa kuulumisia, pitäkää kanssa sisaret palsta yllä :attn: :attn: =) )

jatkan lomailua B) B)

(ps. aivan ihanahan se plussa olisi saada tikkuun,mut aivan turha unelma tästä kierrosta....... :headwall:

Joku mainitsi loma riidoista ja niitä ei meillä vielä onneksi ole ollu, tosin ne taitaa kuulua asiaan ennemmintai myöhemmin loman aikaa, kärsikäämme ne :snotty: ja uutta puhdasta pöytää kohti.. :p
 
Hups, ollaan tiputtu alaspäin oikein kunnolla. :eek: Mitäs teille muille kuuluu? Mitäs kuuluu vauvakuumerintamalla? Täällä pakataan tavaroita ja käydään töissä, tuskastellaan ja tylsistytään tämän muuttoruljanssin takia. Nyt pitäisi saada tietää alkuviikosta, päästäänkö muuttamaan pois kaupungista. Toiveita hieman elättelen, että kävisi hyvin. =)
Äitini totesi juuri pari päivää sitten, että tuosta tyttärestäni tulisi selvästi erittäin hyvä isosisko. Että sellainen hoivaamistarve lapsella joko on tai sitten ei ole yhtään. Oli nähnyt, kun tyttö katseli vieressä ollutta vaunuissa makoilevaa vauvaa pitkään, kun oltiin Särkänniemessä maanantaina. Oli hattaran syönti melken unohtunut kokonaan. ;)
Nämä puheet tietenkin vain ruokkivat omaa kuumeilua. Sitä en tosin ole myöntänyt ääneen kuin yhdelle läheiselle ystävälle. Kuulisin vain mukamuka rohkaisevia lauseita siitä, kuinka olen vielä nuori ja aikaa on jäljellä, tai vastaavasti, että sellainen kuumeilu on turhaa. :(
Olen oppinut pitämään suuni kiinni, jos tietää, ettei mitään järkevää vastausta ole odotettavissa...
 
Heipsan,taidetaan olla yhdessä ja yksinään lomilla kun on aika hiljais eloa täällä...

Täällä alkoi taas ärhäkän tädin kesä vierailu viime yönä,no näin olikin odotettavissa koska koko loma on mennyt niin että pari krt on vaan päästy peiton heilutus hommiin ja ei varsinainen tosi toimi taida edes olla vielä käynnissä... kaikki aikanaan..

Elindatoivotaan teille onnea muuttoon,se on kyllä totta että kun ei lähipiirissä muita kuumeilijoita niin suunsa joutuu aika kiinni asian taholta pitämään,pari kaveria joilla myös jo 2 lasta ovat aivan ehdottomia että ei enää lapsia, koittavat ymmärtäväisesti minua kuunnella mutta jostain syystä puheen aiheet aika lyhyen jälkeen muuttuu muuksi :/
Täällä näitä on kuitenkin mukava jauhaa..Ihanaa ti päsen ystävän 3 kk vauvan luona käymään :heart:
Tosin meillä esikoisen(kohta3v) mukaan on vielä vauva, kutsuu jatkuvasti siskoaan 1.3v vauvaksi vaikka kovasti koitan sanoa että ei se enää vauva ole vaan sisko =)

Koitetaas pino saada pidettyä pystyssä :attn:
 
Täällä ollaan ja kesästä nautiskellaan B)

Meinattiin lähteä heti aamusta puistoileen eväiden kanssa koko perhe, mutta poika jaksoi olla valveilla vain 1,5h ja piti sit siirtää retkeä päivään. Nyt sitten luppoaikaa vähän surffailuun :)

Vauvakuume-rintamalla ei oikein mitään uutta. Mies alkanut hieman taipumaan, mutta silti pihtaa tositoimia. Kai hän odottaa, että muutankin mieleni tai jotain :/ Ja sitähän en kyllä tee. Koko aika vaan vahvistuu ajatus, että haluan toisenkin lapsen tähän perheeseen. Ja jaksan kyllä! Harmittaa vaan, kun kuukautiset ei oo alkaneet vieläkään, kun imetän. Mahtaiskohan ovistikuilla bongata ovulaation, jos semmoinen edes tapahtuu...?

Elinda Voimia muuttoon! On kyllä hikistä hommaa... Mutta sitten ihana sisustaa ja laitella uutta kotia =) Ja toivottavasti joku ihana isäkandidaatti astuu pian teidän elämään!

Onlydream Nyt sitten vaan seuraavasta kierrosta ovulaatiota metsästään ja mies vällyjen alle vaikka väkisin, heh :D Tiedä vaikka nappais heti eka kierrosta. Itseäni jännittää jo nyt, että mitäs jos sitä toista joutuukin odottelemaan kauan yrityksen alettua. Ensimmäinen kun nappas aika pian kiinni. Mutta sen näkee sitten...

Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia! Jokos huisi hipulla on tärpännyt?

kesäterkuin riinastiina B)
 
Heippatirallaa! :wave:

Minäkin vielä täällä pyörin vaikka ei ole pitkään aikaan näkynytkään. Meillä tilanne junnaa samassa eikä oikein ole juttua tänne riittänyt. :/ Minulla kuume AIVAN VALTAVA!!! :eek: :ashamed: Tahtoisin vauvan heti-nyt!! :D Mies on alkanu perääntyä taas koko projektista. Aiemminhan oli sitä mieltä, että vuoden vaihteessa voisi ajatella asiaa uudelleen, mutta nyt on taas totaalinen EI. :'(

Eli pehmittely jatkukoon. :kieh: Ja laihis samaten. On meinaan karannu tuo laihdutusinto aivan kokonaan! :/ Nyt otin itseäni niskasta taas kiinni ja painon on pudottava.


Aurinkoista loppukesää ja kuumeen kasvatusta! :D



~~NinniNuppunen~~
 

Yhteistyössä